Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:35

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ma Touko 03, 2010 05:09 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas kuulkaas,jätin vappuna pörräämisen pelkkään aattoiltaan ja ajattelin ahkerasti olla H2:n kimpussa,vaan eipä ollut siunausta sillä.Muistettakoon nyt se vanha totuus että vanhasta ei uutta saa vaikka mitä tekisi.Se olisi nyt kohtalaisen nipussa ja eilen tuli suuri käyntiinkokeilupäivä.Suurin jännityksenaihehan oli,toimisiko öljypumppu.Vaan kun ei tule kipinää,niin kovin vaikeaahan se sitäkään koettaa selvittää on.Mennäänpä ajassa yli 18 vuotta taaksepäin.Oikein seikkaperäisesti en jaksa selvittää.Ostovaiheessahan sieltä laturista puuttui pari käämiä.Teetin ne uudet,neuvoin käämijää katsomaan muista mallia ja tekemään samanlaiset.Näin kävikin ja olipas vaikeaa sen käyntiinlähtö.Vaihdoin uusien käämien johtojen paikkaa ja säikähdys oli suuri kun se yhtäkkiä räjähtikin käyntiin tuolloin kesällä -92.Seuraava kerta tuli -94 kun käytiin Mr Walkerin kanssa Seinäjoen Veteraanirallissa.Ei ollut mikään laakin peli silloinkaan se,mutta lämpimänä lähti helpostikin käyntiin.Kylmänä vaati useampiakin potkuja.
No nyttemmin,kiitos netin,on saatu tulosteltua erilaisia shop manualeja sun muuta ja siellähän kerrotaan,että(ja nythän mentiin alueelle josta en ymmärrä enempää kuin sika Pohjantähdestä),että yhden käämin pitäisi olla sellainen että se antaa hyvin kipinää matalilla kierroksilla,kierrosten noustessa sen jääden pois pelistä(tarkoittanee,ohut lanka,paljon kierroksia?)Ja siellä ei varmaankaan sellaista nyt ole,olettaen että sieltä aikoinaan puuttui juuri tuo käämi.Haluaisin uskoa,että siinä se vika on,mutta mistäpä nyt sellaiseksi käämiksi muutut?
Puolat olen uusinut,eivät ole auton puolia,jostain Amerikan mantereen puolelta tulivat koko setti H2:een tarkoitettu,ei tarvinnut kuin ruuvailla kiinni,pitäisköhän vielä kokeilla vanhoilla?Niissä uusissa on jotkin kumiset tulpanhatut(NGK-tulpanhatun vaihtaminen ei auttanut),tulpatkin ovat uudet.
Ainahan on myös mahdollista,että vielä jossain on joku johto irti,sitäkään ei tiedä,vaan kun ei pitäisi,luulisin.Mutta mistä nyt lähtisi (toivottavasti ei kovin kallista) vikaa haeskelemaan,laturin päästä vai ovatko CDI-boksit tulleet tiensä päähän,ikäähän niillä alkaa olla. Joten 5.5. Haltialaan ei tultane Kawalla,ellei nyt jotain ihmeparantumista tapahdu,josko siitä sitten tulisi vain autotallin koriste kuitenkin.Jos pk-seudulta kuitenkin pikaista asiantuntevaa apua löytyy,niin sitten ehkä ennakkosuunnitelmat saattavat toteutua,muuten olen lähestulkoon yhtä lamaantunut kuin entisen työpaikkani surkimussahuri.H2:han Transiitilla kulkee melkein minne vaan,mutta omin voimin ei.Itseltäni tunnetusti jää käämimiset tekemättä.
eBaysta kyllä apuja löytyisi,kokonaan uusi laturi ja CDI-boksit,yhteensä jotakuinkin 1700 taalaa,mutta nyt pitää kyllä vielä hidasjärkisen hetkisen aikaa miettiä,tekeekö sittenkään NIIN kovasti mieli ajelemaan...
Nyt kun äsken vähän syvennyin noihin Mr Walkerin ohjeisiin,voisinkohan kuka ties olla niin onnekas,että moottori ei maadoitukaan runkoon kunnolla?Paksultihan siinä on maalia,mutta en kai.Huomenna lisää aiheesta,luultavasti yhtä alistunutta on teksti.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ma Touko 03, 2010 13:03, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ma Touko 03, 2010 11:20 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Sen laturin tutkiminen jos kiinnostaa, niin tuolla on selkeät ohjeet: http://www.project-h2.com/doc_ws/ws04_ig06e.html
Ja paljon muutakin.

