Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ma Joulu 11, 2017 07:35

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 74 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: Ti Marras 21, 2017 07:43 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 800
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, poikkeuksellista tiistaihäiriköintiä. Keskeneräistä työtähän ei näytetä hulluille eikä herroille, mutta mikäli tätä periaatetta noudatettaisiin, ei täällä olisi ollut kuvan kuvaa pitkään aikaan. Muoviversio H2:n peltisestä ketjusuojasta on siinä alustavan työstön jäljiltä. Kenellä sellainen alkuperäinen nyt sattuu olemaan, voi suorittaa kriittistä arviointia tästä halvasta kopiosta. Vielä riittää juotettavaa, samoin kuin reikäin siistimistäkin, mutta tällaista tänään. Aiemmin mainittu roskislöytö osoittautui muuten oivalliseksi värkiksi, mitä tulee niitten 35 mm putkien laajentamiseen 37 mm:lle sopiviksi.
eBaykin lähestyi, Hongkongista oli paketti lähtenyt kohti Vantaata. Mutta ei mene edelle Tulikuumain pakoputkien, joskus myöhemmin tätä hyödynnetään mikäli terveys sen sallii. Vehtausintoa onneksi vielä riittää.


Liitteet:
KS1.jpg
KS1.jpg [ 143.76 KiB | Katsottu 321 kertaa ]
3-p-.jpg
3-p-.jpg [ 12.58 KiB | Katsottu 321 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä To Marras 23, 2017 13:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: To Marras 23, 2017 06:56 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 800
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Alan pikkuhiljaa ymmärtää kaksi asiaa. Mutta vain ehkä ne. Ensimmäiseksi sen, ettei liene maailmallakaan ollut ketään niin vähäjärkistä että Tulikuumia pakoputkia olisi alkanut tekemään. Ja toisekseen sen, miksi Triple-osia hallinnoivat henkilöt niistä ovat nihkeitä luopumaan, sikäli että ei koskaan tiedä milloin niitä itse tarvitsee. No joo, aivan kuin se takalokasuojan etukiinnike ei aiheuttaisi päänvaivaa riittämiin, jo keskiputkenkin suhteen. Tuossa muodossa, mitä tuolta kuva löytyy aiemmin, se suoruudessaan tulee liian lähelle takapyörää. Eli muotoaan on muokattava. Sittenpä tulee jo akkutelinekin tielle. Sitäkin olisi työstettävä kaivattuja lisäsenttejä aikaan saadakseen. Eipä paikallaan nyt olevaa ehjää millään hennoisi, mutta ken trilokian kolmannen osan jaaritteluihin vähänkään ajatuksella paneutunut on, muistaa kuinka Seinäjoelta kesällä -94 kävin H2-osia metsästämässä. Ja toden totta, varsin pienen tonginnan jälkeen tuolloin ostettu, toistaiseksi erittäin saastainen ja hieman muodollisesti jo valmiiksi kärsinyt akkutelinehän se sieltä käteen osui. Tuohon kyllä voi kulmahiomakonetta puuttaa ja loveta akun tilaa keskiputken suhteen sekä laajentaa sitä akkua eteenpäin siirtääkseen. Ylempää, ketjunrasvaussäiliön vierestäkin joutuu hieman leikkelemään. Säiliö vain jäänee liian lähelle putkea, joten käyttämättömyyskäytöstä voinee poistaa sen. Sulamisvaaransa on ilmeinen. Ja vasta sitten kunhan akkutelinettä on aikansa teurastettu, alkaa huolella mittailemaan, mistä keskiputkea leikellä tuota syntynyttä lisätilaa hyödyntääkseen. Kovin jo muka paikat merkkailin, (ja aivan varmasti tupelleen), mutta hillitsen itseni toistaiseksi. Ja joo ei, luovutettu ei vieläkään olla, mutta jotenkin tulee mieleen, että hyvä on se jotta Hongkongin suuntaan tuli tilaus tehtyä. Uutta ja erilaista tarjolla vähemmällä työllä joka tapauksessa ensi kesäksi. Olihan se lähestulkoon rikos Kawautta vastaan, ettei H2 viime kesänä liikenteessä ollut. Ja mikäli Tulikuumat pakoputket vielä tuossa kevään korvalla yhtä hitaasti edistyvät kuin mitä tähänkin asti, on tosiaankin otettava tuo plan B käyttöön, sikälikin että nostopöydälle on jonoa, muudan toinen kaksitahtipotilas, Jorma-Kawan tytär Elsi, odottaa vuoroaan päästäkseen viimeisteltäväksi. Ei nyt vielä varsinaisesti mikään aikalisän paikka ole, akkukotelo se seuraavaksi on työn alle otettava.
Ketjusuoja sen sijaan alkaa olla juoteltuna, mutta sillä ei kiire ole, viimeistelyä vain vaatii sekin lähinnä. Tulee muuten olemaan kohtalaisen "tight fit" se, mutta jos sitä vauhdikkaasti pyörivä ketju vähän muokkaa niin vahinko ei ole suuren suuri. Ei siitä niin pitkä aika ole kun vielä roskiinlentämisuhan alla oli se, mutta näköjään se aika tavaran kaupittoo. Sano.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: To Marras 23, 2017 11:31 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 961
Paikkakunta: Hesa
