Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 06:44

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 82 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: La Joulu 27, 2008 22:48 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 20:43
Viestit: 57
Paikkakunta: kalajoki
AV kirjoitti:
Tai,oikeastaan jotain on jo tekeilläkin.Alkuperäisiin väriosiin olisi tarkoitus tämän talven aikana sininen candyväri päälle saada.Samoin joskus 2001 Hanscilta ostetut tarrat sitten niihin liimailla. Mutta muuten tässä nyt käyn taas taistelua itseni kanssa,olisiko siihen koko pyörään syytä alkaa perehtyä vähän paremmin. Ainahan se vähän hankalaa näin kerrostaloeläimellä on,mutta kun F11-projektin jäljiltä tuo yksikin huone on vielä täyttämättä huonekaluilla ja siellä olisi vielä sen puoleen tilaa...ja kun H2 on kuitenkin Kawojen Kawa. 8)
Suurin kysymysmerkki lienee kone,ei ole neljäätoista vuoteen käynnissä ollut se ja epäilyksenaihe lienee suurin se,ovatkos kampuran ym. stefat jo niin kovettuneet että vaihdon tarpeessa olisivat ne. Tilannehan ei sikäli ole huono,että kaikkea esim. kampuraan tuolta maailmalta saa,kunhan vain pakka on riittävän kunnossa.Suurempia puutteitakaan ei ole,keskimmäisen pytyn äänenvaimennin on aika ruma,museoon jos mielii niin sellainen pitäisi jostain löytää..Renkaat pitäisi ostaa uudet.Muutama vuosi siinä taas menisi kun koko pyörän paloiksi pistäisi,rungon maalaisi sun muuta. Että tällaista olisi vireillä tällä kertaa.Neuvoteltavaa kotonakin taitaa riittää :spank: .Ja saisi niitä F11:n ostajiakin löytyä vaikka vain yksi.Projektitili kun melko tyhjää näyttää.


Pistä kampiakseli tonne sun kotimaisemiin Lapualle Suomen hiomopalvelu oy :koneistamoon niin antavat tilanneraportin
kunnosta,itse korjautin -71 H1 akselin tuolla,esim.tekivät alapään tapit ja pintakarkasivat patruunatehtaalla,tuli pirun
hyvä akseli ;)

_________________
kawa on pop !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ma Joulu 29, 2008 08:40 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Akseli on tosiaan hyvä olla niin ettei limput sojota mihin sattuu koska silloinkin kun kaikki on mitoissa se hieroo jalkapohjia ihan mukavasti moottoritiellä, kun alkaa olla reilu viistonnia mittarissa.

Outokummusta löytyy kanssa äijä ketä voi kutsua guruksi akseleiden kanssa. Okun huoltokellari. Se on tehnyt 60- luvulta niitä hommia joten praktiikka on kohdallaan.

Tietysti onhan tässä pääkaupunkiseudulla Jokisen Hanski jos se vaan suostuu keikan ottamaan kun sekään ei ole ihan teinipoika enää...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Tammi 02, 2009 16:41 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Aimo Vääntäjä..
;D

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: La Tammi 03, 2009 11:06 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Aimo Vääntäjä ehtii myös kirjoittelemaan maukasta tekstiä tekniikkahommien välissä. Lukekaa vaikka uusimman TM:n Tuutti-jutun yhteydessä.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ma Tammi 05, 2009 06:59 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo,Tero Kiirahan niitä juttuja joskus tuolla Homekorvaklubin puolella kyseli ja tulin tuota tyrkyttäneeksi.Ikävä kyllä tarinaa oli jouduttu luultavasti tilanpuutteen vuoksi lyhentämään,mutta jaaritteluksihan nämä aina tuppaa mennä,joten ymmärrettävää oli se. H2-rintamalta ei mitään kiihkeitä,jouluvapailla muutamia ruuvinpäitä kiillottelin,se alkaa Autosolin haju olla bungalowissamme taas melko vallitseva.Rouvan kanssa välipäivinä tuli käytyä Frankfurtissa köyhäilemassä ja Louisilta jotain aiheeseen liittyvää pikkuosaa jäi käteen.Rungon kanssa pitäisi alkaa tosissaan painimaan,mutta enpä tiedä ilkeäisikö sitä aloittaa tälle vuodelle enää yhtään mitään.....

