Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 04:58

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 82 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Su Huhti 19, 2009 11:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
ripi kirjoitti:
Siellä teidän suunnassa Posiolla, Suomen ja ehkä koko pohjoismaiden parhaimman Kawamaalari P.Kamusen toimesta...Maalasi myös mun -73 ysin ja pyörää kyllä kehtaa näyttää ainakin maalauksen puolesta.


No joo,niinpäs tietysti. :yes:
Sitten olen nuo siellä työn alla tainnut nähdäkkin.

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ke Huhti 22, 2009 11:26 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Jarru kirjoitti:
Kawautunut kirjoitti:
komeita on. Elwasakia peesaan, H2 oli(on) haaveissa.


Sulla on H1B projektina. Mikshän tuota mun H1B:tä kutsuisi :? Kait tääkin on sitten projekti :shock:
Z1 900 -72 ajossa
Z1 900 -73 ajossa
H1 mach III -70 pikänmatkan projekti :mrgreen:


Sun oma on työn alla. Ittelle tulee kiire kun lokakuussa ajetaan. Sen oon luvannu kun tuo oma matkamittari alkaa sitte vitosella, nollia vain vähemmän kuin 500:s.
Tarkoittaakohan tuo sitte sitä että H2:n saa vasta eläkeiässä liikkeelle :?

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ke Huhti 29, 2009 12:54 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Jaa-a,kyllä kun tuota Posiolla maalattua H2:n kuvaa katsoo,niin tulee lähinnä mieleen,että voinen sitten julistautua Suomen huonoimmaksi Kawasaki-maalariksi,oli sen verran tasokkaan näköistä jälkeä se.Ja ei,en vieläkään ole teippejä toimeutunut laittamaan,mutta onhan tässä vielä aikaa,semminkin kun YT ei tätä puuhastelua onnistunut keskeyttämään.Muutenkin tällä rintamalla on ollut vähän hiljaista,tervekin(?) mies voi joskus sairastua.Jotain mitätöntä nyhräilyä olen harrastellut,tosin kaikki sekin vie hommaa vähän eteenpäin, ja sylinterit vienyt hitsarille Jägeen muutaman katkenneen jäähdytysrivan takia.Toisetkin peltiosat olen jo paikkakunnalle saanut ja kovat olisi suunnitelmat sen helmiäisvalkoisen tekoon.Hopeanväristä helmiäistä ajattelin pääasiassa siinä valkoisen päällä käyttää,mutta aivan pieni määrä violettiakin saattaisi antaa säväyksen.Täytynee vähän ensin testailla.Vihreät teipit ovat vielä tilaamatta,kumma kyllä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ke Touko 06, 2009 06:33 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
No nyt toimeuduin vähän jo moottorinkin kimppuun ja tempaisin alalohkon irti.Näyttäisi siltä,että joskus ennenkin on moottori auki ollut,mutta mitään silmin katsoen hälyttävää siellä ei ole,ainakaan kampuran laakerit eivät ole pyörineet mukana kuten joskus oli siinä kaverin S2:ssa käynyt.Siivoamista kyllä riittää ja melko vanhalta öljyltä haisee koko mylly.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ke Touko 20, 2009 05:47 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
No nyt on sitten molemmat lohkot pesty ja kotiinkin viety.Pesuoperaatio lie ollut melko onnistunut,koskapa mitään huomautuksia hajuista ei ole tullut.Melko tiukassa se piki siinä istui,mutta tiukkalla harjaamisella ja sopivien lisäaineitten käytöllä irtosi se.Kyllä tässä kesää 2010 silmälläpitäen kai jonkinlaisessa aikataulussakin ollaan,tämän kesän aikana tuskin enää suuriakaan tapahtuu.
Kaikenlaisia visioita yritän kehitellä ja eBaytakin tutkailla.Voipi tosiaan olla että syssymmällä vasta palaamme aiheeseen,jos jotain alkaa tosissaan tapahtumaan.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Touko 21, 2009 11:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Tiedä miten paikkaansa pitävä tuo "maalikartasto" on, muttei nyt luulisi ihmisten ihan tuulesta noitakaan tempaavan.