AV:n juttujen lukeminen on yksi Kawaharrastamisen muoto. AV suunnittelee, pähkäilee ja tekee, minä ja moni muu lukee ja kokee samalla Kawaharrastamisen tunnelmaa. Tässä on vähän sitä samaa, kuin ajamisessa, matkalla olo on antoisaa, perille pääseminen vasta toisella sijalla. Jatka vaan, älä lopeta ja kerro meille funtsailuistasi edelleen!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: To Marras 23, 2017 12:31 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 800
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, kiitos Mosanmasalle vertaistuesta, sitä tässä joskus jää kaipaamaan näitten vähäjärkisten haihattelujen kanssa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: To Marras 23, 2017 12:55 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 673
Paikkakunta: Helsinki
On tätä mielenkiinnolla lueskeltu täälläkin. Kun muut ideat on vaikeita voit aina yhdistää kaikki kolme yhteen lokasuojan muotoon tehtävään koteloon ja jakaa taas perälipan takana kolmeen osaan. Jaa sit vaan huokaiset kun tuli valmista. :surrender:
Ei tämä nyt kirjojen luvulle kuitenkaan vedä vertoja joten tee nopeita ratkaisuja ja UUSI KIRJA!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: To Marras 23, 2017 13:25 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 800
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, sellainenkin ratkaisu on käynyt mielessä kuin mitä jäsen Hannu tuossa esittää, mutta tuota noin, ei taida kaharen insinöörin velijenkään taidot siihen riittää. Ei rauta tottele aina muutenkaan halutulla tavalla. Kirja-asioihinkaan ei pysty tällä hetkellä sanomaan ei juuta eikä jaata, pahoittelen.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: Ma Marras 27, 2017 06:56 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 800
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Lähtökohdat tälle viikolle eivät liene häävit. Syystä jotta täällä pelipaikalla työpaikkakiusaamista pahimmasta päästä harrastetaan ja pakotetaan kuuntelemaan keskusradiosta Radio Novaa. Sieltä kun vielä pukkasi Tracy Chapmanin "Fast car"-ruikutuksen, olin jo kääntyä takaisin. Mutta sitten tuli mieleeni, että täytyyhän teitä maanantaijorinoilla piinata ja ikään kuin tuo kammottava kokemus jollekulle korvamadoksi aiheuttaa. Nimittäin, nyt taas käytetään lievää aasinsiltaa. Mp-harrastuksen tiimoilta löytyy parikin aihetta joista marmattaa. "Pikkumöhkö"-termin korniuden kaikki tietävät, mutta toinen mikä aina särähtää korvaan, on "mopo"-termi puhuttaessa moottoripyörästä. Varauksella täytyy aina tuota termiä käyttäviin suhtautua, joko kyseessä on umpitollo joka ei tiedä moottoripyöräilystä mitään tai sitten vähintäänkin ylimoottoripyöräilijäksi luokiteltava hahmo joka pystyy kesyttämään minkä tahansa kaksipyöräisen, ainakin omasta mielestään. Vai onko sitten kyseessä tekovaatimaton hahmo, joka odottaa toisilta kuulevansa lohdutusta, "no eii, eihän tuo nyt enää mikään mopo ole.."
No mutta kuitenkin, nyt on moottoripyörä, (ei siis mopo kuten kuulee usein sanottavan), karkaamassa käsistä, mitä tulee tähän Tulikuumain pakoputkien kanssa touhuamiseen. Viimeisin päännousema, lisätilan saamiseksi on oman ilmanpuhdistimen poisto, (tehty jo) ja onkos se nyt sitten niin että 43mm Konnakauppaan, (internet kauppaa kylläkin vain 44 mm:n kokoa) olisi mentävä? Kai se klemmarilla kiristyy. Onko kenelläkään joutilaina kolmea kappaletta? (Kingille ainakin sen kokoinen ilmoitetaan?) Mitä olen ymmärtänyt niin noilla vitosen vapaavirtaussuodattimilla ei tee yhtään mitään,veikkailisinpa ainakin El PreZ1denten taholta halveksuntaa riittävän mikäli noihin halpoihin houkutuksiin sortuisin. Samaten tarvetta olisi vaikkapa vanhoille 35-37-millisille pakokäyrille tai pyöreälle huonekaluputkelle josta about 90 asteen kulma löytyy. Eli saa tarjota mikäli nurkissa sellaisia joutavina pyörii. Maksan kyllä enemmän kuin hyvän Harrikan hinnan. Näillä eväin, jos putket takapyörälle vedetäänkin takalojasuojan kiinnikkeen yläpuolelta, ei tarvita mitään liikkeenrajoittimia, luulisin. Akkutelineen poisto on aiheuttanut suunnitelmain uusintaa runsaasti ja kaikenlaiset vinkit em. kamojen suhteen ovat tervetulleita. Mailla olisi ne ZX-10:n toisen puolen pakokäyrät, mutta ulkomittaansa en muista, joten hyödyntämisestään varma voi olla en. Akkutelinettä joutuu rikkomaan, alkuun porailemalla kaikki pistehitsaukset auki. Samaten siihen täytyy vielä jättää ylimääräistäkin peltiä minne se rivoitettu alumiinimötikkä saadaan kiinni. Minne sitten akku joskus sijoitetaan, on vielä arvoitus, mutta en murehdi sitä tänään, murehdin sitä vasta huomenna, sanoi Scarlett O´Harakin, muistaakseni.
Tight fit-ketjusuojan viimeinenkin reikä porattu eilen. Siitäpä kauhistelkaa.