Noin yhtäkkiä ajateltuna, koska alhaisen kierrosluvun käämin vastus pitäisi olla 4-kertainen verrattuna high-speed (vihreä-sininen)-käämiin, niin tämä viittaisi siihen, että langan pitäisi olla poikkipinnaltaan puolet ja pituudeltaan kaksinkertainen tuossa low-speed (vihreä-valkoinen) -käämissä.

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ma Touko 03, 2010 14:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Sähköhommat on perseestä.

Olen sen aikaisemminkin todennut että jos sähkön keksiminen olisi jäänyt minun varaan, luettaisiin edelleen päreen valossa.

Mekaniikan kanssa pärjää kun voi nähdä mitä milloinkin tapahtuu, toisin kun sähkön kun ei tiedä mihin se milloinkin hukkuu.

Onneksi yksi tuttu on alalla ja joskus tuntuu että pelkästään sen läsnäolo riittää että sähköt toimii...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ma Touko 03, 2010 20:05 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
H1 kokemus -82...
Kasattiin innolla kolmeen pekkaan ja ihmeteltiin kun ei prkl anna kipinää :? ...
Kytkentäkaawioo tutkittiin ja sählättiin mutta kun ei niin ei :storm: ...
Siinä sitten yks meistä kolmesta keksi että kele!
Se cdi rypäs on tärinätuettu eli eipä saa maata...
Ei muuta kun maajohtoo tekeen, kiinni ja polkasu ni johan rähähti käymään :jump:
Jos olis ollu paksusuolessa jotain niin housuun olis tullu eli mites AV ne maadotukset :huh: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ma Touko 03, 2010 22:34 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
joppe kirjoitti:
Sähköhommat on perseestä.

Nimenomaan... :out:

Leikkaa, liimaa, askartele ja räpsi sormillesi...
Jospa sitä nyt laittas sen lisäpitkien releen satulan alle, jo kolmas rele pimeenä ku sai vähän räntää kylkeensä ja purki akun aivan tyhjäksi.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ti Touko 04, 2010 05:43 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo,en ollut niin onnekas,että maadoitusjohto moottorista runkoon olisi riittänyt,ei tule kipinää ei.Ja kyllä kaiken järjen mukaan CDI-bokseista tuleva maajohto on kiinni rungossa.Voihan sen vielä tarkistaa.Mutta kuten tuli mainittua,se käyntiinlähtöhän oli jo silloin aikoinaan aivan arpapeliä.-94 Veteraanirallissa oli paljonkin yleisöä ihmettelemässä niitä polkemistalkoita.Vaan kun lopulta lähti käyntiin se ja purkasi ilmoille mitä melkoisimman savupilven,niin johan väki hajaantui.Tuon Mr Walkerin ohjeen mukaan käämejä mittailtiin ja se low speed-käämi antoi samat arvot kuin high speed,eli siinäpä se vika taitaa olla.Mistäpä sitä silloin -90-luvun alussa tiesi tällaisten systeemien hienouksia,käämijähän on tehnyt työtä käskettyä.Nyt kai ollaan vähän paremmin jyvällä asioista,Mr Walkerilta löytyi kätköistään ehjä 180-ohminen low speed-käämi ja Iteljoonin hallussa nyt on se.Suurin jännityksenaihe lienee se,kestävätkö käämin päälle taitettavat pellinpalat vielä kaksi taivutusta,auki ja kiinni.Taistelu jatkuu taas...,mutta sen verran valoa pilkottaa tunnelin päässä öljypumpunkin osalta,että jo pelkkä polkemissessio oli saanut 1- ja 3-pytyn putkiin menemään vähän öljyä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ma Touko 10, 2010 05:44 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No niin,eilen nyt sitten lopultakin,erinäisen takkuamisen(ei luulisi että näinkin yksinkertaisesta asiasta saa niin monimutkaista,tuli jo mieleen Konemiehen arkea taas,"ei mikkää mee s-na kohtuuvella") ja lievän innottomuudenkin(jotenkin ei tahtonut enää jaksaa tuuliselle ja sateiselle parkkipaikalle lähteä), jälkeen H2 parkaisi naapuruston riemuksi Higgspeed-sulosointuja maailman tietoisuuteen kaikilla kolmella sylinterillään.Öljypumppukin toimii,yksi huolenaihe poissa.Ja käynnistyvyys on nyt huomattavasti helpompaa kuin 16 vuotta sitten,kiitos vain vielä kerran Mr Walkerille osista ja hyvistä neuvoista.Tällainen sähköhönö olisi ollut aivan ihmeessä ilman niitä.Neitsytajelua pitäisi alkaa harkita,jännää lienee se.Tähtäin on Haltialassa keskiviikkona,kuinkahan käynee?Onnistuneeko H2 omin voimin vai turvaudutaanko Transit-kyytiin?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ti Syys 07, 2010 10:21, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ke Touko 12, 2010 05:42 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Nonniin,kolmannella potkulla käyntiin ja koelento H2:lla tehty,erinomaisen äänekkäissä merkeissä eli jollain tavalla ainakin sillä saa kansan varauksettoman huomion.Vaan eipä kuulu moottorin ominaiskilinät yhtään.Mutta hauskaa oli!!!!Vaikka peilien kanssa ongelmaa olikin,mitäs tilasin eBaysta jotkin halvat.Oma raaka tunnelmansa siinä on,voitte uskoa että jopa äijä hymyili lenkin päätteeksi.Kai sillä Haltialaan asti uskaltaa lähteä ja voi pitkästä aikaa saada sanoa tulleensa Kawalla.Onnistuisikohan kuvan liittäminen,saas nähdä.Saa sitten vapaasti arvostella,tämän parempaan en pystynyt.Ja vaihdelaatikossakaan ei ole Delvacia....
Liitteet:
Valakoonen H2.jpg
Valakoonen H2.jpg [ 40.98 KiB | Katsottu 15487 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ke Touko 12, 2010 06:58, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ke Touko 12, 2010 06:25 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Perzkelez AV, onnittelumme :jump:
Komea on "turwonnut S1"
Ja AV ansaitsisi jonkunlaisen tunnustuspalkinnon tuosta rakentelupaikastaankin...
Lienee Haltialassa yleisin kysymys:
TULIKKO KAWALLA?