http://www.kawtriple.com/mraxl/blackpaint.htm

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Touko 26, 2009 13:21 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Varsin todenmukaiselta näytti tuo kartasto.Miten olen itse noita kiiltoja oikein valinnut,jää nähtäväksi.
Mahduin eilen tutkailemaan H2:n mäntiä ja 1,00-ylikoossa näyttävät olevan ne,joten ainakin sitä lie joskus porautettu.Sylintereissähän ei ollut pykälää,joten sille osastolle tuskin tarvitsee mitään hankkia,männänrenkaat ehkä,jos sattuu silmiin jossain.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Heinä 24, 2009 06:52 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Ja kuulkaas,ei tätäkään ole vallan unohdettu,kyllä aina jotain tekeillä on näin kesälläkin.Sormenpäät ovat alumiininharmaat etutelareiden alaputkien kiillotuksesta.Vaan enpä vieläkään ole aivan tyytyväinen niitten kiiltoon.Kunhan se asia on hoidossa,kokeilen oksilaanihuuhtelua ja lakkausta niihin,kiillotettu alumiini kun on sellaisenaan melko huono lakkausalusta. Vihreät tarrat(ne S1:n kaltaiset) on hankittuna ja alkusyksyn mittaan niihin ylimääräisiin väriosiin on tarkoitus saada valkoinen pohjaväri sekä hopeanvärinen helmiäinen.Ja aivan aavistuksen verran sotken siihen vielä vihreää ja violettia helmiäistä,joten lopputulos tullee olemaan joko hienohko tai aivan järkyttävä.Kampiakseli on tutkittavana ja siitä kuullaan tuomio syssymmällä,seppä oli kylläkin sitä mieltä akselin nähdessään,ettei sitä ole koskaan vielä korkattu. Ihmetteli suuresti sitä hän.Mutta rahanmenoa,sitä riittää. Mutta niiltä kuluu,joll´on,sanottaas Etelä-Pohjanmaallakin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Heinä 24, 2009 18:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
AV kirjoitti:
Ja kuulkaas,ei tätäkään ole vallan unohdettu,kyllä aina jotain tekeillä on näin kesälläkin.Sormenpäät ovat alumiininharmaat etutelareiden alaputkien kiillotuksesta.Vaan enpä vieläkään ole aivan tyytyväinen niitten kiiltoon.Kunhan se asia on hoidossa,kokeilen oksilaanihuuhtelua ja lakkausta niihin,kiillotettu alumiini kun on sellaisenaan melko huono lakkausalusta. Vihreät tarrat(ne S1:n kaltaiset) on hankittuna ja alkusyksyn mittaan niihin ylimääräisiin väriosiin on tarkoitus saada valkoinen pohjaväri sekä hopeanvärinen helmiäinen.Ja aivan aavistuksen verran sotken siihen vielä vihreää ja violettia helmiäistä,joten lopputulos tullee olemaan joko hienohko tai aivan järkyttävä.Kampiakseli on tutkittavana ja siitä kuullaan tuomio syssymmällä,seppä oli kylläkin sitä mieltä akselin nähdessään,ettei sitä ole koskaan vielä korkattu. Ihmetteli suuresti sitä hän.Mutta rahanmenoa,sitä riittää. Mutta niiltä kuluu,joll´on,sanottaas Etelä-Pohjanmaallakin.

Eikös niissä alunperin ole sellainen kevyt harjaus lakan alla,ainakin tuossa genuine ysin keulassa joka jäi käteen eräästä pesästä.

