Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 20:49

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 40 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Huhti 05, 2012 05:41 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kaksitahtikomitean hömppäveikot olivat taas eilen koolla Haltialassa, tosin 50% kato oli käynyt osanottajien suhteen, jos kahden viikon takaiseen vertaillaan. Vaan eipä haitannut, triplehöpötystähän riitti. SPA oli nyt hieman taka-alalla aiheena, toki sitäkin sivuttiin. Mutta Latoajoa hehkuteltiin senkin edestä, olisi se komiaa kun triplejä olisi siellä kasapäin. Yleisenä toteamuksena oli, että H2 & Z1-aiheiden pyöreät vuodet ovat Suomessa jääneet kovin vähälle huomiolle, joten sen asian tiettäväksi tekeminen ja hyvän sanoman levittäminen jää meille Kawa-hahmoille suurimmaksi osaksi. Jäsen Hanscin tuolla toisessa osiossa ilmoittamalle Sumekon nuivuudelle vähän pyöriteltiin päitä, mutta kai niillä siellä nyt on hyvä mieli ja puhelinrahaa lienee kassaansa tarjolla niin ketusti. Mutta muuten oli oikein mukavaa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 05, 2012 11:12 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Joo hömppäveikkojen pörinät on aina antoisia. Ja tuo Latoajo todella puhutti kun silmäiltiin tuota antoisaa VMPK:n Huimapyörä 2/2012 -julkaisua. Siinä kun kerrottiin mm. seuraavaa:

-Classic Motorshow, Lahti 5.-6.toukokuuta (s.18):
VMPK:lla on osasto, teemana tänä vuonna Italialaiset moottoripyörät. Hieno aihe!

-MP-12 -näyttely 2.-5.2. Japsistaroilla oli oma juhlavuoden osasto, teemoina Japsistarat 20 v ja Jarno Saarisen maailmanmestaruudesta 40 v - molemmat, erityisesti Jarno Saarinen juhlan ja muistamisen arvoinen! Ja osasto oli hieno Keimolan torneineen, mm. paljon japsipyöriä riveissä joista pisti silmään jo tuo muuallakin mainittu "kuin uusi" H2 ja hieno Z1. Kiitos vaivannäöstä.

-Japsistarat-osiossa (s.58) sanotaan puolestaan että Classic Motorshow:n VMPK:n osaston teemana on Yamaha XS650 eli jytärin 40-vuotissynttärit (tarkoittanee ilmeisesti 40-v Suomessa koska omasta tallistani löytyy rumpujarrullinen vm -71, Usa:n tuonti). Mutta hieno pyörä ja hieno aihe!

-Stara-treffithän on 15.-17.6. Tykkimäellä (s.58 ja 59) ja aiheena Stara-treffit 20 v. Juhlan arvoinen aihe tietty.