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ke Helmi 04, 2009 12:46 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Hienoja uutisia tältä rintamalta,kotona flunssaa sairasteleva Rouva V ilmoitti,että Higgspeedit olivat saapuneet oikein ovelle kannettuna!Viimeisin Visa-lasku kertoi niitten hinnaksi 684 euroa,joten,no,halvat ja halvat,mutta tuskinpa maltan odottaa jotta pakettia avaamaan pääsen. Muuten ei mitään ihmeellistä edistystä ole H2-rintamalla tapahtunut.Johtosarjan paketoin tuossa talvilomalla uudelleen ja muutamiakin liittimiä vaihtelin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ke Helmi 04, 2009 15:23 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
AV kirjoitti:
Hienoja uutisia tältä rintamalta... Viimeisin Visa-lasku kertoi niitten hinnaksi 684 euroa...
:jump: Ja kertoja elää... ei eläisi meillä, jos tempaisisin visalla vajaa 700 eur kawaan... :'' :soso: Mutta AV:lle :beer:

...anteeksi välihuomautus...

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Helmi 05, 2009 06:31 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Suuri oli tunne kun paketin avasin. Jos nyt hakemalla haetaan jotain negatiivista,niin hitsaussaumat eivät olleet hienoimmat mahdolliset,mutta saahan tuota varmaan mennä koettamaan parempaa tehdä.Pienet,sirot ja ennenkaikkea kevyet olivat Higgspeedit.Painaisivatko edes kolmasosaa alkuperäisistä?Hyvä lienee ostos se.No sitten vielä,erehdyinpä Englannista Vintage-Bike-Graphicsista tilaamaan teipit,kun halvalla sai,ja on se nyt vaan niin että hyvää ja halpaa ei ole kuin perunamuusi.Kyllä osasivat olla kirjainten koko ja raidoituksen leveydet erinomaisen tupellaan. Huono ostos oli se.Neuvoisin ettei sieltä ainakaan H2:een kannata teippisarjaa tilata,muista en tiedä.No,onneksi lupasivat ottaa tarrat takaisin ja rahatkin palauttaa. Kai ne sitten ovat Sunrise Graphics ja Reprduction Decals varmimmat paikat tässä asiassa vaikka eivät halvimpia olekaan.Vaivaa siitä vaan tuli.Ja saa nähdä pitääkö kuitenkin toimeutua niistä jäsen Hanscilta ostetuista askartelemaan.Niissä ainakin koko tuntuu olevan kohdallaan.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Helmi 10, 2009 17:01 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Tarrat lähtivät eilen takaisin,mahtaako rahoille käydä samoin,aika näyttää.Mutta,nyt on sitten runko saanut puolikiiltävän vanhan tutun RAL 9005-sävyisen mustan polyuretaanin pintaansa.Oli sitten muuten hankalin Kawanrunko mitä olen maalannut,siellä emäputken alla mitä melkoisimmat sokkelot on ja tätä runkoa sitten haukutaan veteläksi,putkista ei ainakaan ole puutetta.Yhden valuman jo löysin ja huomisaamu paljastanee karuhkon totuuden.Mutta ehkä se silti on parempi kuin vielä viime vuonna.Muutaman päivän kuivukoot tuossa nyt se ja sitten vien sen kammariin,Transit-mieheksi on kuljetuksessa alettava,vanha tuttu Tarjoustalon kympin työpöytä jo kovasti kaveria odottelee.Etujalkatappitelineet saivat siinä samassa mustan värin päälleen.Higgspeedin irtonaisiin sylinterin pakoaukkoon ruuvattavien juurinatsojen päälle huiskaisin myös kuumankestomaalit,kovin mustaa rautaa kun ovat ne.Mutta maalaamista riittää vielä kosolti,ehkä jo melko pian joudun väriosiinkin keskittymään.
11.2. En sitten saattanut olla,vaan kun olin autolla muutenkin matkassa,piti saada hakea runko kotiin ja siellä se nyt sillä surullisenkuuluisalla työpöydällä nököttää,kahdella kiristysliinalla varmistettuna.Pakoputkien etukiinnityslenkit ja sivutuen rauta kun ovat vähän huonosti sijoitetut pöydälläoloa silmälläpitäen,niin kovin etukenoinen on asentonsa,mutta parempi sekin kuin että runko kotona olisi ei.Siivoilin kierteet ja enkä saattanut olla sovittamatta uutta ohjauslukon patruunaa.
Kyllä se toverit tästä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Helmi 12, 2009 16:17 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaaha,siitä onkin aikaa kun kuvia lisäilin,mutta nyt tuli tänään harjoituksen vuoksi maalattua nuo peltiosat ei-paraatipuolelta.Ensin puhtaan valkoinen,sitten melko runsas hopeanvärinen helmiäislakka ja viimeksi sininen värilakka.Helppoa ei tule olemaan se paraatipuolten maalaus,se kyllä vaatii vielä pintalakankin.No,onneksi tässä tulee viikon pakollinen katkos näihin Kawahommiin,joten katsotaan sitä sitten myöhemmin.Muuten,tummempia ovat ne oikeasti kuin mitä kuva näyttää ja kyllä se lopullinen sävy sitten on aivan maalarista kiinni,siinä samalla värilakan määrästä.