(kuwaa katzellessa tuli mieleen että mikä roileri siellä koneen alla on mutta lewyhän se jalan alla :mrgreen: ...)

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ke Touko 12, 2010 21:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
KooJii kirjoitti:
Perzkelez AV, onnittelumme :jump:
Komea on "turwonnut S1"
Ja AV ansaitsisi jonkunlaisen tunnustuspalkinnon tuosta rakentelupaikastaankin...
Lienee Haltialassa yleisin kysymys:
TULIKKO KAWALLA?

(kuwaa katzellessa tuli mieleen että mikä roileri siellä koneen alla on mutta lewyhän se jalan alla :mrgreen: ...)


Se palikka on kuulemma sävy sävyyn :roll: .....Komio oli, ja äänet and 2-T tuoksut.

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Pe Touko 14, 2010 00:56 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Hieno se on ja mageet putket.
Vain yksi vika, se ei ole minun!
Kerran tuollaista erästä tiettyä Ebosin poikien pajalla peukaloitua H2:sta tyypittäneenä voin sanoa että se moottorin Wääntö on jotain uskomatonta muskelia mitä voi löytää vain Isän kädestä! :rock:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Pe Touko 14, 2010 05:23 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kiitosta vaan,mutta äänille on kyllä syytä tehdä jotain,en halua herra poliisin kovastikaan H2:sesta siinä mielessä kiinnostuvan,keskittykööt maatalouskoneiden ääniin.Lähtö Haltialasta ei mennyt aivan putkeen,keskimmäisen pytyn uudenkarhea NGK lopetti kipinöinnin ja kahdella pytyllä enää pahennusta herätettiin.Mutta kyllä se kahdella pytylläkin viedä jaksoi kummasti.Mikähän se Denson vastaava tyyppi lienee H2:een?Mutta muuten oli hauskaa ja on se aika kamala vain loppujen lopuksi.Rynkytyksineen kaikkineen.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Pe Touko 14, 2010 08:11 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Se Denso on W24FS-U.