Liitteet:
Ketjusuoja..jpg
Ketjusuoja..jpg [ 218.05 KiB | Katsottu 223 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: Ma Marras 27, 2017 13:34 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 800
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä,nyt on myöhäistä katua, Eddie and the Hot Rods:kin sanaili aikoinaan 1977;"...it´s too late, much too late, when damage is done...", eli seuraava askel onkin taas kerran sovittaminen. Sekä miettiminen,paljonko tuosta kuvan alimmasta palasta leikelläänkään. Siihen olisi se alumiinimötikkä, diodi(silta?) sekä vilkkurele vielä saatava kiinni.


Liitteet:
Akkuteline.jpg
Akkuteline.jpg [ 135.65 KiB | Katsottu 206 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ke Marras 29, 2017 07:58, muokattu yhteensä 2 kertaa
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: Ma Marras 27, 2017 17:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 360
Paikkakunta: tyrvää
Vinkkiä oikein osaa antaa, mutta kaveri rakensi taannoin cafe pyörän ducatista ja siinä oli hirviän iso ja rötkälemäinen akku.
Nykyään kun saa pienempiä ja kevyempiä akkuja...mitä lie litium tms. Hän osti sellaisen ja sai mukavemmin sijoiteltua muuttuneeseen ympäristöön ja tehopainosuhdekkin kohosi siinä samalla rutkasti...

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: Ma Marras 27, 2017 18:35 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3015
Paikkakunta: Nurmijärvi
Akkuvirityksiin oiva keino tilanpuutteeseen. Laita kaksi pienempää akkua vaikka eripuolille pyörää, rakentele niille ihan uudet telineet. Mattamusta maali peittää ne kaikki rakennusvirheet. :axe2:

Aivan epätoivoisessa tapauksessa laittaa vaikka kaksi 6 Voltin akkuja sarjaan kytkettynä edellämainitulla hajasijoittelulla. 6 Voltin akut ovat ainakin pieniä, eikä tuossa ole suuria virtoja vaativia sähköstarttejakaan riesana.