Liitteet:
Peltiosat.JPG
Peltiosat.JPG [ 103.91 KiB | Katsottu 13214 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Maalis 05, 2009 14:21 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joristaanpa tästäkin aiheesta,vaikka mitään kovin kiihkeää ei ole tapahtunutkaan.Väriosat ovat viime viikolla saaneet paraatipuolelleen valkoisen ja hopeanvärisen helmiäislakan. Nyt pitänee vain keräillä rohkeutta sen värilakan suhteen ja ensi viikolla toimeutua. Teippisarjan,ketjunvoitelupumpun tarran ja moottorin ristipääruuvisarjan pistin tilaukseen Sunrise Graphicsilta Englannista. Ilmanputsarikopan olen maalaillut ja kumi- sekä muoviosia peseskellyt. Eilen kävin Jägestä noutamassa ne punaiset takavilkunlasit,jotka olivat taannoin Homekorvaklubin sivuilla myynnissä. Olivat muuten käytetyiksi laseiksi erinomaisessa kunnossa. Muutenkin takavilkkujen kanssa on vähän kai sävellettävää,ne alkuperäiset varret melko vääntyilleet ovat ja joskus Stormilta olen varastoon ostanut niitä Z1-mallisia vilkunvarsia,joten aikomus olisi niitä istuttaa runkoon.Aivan heittämällä ne eivät mene mutta jotain kummallisia visioita asian suhteen on.Verkkaista on taas viime aikoina ollut tämä homma,mutta vuoden päästä olisi syytä olla huomattavasti pidemmällä.Kai se siitä,ei tässä ainakaan mitään turnausväsymystä vielä ole asian suhteen.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: To Maalis 05, 2009 15:44 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
On kunnioitettavaa pitkäjänteisyyttä ja jaksamista äijällä :jump: :moto: :yes: :moto:

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Maalis 06, 2009 12:22 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kiitos,enpä nyt tiedä pitkäjänteisyydestä,tällaista sopivaa talvikauden puuhastelua nyt kumminkin,vaikka talli puuttuukin.Yksi asia on jäänyt kertomatta,F11-osaa tuntuu H2:ssani riittävän.Etuvilkkujen varret,ne vähän taivutetut,jotka nykyään ovat F11:ssa,ja takajalkatappien rungot ovat ilmieläviä F11-osia,mistä lienevät siihen ajan saatossa tulleet ne,mitähän muuta siitä vielä löytyykään.No,Kawa-osiahan nekin,mutta hiukka se kummastuttaa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Maalis 06, 2009 14:47 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Muistaakseni/käsittääkseni takajalkatapit on samat F6, F11, S1, S2, H2
ja jokunen muukin osa noissa malleissa ;) ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2009 12:53 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä varmaankin muuten ovat samat,mutta tarkoitankin nyt sitä runkoa joka F11:ssa menee takahaarukan läpi.Siinä on aika pitkä ruuviosa(melkeinpä liian pitkä H2:een) ja vielä sellaiset pienet loveukset jotta takahaarukassa pyörähtäisi ei se.Ja ne F11-takavilkunvarret ovat aivan luku sinänsä.
No nyt sitten käväistessäni E-P:llä tuossa viikonloppuna kaivelin esiin ne Z1-mallin vilkunvarret ja niitähän on kahta eri pituutta ja sitten juuressa vielä sellainen salmiakin muotoinen levennys.Otinpa sitten 15mm pätkän 32-millimetristä putkea ja hitsasin toiseen päähän M10-korilaatan.Tuollainen natsa rungon ja vilkunvarren väliin mustaksi maalattuna olisi aikomus laittaa,mutta nyt sitten alkoi pähkäily,pidempi vai lyhyempi vilkunvarsi? Kyllä pitää tehdä elämänsä vaikeaksi ihmisen,alunperinhän vilkut ovat n. 10 cm pitkässä varressa,mutta se lyhyempi vaihtoehtokin olisi kiinnostava.Ja tietenkin niillä punaisilla vilkunlaseilla.Moottorinkin pesin,ensin liuottimella,sitten painepesurilla ja mitä melkoisin oli töhkä siinä,mutta on sitä nyt edes vähän mukavampi alkaa purkamaan.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2009 16:22 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Kawamaiset leweämmät warret tietenkin 8) ...
Et kai AV ole H2:sta tekemässä mitää honta klooniwa ;D ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ke Maalis 11, 2009 11:18 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No niinpä taitaa olla se,että ne pidemmät,vaikka ne lyhyemmätkin Kawa-osia ovat. Kiitos muistutuksesta,jottei vallan vääräuskoiseksi heittäydyttäisi.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Pe Maalis 13, 2009 08:08 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No nyt on värilakat sitten paraatipuolellakin,mutta en oikein huipputyytyväinen osaa suoritukseeni olla,etuosassakin on laiskoja paikkoja,mutta niistä selvittäneen vielä jälkikäteen. Värisävykään ei ole aivan sitä mitä hain,mutta tähän lienee nyt tyytyminen.Päivänvalossa paremmalta onneksi näyttää se kuin tuolla kuivauskaapissa.No,en ajattele sitä tänään,ajattelen sitä vasta huomenna.Takavilkunvarret sitävastoin näyttävät suht onnistuneelta viritykseltä,joten ei tämä nyhertely aivan hukkaan ole mennyt. Sen verran taas muutakin keekoilua aion harrastaa,että ohjauslaakerin yläsuojuksen otin F11-osista,kromattu kun on se ja muutenkin mallikkaampi kuin H2:n oma.Reikää piti kyllä vähän suurentaa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Su Maalis 15, 2009 13:12 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Älä ota turhia paineita siitä sävystä.

Teit siitä nyt minkäsävyisen tahasa niin aina se on jonkun mielestä liian tumma tai vaalea.

Ysin kanssa mulla aikoinaan petti värisilmä pahasti. Skdan oranssi osui hyvin paikalleen mutta ruskean katsoin ylimalkaisesti että tosta ja se on ihan liian punertava ja vaalea.

Tietty olisi silloin aikoinaan pitänyt joku etsiä kenellä olisi ollut Kawa orkkis sävyissä mutta 90 luvun alussa ei ollut tätä netti-ihanuutta eikä muutenkaan ollut muodikasta rusnata 20 vuotta vanhojen romujen kanssa.

Silloin olisi vaan pitänyt olla ymmärrystä ja sitä mitä ei koskaan ole, eli rahaa ja ostaa pari zetaa ja Hoo kakkosta varaosiksi.

No mutta nythän alkaa sama rundi. 15 - 20 vuotias pyörä on ongelmajätettä ainakin liikkeen mielestä jos sellaista koettaa sinne tyrkyttää ja muutenkin kun raha hanat ovat kireällä vallitsee ostajan markkinat.

Sitten kun se kalusto alkaa olemaan kolmenkympin iässä voidaan surkutella että miksei niitä tullut silloin aikoinaan (eli nyt ) hommattua.

Välttämättä meille vanhuksille siellä ei ole mitään tunteen paloa herättävää mutta perässä tulee seuraava sukupolvi joka katsoo meitä samalla tavalla kun me Jaavoilla päristeleviä pussihousuja ( sorry ei pahalla Jawakuskit) ja niin kuuluu ollakkin. Joka sukupolvella on omat juttunsa.