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Pe Touko 14, 2010 08:51 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Oiskohan toi NGK laatu huonontunu? :kivi:

Miulla 4 kpl ostettuna joista 2 kuoli alle 100 km. Nyt densot pelittää.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Pe Touko 14, 2010 09:00 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Ei niitten laatu ole mihinkään huonontunut,ne ovat olleet sitä aina.Mutta kun muka halvalla sai Louisilta joskus Saksassa käydessäni,olisikohan olleet tarjouksessa 1,95 euroa kappale,niin piti ostaa.Denso saa kastua vaikka kuinka ja silti se pelittää,NGK on vainaa heti,kokemusta paristakin muusta moottoripyörämerkistä joissa niitä käyttänyt olen.Kiitos Mr Walkerille tiedosta,taidanpa käydä moiset hakemassa.Higgspeedillä olisi hiljaisempia huiluja saatavana,50 puntaa setti,mietinnässä on se,kunhan mahtuisivat sieltä vastaamaan onko se paljonkin hiljaisempi kuin nykyinen ainakin 130 dB.H2:n rekisteriotteen mukaan siinä on hyväksytty 88 dB.Mutta on tässä on jo vähän suunnitelmia siitäkin kuinka pääsisi halvemmalla,mutta työtä vaatii se...,tuolla talitintin tallissa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Pe Touko 21, 2010 11:00 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
No niin, nyt oli sitten viime viikonloppuna H1 taas monen vuoden jälkeen liikenteessä. Hyvin se viikonlopun toimikin. Niin hyvin, että päätin sillä sitten maanantaina töihin lähteä. Jo alkumatkasta paloi sulake, johtosarjassa tai lampunkopassa varmaan jotain häikkää. No, ei sitä sulakkeilla ajeta.
Kun pääsin työpaikalle, niin juuri kääntyessäni parkkiruutuun koko pyörä sammahti. Ruokatunnilla yrittelin käyntiin, vain pari kertaa lupasi. Eipä muu auttanut kuin työntää H1 firman Transiittiin ja viedä se kotiin ja hakea Z1 tilalle.
Myöhemmin vian syyksi paljastui CDI:n pienten kierrosten latauskäämistä irronnut johto. Koko käämi oli kuitenkin jonkun vuosien takaisen spesialistin (en minä) jäljiltä sellaisessa kunnossa, että sen sai viedä Ketolan sähkökonenkorjaamoon uudelleen eristettäväksi.
Että tällaista Kawamiehen arkea. "Kun mikkää ei mee kohtuuvella!"

H1 on taas seisontavakuutuksessa.

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Pe Touko 21, 2010 13:27 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Taisinpas nähdä sinut K-joella käynnistysyrityksissä...

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Pe Touko 21, 2010 21:22 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
jovain on komio h2-raketti kynäilijällä. tuommoista kun joskus pääsisi ihan pikkuisen varovasti kokeilemaan.. kaukaisia haaveita.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ti Kesä 01, 2010 10:26 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kawamiehen arkea on tämäkin,Nettimotossa näytti olevan yksi H2 myynnissä,mielestäni aivan asialliseen hintaan ja siitä rohkaistuneena esitin varovasti Rouva V:lle,jotta mitäs jos valakoosta koettaisi siellä tyrkyttää vähän edullisemmin,josko sillä krooninen rahapula muka hetkeksi helpottaisi,mutta vastaus oli jyrkkä ei!Sitä kun ei kuulemma saa myydä.No,minähän meillä määrään,mutta Rouva kaikesta lopullisesti päättää...,mutta taitaapa jo ukkonsa tuntea hän,jopa sitä olisi jälkeenpäin harmiteltu.Ja monta kertaa.Aivan kuin sitä valakoosen GPz750A1:n myyntiä vähän yli 22 vuotta sitten,se oli virhe jos mikä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ti Kesä 01, 2010 11:10, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ti Kesä 01, 2010 11:06 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Upealta näyttää, en olekaan muistanut aiemmin kehua. Toivottavasti näen kauden mittaan myös livenä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ma Kesä 21, 2010 14:50 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
AV kirjoitti:
minähän meillä määrään,mutta Rouva kaikesta lopullisesti päättää...


Ja itselle jää aina se viimeinen sana.