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ma Heinä 27, 2009 05:46 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Saattaa ollakin,alunperin,näissä kyllä oli sellaisia raskaammaanpuoleisia harjauksenjälkiä(lue:naarmuja),joten kyllä vankkaa hiomista vaativat ne.Ja se lakkakin,missä sitä nyt sattui vähän olemaan,oli varsin kellastunutta ja hilseillyt pois.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Maalis 16, 2010 14:41 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas,ja pitkään olettekin H2-jaarittelulta taas säästyneet,semminkin kun osa jorinoista on pyyhkiytynyt pois.No kumminkin,vanhat hetken näkyvissäkin olleet takarauta/tavaratelinevisiot ovat taas menneet uusiksi ja tänään lähden tapaamaan hitsaria.El PreZ1dente ystävällisesti lainasi toimenpiteitä odottavan H2-perälippansa ikään kuin jigiksi tähän hommaan.Ja väliaikatulos selvinnee vielä tänä iltana.Kuva tullee vasta sitten kun koko himmeli on helmiäisvalkoiseen väriinsä saatu.
Muuten H2 alkaa olla mallillaan,kone on nipussa,kannet kiristämättä,otan ne kyllä irti moottorin runkoonlaittovaiheessa vielä irti ja köytän sylinterit kiristyshihnalla kiinni.Vapaavalon johto pitäisi vielä kytkeä,onpa kova homma. Kawan omia avattavia nippusiteitä pitäisi sinne sun tänne laitella jotta johtosarjan runkoa vasten saisi.Ei tässä nyt muuta kuin odotellaan huhtikuuta ja parkkipaikan sulamista,sitä myötä kokoilun aloittamista.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Huhti 16, 2010 06:42 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Ja taas jorinaa tarjolla.JarKamin ystävällisellä ja voimallisella avustuksella H2:n runko siirtyi parkkipaikalle viime lauantaina.Pyörät alle,kone ilman kansia runkoon ja koko roska autoon.Nyt tuota palapeliä on tullut kokoiltua vähän kerrallaan joka ilta,eilen sain koko illan tuhraantumaan asentelemalla kaasu/ryyppyvaijerihässäkkää paikalleen.Mikähän merkitys silläkin on että tuo kokoamisvaihe tuppaa viedä paljon enemmän aikaa kuin purkaminen.Mitään ylipääsemättömiä vastuksia ei ole vielä ilmaantunut,moottorin yläkiinnitysruuvien kanssa vähän tuli lyhentämis- ja mutterinvaihto-ongelmia eturattaan suojuksen takia,mutta siitäkin selvittiin loppujen lopuksi aika vähällä.Ja hieman kyllä vielä herkuttelen sikäli,että kaikki muu ruuvaillaan paikalleen ensin,sitten Higgspeedit ja viimeisenä vasta väriosat.Vaikka tekisikin vähän edes mieli sovittaa,ainakin alustavasti...,hiukan alkaa lopputulos jännittää,tuleeko tasokas vai korni.Kunnianhimoinen tavoite olisi lopultakin tuolloin 5.5. TULLA KAWALLA Haltialaan.Kun Japsistaroilla kuulemma on Kawa-teemavuosi,ei ollenkaan pöllömpi ajatus heiltä ole se.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Huhti 16, 2010 15:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
AV kirjoitti:
Ja taas jorinaa tarjolla.JarKamin ystävällisellä ja voimallisella avustuksella H2:n runko siirtyi parkkipaikalle viime lauantaina.Pyörät alle,kone ilman kansia runkoon ja koko roska autoon.Nyt tuota palapeliä on tullut kokoiltua vähän kerrallaan joka ilta,eilen sain koko illan tuhraantumaan asentelemalla kaasu/ryyppyvaijerihässäkkää paikalleen.Mikähän merkitys silläkin on että tuo kokoamisvaihe tuppaa viedä paljon enemmän aikaa kuin purkaminen.Mitään ylipääsemättömiä vastuksia ei ole vielä ilmaantunut,moottorin yläkiinnitysruuvien kanssa vähän tuli lyhentämis- ja mutterinvaihto-ongelmia eturattaan suojuksen takia,mutta siitäkin selvittiin loppujen lopuksi aika vähällä.Ja hieman kyllä vielä herkuttelen sikäli,että kaikki muu ruuvaillaan paikalleen ensin,sitten Higgspeedit ja viimeisenä vasta väriosat.Vaikka tekisikin vähän edes mieli sovittaa,ainakin alustavasti...,hiukan alkaa lopputulos jännittää,tuleeko tasokas vai korni.Kunnianhimoinen tavoite olisi lopultakin tuolloin 5.5. TULLA KAWALLA Haltialaan.Kun Japsistaroilla kuulemma on Kawa-teemavuosi,ei ollenkaan pöllömpi ajatus heiltä ole se.

No ny tuli lisää syytä lähteä Haltialaan. H2:n täytyy nähdä :))