PS. Noista halpis ilmanputsareista. Se on sitten sama laittaa vanhaa Sifonettiä kuminauhoilla kaasarinkurkuille, lopputulos on meinaan sama, ei suodata mutta männät menee silti, eli ei edes halvatkaan loppupeleissä.

_________________
We have 100% snafu !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: Ke Marras 29, 2017 06:40 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 800
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, tämäkään aamu ei tuonut poikkeusta edellämainittuun työpaikkakiusaamiseen, jo kai kolmisenkymmentä vuotta maailmaa piinannut Saden "Smooth operator"-muka-tyylittely ei tänä räntäsateisena aamuna tunnelmaa nostanut. Vaikkapa annos vikkelää neekerijatsiakin olisi ollut parempi. Ehkäpä pudotus oli liian jyrkkä, kun tuli eilen toimeuduttua Myllykukkoon ja aina yhtä tasokas Kawa-hahmojen seurue nähtyä. Oikein oli onnistunut juttutuokio, joten eipä voi kuin idean keksinyttä kiitellä, hieno homma Mosanmasa. Uusinnasta tuskin kukaan pahastuu.
Hiukkasen hajuja jo tuli kaipaamaini juuriputkien suhteen ja vähävaraisuus-vetoomusselitys El PreZ1denteltäkin jo lähestulkoon, (tosin varauksellisen ja aivan syystäkin), hyväksynnän sai. Nähkääs nimittäin, näitä Konnain hintoja katselin ja tuollaiset kolme 44-millistä erillissuodatinta kustantaisivat jo lähemmäs kaksisataa euroa. Noh, paljonko sitä H2:n mittariin kesässä kertyneekään, muutama Haltialassa käynti, sillä pidemmät, (lue;kymmenen kilometriä ylittävät), matkat hoitunevat useimmiten jollain muulla. Yleensä Jorma-Kawalla. Muutamat Laamannintiellä ajetut makeilukilometrit tuskin mäntiä loppuun kuluttavat elinaikanani, vaikka ilman ilmanputsareita, (no olipas taas sanavalinta tuokin), ajelisi. Näin ollen kolmenkympin investointi Louiksen myymiin DELO-merkkisiin, suurinpiirtein samannäköisiin himmeleihin lienee siedettävyyden rajoissa. Toki, jos jostain onnistun Konnat hiukkasenkaan edukkaammin löytämään, vaikka käytettyinä, niin mikä ettei. Mutta rohkenen epäillä, halvat houkutukset liikkuvat mielessä nyt päällimmäisinä...
Speak of the devil, sanovat englantilaisetkin, kielimiehiä kun ovat. Akulle kyllä näillä tämänhetkisillä suunnitelmilla tilaa pitäisi jäämän, vaikkapa siitä heti DELOjen takaa. Ilman sitäkin H2 kyllä käynnistynee, saattaa vain olla erinäisille polttimoille huonompi homma mikäli akkua ole ei. Kaikenkarvaisten osain uudelleensijoitteluksihan tämä nyt meni muutenkin. On touhut...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: Pe Joulu 01, 2017 06:49 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 800
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, juuri kun luulin että viikon työpaikkakiusaamiskiintiö olisi osaltani ollut täynnä, niin Radio Nova kappalevalintoineen se on pettämätön, mitä tulee pelipaikalle saapumisen nappaavuuteen. REM:in "Losing my religion":han se sieltä, Michael Stipesin bansheemaisesti valittaen määkiessä siihen malliin, että vähänkään pessimistisempi hahmo olisi työtakin etutaskusta jo vinhaa vauhtia mattopuukkoa kaivanut ja ranteitaan alkanut sillä silmällä tiirailemaan. Vielä jos siihen päälle olisi tulllut jompikumpi maailman puhkisoitetuimmista, "Fame" tai "What a feeling" niin sitten ei olisi ollut em. toimenpide kaukana. Toisaalta, tuosta nimeltä mainitusta äänisaastan tuottajastahan huhutaan, että vilpittömiä pakoputkiromantiikan ystäviä olisi hänkin. En välitä kuitenkaan tietää enempää enkä todellakaan mitään tarkempaa takakonttitouhuiluistaan.