Kyllä rakkaani :spank:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: To Syys 16, 2010 13:17 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas,kylläpähän se työkaverini toteamus muutaman vuoden takaa pitää paikkansa, vanhasta ei uutta saa vaikka mitä tekisi. Kuten ostetaan-osastolta ilmenee, sitä "clutch hub":ia olisin vailla, mutta eipä sellaista taida tälle syksylle ainakaan mistään enää löytyä. Mr Walker ystävällisesti lainasi kokeeksi H1:n vastaavaa,mutta liian matala oli se. Viimeksi eilen sain vinkkiä jäsen KooJiiltä, Kanadassa olisi Andy Myersillä,tuolla suurella Suomenystävällä, 145 USD, mutta minä kun jättäisin rahat mieluummin Suomeen. (Muutamat eBay-huutokaupatkin olen hävinnyt kokonaisista kytkimistä. Uuttakin muka saa, vajaat 400 taalaa koko kytkin, mutta kun se on speedsuppliesilla, tuolla firmalla joka ei mahdu vastaamaan sähköposteihin, en nyt ensimmäisenä ajatellut siihen hätääntyä.) Kummallisesti on rihloistaan, tai booreistaan väljäksi kulunut se, eipä vielä toistaiseksi muuta haittaa kuin kytkimen ääntely tyhjäkäynnillä. Eipä tälle syksylle enää liene odotettavissa paljoa kilometrejäkään, n. 50, haluamme uskoa sen kestävän. Ja jäämme kyttäilemään huutokauppoja.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Pe Syys 17, 2010 06:13, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: To Syys 16, 2010 18:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
AV kirjoitti:
Viimeksi eilen sain vinkkiä, Kanadassa olisi Andy Myersillä,tuolla suurella Suomenystävällä, 145 USD, mutta minä kun jättäisin rahat mieluummin Suomeen.

Eikös tää Andy Myers ole alias Antti Turunen, jonka vanhemmat lähtivät 50-luvulla Kainuusta, (Hyrynsalmelta)? kultaa vuoleen Kanadaan :kuusi:

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Pe Syys 17, 2010 05:26 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Sama mies, tuli paljonkin asioitua kanssaan kun F11-projekti oli vauhdissa. Sikälihän rahat jäisivät periaatteellisesti ainakin puoliksi kotimaahan, jos Andylta osan tilaisin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Pe Syys 17, 2010 10:42 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Kyllä ebay tostakin pelastaa.

Huomasin jo silloin aikoinaan, että Suomesta jonkun osan löytäminen H2:een joka olisi vielä kaupan on sula mahdottomuus.

Toisaalta kyllä mä sen ymmärrän. Jos silloin riittävän kauan sitten on ymmärtänyt niitä nurkkiin haalia, niin miksi niitä nyt sitten hukkaamaan, jos itselläkin saattaa niille käyttöä löytyä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Pe Syys 17, 2010 13:20 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo,ymmärrettävää on se, eipä tuota itseltäkään löydy oikeastaan mitään ylimääräistä H2:een, mistä luopua voisi. Kun ei koskaa tierä koska tarvittoo...,paitsi ehkä se ruosteinen mutta ehjä akkuteline, vaihtariksi sekin.

Eikä ilman internetiä olisi tarvinnut haaveillakaan F11:n valmistumisesta aikoinaan, siihen ei tahdo löytyä edes Euroopasta osia, Pohjois-Amerikasta kylläkin. Oli siinä yhteen aikaan mitä melkoisin ilmasilta ja PayPal-maksuliikennettä...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: To Loka 14, 2010 08:02 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Ei mullakaan ole H2:een muuta ylimääräistä kun kannet.

Joskus silloin kun piti ruveta niitä paisareita siihen vääntämään ja ajattelin että orkkis kansiin en rupea palotilaa kikkailemaan, joten väijyin ebaysta josko sellaisia olisi kaupan ja olihan siellä.

No se homma jäi monen muun projektin lailla odottamaan aikaa parempaa, mutta jos vanhan triplen virittelyyn vielä joskus lämpenee, olisi ehkä fiksua kaivaa jostakin koko moottori eikä räjäyttää siitä ainoasta kiertokankia lohkon läpi.

Tosin sen koko moottorin löytyminen voi olla hieman hankalampi juttu, tai käy ainakin pahasti lompakon päälle...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawamiehen arkea.
ViestiLähetetty: Ke Marras 17, 2010 14:27 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No joo, puoliksi kotimainen clutch hub saapui maanantaina. Sen verran jo syksyttää kuitenkin, että sen sovitus taitaa jäädä kevääseen. Onpa nyt piiiitkä talvi aikaa miettiä muitakin konnuuksia H2:n suhteen. Sinisiin väriosiin kai pitäisi seuraavaksi keskittyä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com