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ma Huhti 26, 2010 07:23 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Nyt ei tohdi aamenella vannomaan kannattaako sieltä asti lähteä H2:n takia,muuten varmastikin kyllä,viime viikko meni sairastellessa ja H2 ei ole edistynyt yhtään mihinkään,joten vallan olen skeptinen sen ensiesiintymisestä 5.5.Harmillista on se.Mutta lohduttaudutaanko sillä,että "Tottahan Kawalla!" sai muutaman sivun lisää,puoliväli on ylitetty.Ensimmäisen Kawan hankinta alkaa olla lähellä...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Elo 26, 2010 10:05 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Jatketaan H2:n jatkojalostushaaveita.Armoitettuna CMM:n lukijana saan aina silloin tällöin lehdestä uusia visioita ja tässä taas yksi.Löytyisi ylimääräinen hyvinkin rujon kuntoinen kytkinkoppa.Se on halki siitä "Kawasaki"-tekstin alta.Mitähän jos siitä onnistuisi leikkauttamaan pyöreän palan pois ja korvaisi sen läpinäkyvällä muovinpalalla.CMM:ssä joku oli RD 350:een moisen virityksen tehnyt ja käyttänyt jotain Perplex-muovia,tunteeko kukaan?Kai sen ruuveilla kiinni saisi kun työstäisi reijän ympärille vielä muutaman millin syvennyksen.Tämä lienee taas visioita joka ei koskaan toteudu,mutta ainahan sitä voi suunnitella.Jokin muukin läpinäkyvä muovi varmaan kävisi,mutta entäpä tämä reijän teettäminen,kuinkahan Järvenpään suunnalla onnistuisi se?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Elo 26, 2010 10:17 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Onnistuisko laserilla? Aikoinaan teetettiin/teetätetyttiin? laserleikkaus-aukotuksia rosterilevyihin Rittalilla (tuskin tekee yksittäisiä töitä, jos ei o jotain kesyä työntekijää), ja jollain toisella virmalla - nimee en tietysti muista - olikohan se nyt Hakuninmäessä. Tosin alumiiniin syntynee reikä helpommin perinteisemmillä keinoilla? Virmojen kuukkelointia ja/tai tietävämpien konsultointia. Ite mänen nyt tallille. Kiitos ja anteeksi!

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Elo 26, 2010 10:44 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
AV kirjoitti:
Jatketaan H2:n jatkojalostushaaveita.Armoitettuna CMM:n lukijana saan aina silloin tällöin lehdestä uusia visioita ja tässä taas yksi.Löytyisi ylimääräinen hyvinkin rujon kuntoinen kytkinkoppa.Se on halki siitä "Kawasaki"-tekstin alta.Mitähän jos siitä onnistuisi leikkauttamaan pyöreän palan pois ja korvaisi sen läpinäkyvällä muovinpalalla.CMM:ssä joku oli RD 350:een moisen virityksen tehnyt ja käyttänyt jotain Perplex-muovia,tunteeko kukaan?Kai sen ruuveilla kiinni saisi kun työstäisi reijän ympärille vielä muutaman millin syvennyksen.Tämä lienee taas visioita joka ei koskaan toteudu,mutta ainahan sitä voi suunnitella.Jokin muukin läpinäkyvä muovi varmaan kävisi,mutta entäpä tämä reijän teettäminen,kuinkahan Järvenpään suunnalla onnistuisi se?

Eikös tässäkin voi todeta, että jos tehtaan insinööri ei ole nähnyt hyväksi läpinäkyvää kytkinkoppaa, niin älkööt sitä siihen jälkikäteen asentako :P :kk:

Taidanpa jatkaa Speeding kokokatteen asennussuunnitelmia PikkuHukkaan :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Elo 26, 2010 10:48 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Turhanpäiväisyyksien suunnittelu ei ole tuuliklasin kanssa vehtaajien yksinoikeus.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Elo 26, 2010 12:40 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
AV kirjoitti:
Turhanpäiväisyyksien suunnittelu ei ole tuuliklasin kanssa vehtaajien yksinoikeus.


Joo...Makunsa kullakin sanoi koira kun..

Varmaan vanha kunnon Sika 221 voisi toimia hyvinkin siinä pleksin palan liimaamisessa, mutta kun tolle linjalle lähdetään, niin sithän sun pitää jostain löytää sellainen hieno siniseksi anodisoitu "Billet" kytkin sinne kopan sisälle pyörimään :stobe:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Elo 26, 2010 20:09 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Joutilaana lojuvista tuuliklaseista voisi tehdä läpinäkyviä akkunoita kytkinkoppia koristamaan :yesyes:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Elo 27, 2010 05:37 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Ei meillä H2:ta vanhan tuuliklasin palallakaan saastuteta.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Elo 27, 2010 09:58 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Sitäpaitsi sellaasia saa tarvikkeenakin, ainakin VMax- ja XJR -Pyjamissa on semmottoisia lapi näkyviä kytkytinkoppia bongattu. Muistaakseni Louisilta ostetuita ovat olleet net. Tokihan omatekemä on aina omatekemä, ja H2-tarvikkeena moista tuskin löytyneekään! :tooth:

:heppa:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 82 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com