Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Huhti 25, 2024 03:33

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kevättä odotellessa..
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2011 14:21 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Marraskuun puolivälin paikkeilla Bembölessä otettu kännykkäkuva syksyn viime ajelusta:

Kuva

Eli toivossa on hyvä elää...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kevättä odotellessa..
ViestiLähetetty: To Joulu 22, 2011 12:19 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Hieno pyörä ja vuosimalliltaan sellainen mitä ei Suomessa (kiitos verottajan) uutena nähty.

Muuten; Montakohan 73 mallia mahtoi tulla uutena Suomeen??

Mä en muista silloin aikoinaan törmänneeni ensimmäiseenkään, mutta vuosituhannen vaihteessa kun 72:n hommasin, niin samaan aikaan kaupan oli myös 73:nen.

Silloin ei tullut myyjältä kysyttyä että oliko kyseessä Suomipeli vai uustuonti.

73 vero oli vielä kohdallaan mutta söikö uusi Z1 sitten H2:n suosiota (Zetoja myytiin vuonna 73 kun näkkileipää) vai jäikö 72 malleja käsiin, mitä myytiin sitten seuraavana vuonna ylivuotisina vai mitä???

Kertokoon ken tietää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kevättä odotellessa..
ViestiLähetetty: To Joulu 22, 2011 13:22 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Mikä lie ehdoton totuus H2A:sta ,(siis se jossa on kromattu etulokasuoja ja erilaiset teippaukset kuin -72:ssa, kullanvärinen ja violetti olivat kai värinsä) ja sen Suomeentuonnista, onkin varsin hyvä kysymys. Kolmesta kullanvärisestä aikoinaan tuodusta olen kuullut puhuttavan. Silloin kun Allright oli vielä Teollisuuskadulla, muistelisin ajankohdan olleen vuosituhannen vaihteen jälkeen, sen katonrajassa roikkui yksi, toinen oli ja on käsittääkseni aina vain espoolaisomistuksessa ja kolmas oli Pietarsaaren suunnalla, mutta myyntiin meni sekin. Eli siinä oli kolme joiden olemassaolon ja sijainnin tiesin. Haltialassa Kaksitahtikomitean jorinahetkessä muisteltiin Turun suunnalla olleen yksi kaupan joskus puolenkymmentä vuotta sitten, oliko se joku näistä, sitä emme tiedä. Ja kuten tuli aiemmin jo mainittua , AV:n -72-malli on rekisteröity -73 eli oli kai jäämässä käsiin, siinä olet Joppe oikeilla jäljillä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kevättä odotellessa..
ViestiLähetetty: To Joulu 22, 2011 17:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Kaverilla oli kerran kaupan(Raahesta) -73:nen sininen,ei alkuper väri, taisi olla joskus -87-89.
Ei tullut kauppoja kun toinen tasku oli tyhjä ja toisessakaan ei ollut mitään. :''

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kevättä odotellessa..
ViestiLähetetty: To Joulu 22, 2011 17:51 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
joppe kirjoitti:
Hieno pyörä ja vuosimalliltaan sellainen mitä ei Suomessa (kiitos verottajan) uutena nähty.


Kiitos, Ameriikan tuonti 5 vuoden takaa. Tuolloin mittarissa alle 6000 mailia.

Tuon A-mallin tuontiluvut ovat todella mysteeri, AV:n kertoma on paras saatavilla oleva tieto. Silloin seiskytluvun puolivälissäkin niistä juteltiin ja tuolloin oli huoltsikkabaarin tieto muutama kappale. Asioin kyllä Sumekolla tuolloin mutta en älynnyt koskaan kysyä heiltä, silloin olisivat osanneet varmasti sanoa. Ja oliko se niin että ovat lainanneet ainoan käsinpidetyn kirjanpidon tuonneista aikojen kuluessa jonnekin joka ei kirjaa koskaan palauttanut (Japanilaiset Moottoripyörät Suomessa ja Mosanmasa?)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kevättä odotellessa..
ViestiLähetetty: To Joulu 22, 2011 20:29 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Hyvää Joulua Kaikille 2:T öljyn haistelioille mun täytyy taas seota tänne teijän hienoille nostalkia sivuille.No se yksi tikkurilan mies Ufo osti singon sitä ensimmäistä satsia oli sininen .siihen aikaan oli tuusulan motari vielä tekeillä mutta oli vähän jo missä pääsi tykittään mutta ei oikeen nähny kuin taivasta . :kuusi:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kevättä odotellessa..
ViestiLähetetty: Pe Joulu 23, 2011 09:50 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Joo. Hyvää joulua kuutos Z ja kaikki muutkin.

Mutta jatketaan kun eihän teillä voi parempaa tekemistä joluna olla, kun vastailla mun tyhmiin kysymyksiin.

73 S2 mallia tuli senverran reippaasti, että viimeiset uudet myytiin muistaakseni 76. Samoin vuoden 73 H1 mallia pyöri ainakin eteläkarjalan suunnalla melko paljon ja sellainen mullakin oli kun ajokortti-ikään vihdoin (1980) pääsin.

Mutta.... Tuliko 74-76 enää mitään muuta tripleä tähän maahan uutena, kun ne pari hassua S3 (KH?) nelisatasta, josta en muista nähneeni kun lehtileikkeen??


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kevättä odotellessa..
ViestiLähetetty: Pe Joulu 23, 2011 10:04 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Todellakin, Hyvää Joulua kaikille öljynhajun laadusta riippumatta. Niin, nyt en muista enää minkäikäinen (olisko ollut -75?) oli se tummanvihreä S3 400 joka oli Auto-Bikessa pitkään kaupan hintaan 9900 mk. Havittelin sitä joskus, (no mitäpä en?), mutta sinne se vain aina jäi. Joku oli täälläkin joskus tietävinään missä menee nykyään se, ilmoittautukoon jos luonto antaa periksi. -76-vuoden Kawasakin suomenkielisessä yleisesitteessä "Kuningas oli yhä Kuningas" ja taisi siinä KH 500:kin olla, olen vain tuon lehdykän johonkin onnistuneesti hukannut. KH 500:ssa olisi jotain kiinnostavaa, lähinnä sen harvinaisuusarvon, (siis Suomessa) takia ja on sitä joskus noissa CMM:ssakin oltu ylistävinään, mutta kai tuota S3:a pidetään parhaimpana ja käyttökelpoisimpana yleistriplenä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kevättä odotellessa..
ViestiLähetetty: Pe Joulu 23, 2011 11:04 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Mitenkä se ajelu mahtaisi KH500:lla luonnistaa, vaihdelaatikkoa heti remontoimaan kun vapaa olisi kateissa.. ja ykkösen ja kakkosen välillä joku pemputin välivapaa... kyllä vaan minunkin mielestäni kaikki kaksitahtikawat on mukavia pelejä. Joo joo, on ne nelitahtaritkin sitte...

Hauskaa Joulua Kaikille !


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com