Kolmoisäänenvaimentimesta ja sen saapumisesta plan B:tä varten eivät odotukset ole kovin korkealla, (eipä silti, muutakin tarveainetta vielä puuttuu), mitä tulee viimeaikaisiin kokemuksiin postin toimitusripeydestä. En ala kummemmin tässä niitä erittelemään, muuta kuin sen että toimitukset kyllä maahan saapuvat yleensä kohtuullisen ripeästi, mutta täällä päässä ne saanevat jo makuuhaavoja. Ainakaan Tikkurilan persiöpostissa ei taida olla yleisesti tiedossa, että jos paketista lähettäjä on puhelinnumerosta "+358":n pois jättänyt ja osoitelapussa seisoo "40-......", olisi vastaanottajaa tavoitellessa syytä laittaa siihen 0 eteen. Noh, tuolla nimenomaisella kapistuksella ei ole sinänsä kiire, mutta muuan "Wembley or bust"-artikkeli, (olenhan muistanut kertoa, että me Rouvan kanssa olimme paikan päällä tuolloin 24.6.), "Royal First Class Mail":lla on lähtenyt Brittein saarilta 20.11. ja syystä jotta tuo instanssi ei käytä tracking numberia, on lähetystä tiedusteltaessa postista, ainoa vastauksensa ottaa lähettäjään yhteyttä. Otettu on ja ainut mitä kertovat, on lähtöpäivänsä. Mutta ei, nyt on pakko lopetella, muuten menee näitten määkimisartistien kanssa jurnuttaminen liian pitkälle, taustalla piinaavaa Phil Collinsia tästä nyt enää puuttui..
Ah soo, piti jo aiemmin, (vaan kun tunnetun hidasjärkinen ylhäisen syntyperäni takia olen), tuosta jäsen Hannun yhdistetystä pakopönttö/lokasuoja-ajatuksesta vielä sen verran, että erillisputkilla on perälipalle tultava, syystä jotta edes jonkinasteista huiluntekelettä niihin tungettava olisi, muualle se ei tämänhetkisten suunnitelmien mukaan onnistu. Ovat melkein jo tehtynä nekin, vaan jos keskiputkesta ovaali tulee, niin yhtä joutuu vähän muokkaamaan. Perimmäisiin putkenpätkiin niitä ajatellut laittaa ole en.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: Pe Joulu 01, 2017 19:36 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 673
Paikkakunta: Helsinki
Paha kun en päässyt puhumaan sinulle järkeä Myllykukossa kun olit piiloutunut pitkää pöydän toiseen päähän. Enkä edes kuullut muitakaan jorinoita sieltä päästä. Taisit olla lähes Röykän puolella. Jaan mielelläni lisää ideoita jos tarvetta ilmenee. Seuraavaan kahvihetkeen on tultava ajoissa, että välttyy moiselta haitalta. Kaikista hullutuksista huolimatta kiinnostava projekti ja ihan hyvän näköistä jälkeä. Nauretaan deteljit sitten keväämmällä jos päästään näkemään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tulikuumat pakoputket vol 2.
ViestiLähetetty: Ma Joulu 04, 2017 06:50 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 800
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, CKCF:n ensimmäinen japanilaisjäsen, maanmainio herra Hikawa, tapasi parikymmentä vuotta sitte aloittaa juttunsa ikään kuin "New news!"-tyyliin. Yleensä silloin kun jotain höpötarinaa oli tarjolla hällä. Niin sitä on nytkin, jännitteensäädin, (siis huom., olen saanut selville oikean nimen tuolle alumiinimötikälle) ja diodisilta saatu kiinni akkutelineen jämiin, takapuolelleen tulee vielä vilkkureleen kiinnike. Mutta ei siinä vielä kaikki, sitä on siirrettävä 4,5 cm eteenpäin ja taitoni riittivät tuon varsin yksinkertaisen siirtoraudan rakentamiseen. Jopa niinkin hyvin että M6-jenkatapin katkaisemaan onnistuin toiseen reikään, kun hienostelemaan aloin. Tällä konstilla pitäisi lisätilaa takapyörän etupuolelle saataman. Jos ei muuten niin ainakin vilkkaassa mielikuvituksessani. Saapahan nähdä mihin vaikeuksiin tämä nyt sitten johtaa.


Liitteet:
Rauta.jpg
Rauta.jpg [ 129.83 KiB | Katsottu 66 kertaa ]
JS.jpg
JS.jpg [ 167.99 KiB | Katsottu 66 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 74 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com