Okei. Menipä taas reippaasti ohi otsikon. Ei pitäisi pohtia liikaa...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Su Maalis 15, 2009 15:41 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Mutta niinhän se oli että ei kahta presiis saman
wäristä/säwyistä ollut uutenakaan :roll: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Su Maalis 15, 2009 20:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Tuosta on mukava katella mitkä passaa mihinkin :P

http://www.netikka.net/johan.heikkila/t ... /index.php

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ma Maalis 16, 2009 07:25 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo,nuo viikonloput ovat sinänsä pahasta,että kun siinä rungon ympärillä pyöriskelin,sain taas uuden vision.Eli ne vihreäksi maalatut peltiosat jotka tuolla KuwaKawalkaadin puolella näkyvät,saavatkin ensi talvena,(ellei YT sitten tule ja pelasta),sen helmiäisvalkoisen värin ja annan nuukuudelleni sen verran periksi,että sen vihreän tarrasatsin Reproductions Decalsilta tilaan. Sunrise oli ilmoittanut sinisen tarrasatsin lähettäneensä,joten keskitytään nyt vielä toistaiseksi tähän sävyyn,pientä paikkamaalaustahan tälle viikolle ainakin on vielä tiedossa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Ke Maalis 18, 2009 07:34 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Paikkamaalausta suoriteltu vaihtelevalla menestyksellä ja tankki sai vielä yhden lakkakerroksen päälleen.Jaahas,kuinkahan siihen saa korkin kiinni ilman suurempaa väkivaltaa?Tarratkin tulivat Sunriseltä,samoin moottorin ristipääruuvit,tarrat huomattavasti tasokkaammat ovat kuin ne mitä ne edelliset jotka palautin.Ja tuossa puolentoista viikon päässä lienee se hetki kun siirtokuvien kanssa hermoilemaan pitää ruveta.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: La Huhti 18, 2009 14:12 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 10:48
Viestit: 127
Paikkakunta: Jepua
Mattamusta edistyy, paljon on vielä tekemättä, mittarit, vilkut, lamppu, yms yms Kuvassa paikoillaan mutta vaihdettavien listalla. ripi


Liitteet:
11042009.jpg
11042009.jpg [ 87.98 KiB | Katsottu 13256 kertaa ]
11.jpg
11.jpg [ 33.86 KiB | Katsottu 13213 kertaa ]
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: La Huhti 18, 2009 20:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Missä maalattu Tuo sininen?

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: La Huhti 18, 2009 21:29 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 10:48
Viestit: 127
Paikkakunta: Jepua
Siellä teidän suunnassa Posiolla, Suomen ja ehkä koko pohjoismaiden parhaimman Kawamaalari P.Kamusen toimesta...Maalasi myös mun -73 ysin ja pyörää kyllä kehtaa näyttää ainakin maalauksen puolesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: La Huhti 18, 2009 22:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Tammi 26, 2008 20:45
Viestit: 342
Paikkakunta: Tornio
Siitä tulee hieno. :yes: :yes:
Kyllä tommonenkin olis ihan mukava tallissa.
Nuorena tommonen oli yks haave. :moto:

_________________
Kawasaki 750 H2 -72
Kawasaki KZ 550 LTD-81
Kawasaki 350 S2-72


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: La Huhti 18, 2009 23:21 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
komeita on. Elwasakia peesaan, H2 oli(on) haaveissa.

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Su Huhti 19, 2009 07:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Kawautunut kirjoitti:
komeita on. Elwasakia peesaan, H2 oli(on) haaveissa.


Sulla on H1B projektina. Mikshän tuota mun H1B:tä kutsuisi :? Kait tääkin on sitten projekti :shock:
Z1 900 -72 ajossa
Z1 900 -73 ajossa
H1 mach III -70 pikänmatkan projekti :mrgreen:

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-haaveilua
ViestiLähetetty: Su Huhti 19, 2009 08:09 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 10:48
Viestit: 127
Paikkakunta: Jepua
Hyvältä näyttää toi Jarrunkin projekti. Ja taidanpa tietää miltä alkaa maalauskin näyttään.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 82 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com