Pitkän alustuksen jälkeen päästään itse aiheeseen eli Latoajot tänä vuonna - kun ei nuo H2 ja Z1 40v aiheuta värinöitä meillä Suomessa muualla kuin täällä kerhosivuilla - no tietysti, kukas muu se kissan hännän nostaa ellei kissa itse, ei kai meitä vanhojen Kawojen kanssa vouhkaajia ole liiaksi tuolla VMPK/Japsistara -akselilla... eli Latoajoon kaikki H2/Z1 ja vanhempien Kawojen kanssa intoilevat. Sopisi tuo ajoitus hyvin, keskikesä menee varmasti sen Spa:n ja Euroopan reissun kanssa puuhastellessa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Kesä 15, 2012 05:41 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kaksitahtikomitea on pitikin kevättä ja alkukesää nähty Haltialassa vähän suuremmallakin kokoonpanolla ja mukavaa on se. Leukavia on puhuttu ja pätemistäkin on riittänyt. Jälkimmäistä vähän lisää, nyt kyllä vain aihetta lievästi sivuten ja vähän sivuraiteillekin joutuen. Jonkun kanssa olikin puhetta, joskus markka-aikaan ostin H2:een ne perälipan punaiset sivuheijastimet (mustilla reunoilla ja Stanley-tekstillä) Yamaha-Centeristä, eivätkä maksaneet juuri mitään. Käväisin ne mallina kyselemässä, löytyisikö niitä oransseina. Asian käsittely oli hieman nihkeää ja ilmoittivat, ettei pysty edes tilaamaan. No, internetin syövereistä löytyi niille varaosanumero 355-85111-01 ja pikaisen tiedustelun perusteella samainen putiikki ilmoitti niitä löytyvän ja pystyttävän tilaamaan. Tulivat viime viikon alussa ja maksoivat vähän yli kympin kappaleelta. Mutta niitä todellakin saa, tuppaavat käytetyistä eBayssa sun muualla huutelemaan 35 taalaa + pk parista.Lienee taas jotain turhanaikaista hifistelyä taholtani haluta niissä lukevan Stanley, paljon olisi tähdellisempääkin huomioonotettavaa H2:n suhteen. Mutta kun on saanut jotain päähänsä...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 18, 2012 06:26 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Latoajon järjestäjiin oltu yhteydessä, mitään aamenella varmaa vastausta ei ole vielä saatu mutta alustavien keskustelujen perusteella valon väri on jo vähintäänkin Lime Green. Eli alustava suunnitelma on tuolloin 24-26.8. saada mahdollisimman paljon Triplejä Itä-Kurikan Pitkämön leirintäalueelle ko. tapahtumaan, vaikka edes päiväkäynnille. Lauantaina 25.8. about klo 11-13 väliseksi ajaksi Triplet kootaan yhteen tai useampaan riviin jonkinasteiseksi näyttelyksi ja yleisö saa äänestää suosikkiaan "Komia Triple-Kawa"-äänestyksessä. Eniten ääniä saanut Triple palkitaan pokaalilla, samoin äänestäneiden kesken arvotaan varsin mitätön tavarapalkinto. (Paikallehan voi sinänsä saapua vaikka minkämoisella Kawalla, suotavaa jos mikä on se, mutta näyttelyrivistöön sillä ei ole asiaa, jos se ei ole kaksitahtitriple-Kawa, Sutsukeja ei kelpuuteta mutta jos joku kolmepuolikkaalla Motobecanella saapuu, niin oitis pääsee rivistöön). Mr Walker on jo ainakin alustavasti lupautunut toimitsijan kaltaiseksi hahmoksi asian tiimoilta, katsotaan paikan päällä jos joku muukin hömppäveikko vielä tarvitaan, vapaaehtoiseksi joutavienpuhujaksi saa ilmoittautua. Sinänsä mukava yhteensattuma, että niin H2 kuin Latoajokin on ollut riemunamme 40 vuotta. Eli tämän sortin vouhkaamista tänään ja huom., tämä on vasta alustava suunnitelma, asia varmistunee lopullisesti toivottavasti vielä tämän kuun aikana.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 27, 2012 05:43 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Itse itselleni vastaten, nyt se kirkkaanvihreä valo on nähty SMMP:ltä tulleen sähköpostin muodossa ja sain Latoajon järjestäjiltä vahvistuksen asiaan, saamme koota Triple-Kawalkaadin ko. tilaisuudessa lauantaina. Eipä kuulkaas muuta kuin puleeraamaan Triplejä, tuulettelemaan telttoja ja kohti Itä-Kurikkaa 24-26.8. Muu olennainen tieto asiasta löytyy tuolta edeltä joten eipä siitä sen enempää, neljän viikon odotteluhan tässä vielä on edessä. Ehkä aivan yhtä paljon ei saada Triplejä koolle kuin Spassa, mutta luotto Etelä-Pohojam´maan Triplejen ilmaantumiseen on kova. Pankaas kertoen, jos tämä mitään intohimoja herättää?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 01, 2012 09:15 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Nyt ottaa pattiin, en pääse latoajoon vaikka vouhkasin itsekin aiheesta. Olisin kyllä mielelläni tullut.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 06, 2012 12:06 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Japsistarojen Nettisamurai on ystävällisesti asian huomioinut myös Starojen nettisivuilla.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2012 15:52 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Ajokauden päättäjäisissä Haltialassa tilan emäntä Seija toivotteli kaikki keskiviikkoisin tervetulleeksi autoilla, hän tietysti haluaisi nähdä meidän komeita olemuksiamme ajokauden ulkopuolellakin.. viritellään kaksitahtikomitean istuntoja taas myöhemmin, toivottavasti saadaan jotakin vouhkattaavaa aikaiseksi.. vaikka H1 44v-juhlia tai H2A 40v ensi vuodelle.... nythän olisi mainio tilaisuus Z1 väen puuhastella ensi kesäksi 40v-aiheesta jotakin (joo joo, Saksassa pitivät jo pileet mutta jos mallivuotta seurataan.. muutoinhan H2:kin olisi ollut jo viime vuonna 40v) vaikkei tuo Z1 omaan aihepiiriin kuulukaan. Mutta komia pyörä!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 13, 2012 06:27 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Surullisenkuuluisa Kaksitahtikomitea piti vuoden viimeisen istuntonsa eilen, kuinka ollakaan päivämäärällä 121212 Haltialassa. Kuluneen "H2-40 vuotta" juhlavuoden tapahtumista ei ole mitään uutta kerrottavaa, kunhan nyt koetettiin olla punovinamme juonia "H2A-40 vuotta"-aiheen ympäriltä mutta mitään valmista ei saatu aikaan, tarinat tuppasivat taas rönsyilemään aiheesta toiseen. (Kovin vähissä kun ovat ne joilta sellainen H2A löytyy :boing: ). Pienen pieniä suunnitelmanpoikasia on krääsäpuolella, hyvin imperialistisvaikutteisen H2-oheiskaman teettäminen otettiin alustavan tutkinnan alle, mutta siitä aiheesta ehkä lisää myöhemmin, kunhan asiaa on enemmän selvitelty.

Hyvää eritoten H2- sekä jossain määrin muutakin Triple-sanomaa on siis ainakin yritetty tänä vuonna levittää, miten siinä onnistuttiin, jää sitten itse kunkin arvioitavaksi. Minusta se meni lähestulkoon mallikkaasti, kiitos kaikille hömpöttämiseen osallistuneille.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 13, 2012 09:06 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Joo oli varmaan tämänvuoden viimeinen kaksitahtihöyrypäitten istunto mutta hyvät oli munkit ja kaffeet niinkuin ennenkin. Vaikka Kawakerholaisia ja muitakin oli paikalla ei ollut kukaan enää moottoripyörällä, toisin kuin viime vuonna tähän aikaan. Saattaapi olla tuolla lumentulolla osuutta asiaan.. perskuta jo kolmas melko luminen talvi. Jospa se ensi kesä olisi sitten ajokelien suhteen suotuisa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 40 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com