Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 07:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: "Konserwointi projekti"...
ViestiLähetetty: To Maalis 08, 2012 22:31 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Hookaks seitenkaks on (jälleen kerran) saanut jonkinlaista wauhtia eli erityiskiitokset herroille AV & Ripi joiden projektien walmistumisen innoittamana tätäkin osakasaa on päästy muutama tunti per ehtoo turailemaan kasaan...
Johan tuo onkin kokenut kolme muuttoa eli osat on olleet liiankin monta kertaa tilapäisesti kateissa... :takoo:
Mutta nyt aletaan(ehkä?) jo olla woiton puolella... :huh:
Eli tähän olisi hakusessa nuo kaipaamani "sopiwasti kulahtaneet" siniset siwukopat joita markkinaosiossa kyselen... ;)
Tämä peli tullaan säilyttämään kuosissaan jossa näkyy sen ajetut kilometrit... :tooth:

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 09, 2012 07:26 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Hienoa jotta H2:ia tallien pimennoista esiin kaivetaan. Ja alkuperäiskuosinen on aina alkuperäiskuosinen. Mikä lienee kaikkein oikein tapa harrastaa näitä, siihen ei liene olemassa oikeaa vastausta. Pitääkö olla huippuunsa entisöity,(siihen en ainakaan minä pysty, aina tuntuu siltä että jotain rakennettavaa olisi, eikä tule valmiiksi koskaan), vai hyvin säilynyt vai kuten valkoisiin vaatetettu ainakin etäisesti H2:ta muistuttava, mutta kun tehtaalla hieno tyyli on luotu, niin sitähän voi aina mukailla. Kaikki tavat kelpaavat ainakin minulle. Koitanpa nyt saada tähän vielä kiillotusvaiheessa olevan tankin, johon on nyt vain oltava tyytyväinen, eihän tähän ole mennyt kuin vuosia. Vähän valjulta näyttää kuvassa se, mutta tämän kanssa koetan elellä. Värilakkaa ruiskutettaessa tulleet roskat näkyvät paikka paikoin tummempina täplinä lähemmin tarkasteltaessa, mutta niille ei voi enää kertakaikkiaan mitään.
Liitteet:
H2-tankki.jpg
H2-tankki.jpg [ 48.71 KiB | Katsottu 8960 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 09, 2012 15:10 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 10:48
Viestit: 127
Paikkakunta: Jepua
Hienoa Koojii, ja lykkyä pyttyyn..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 09, 2012 23:01 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
JIIIHAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä pieni ihminen on pienistä asioista orgasmin partaalla!!! :oujee:
Hookakkonen antaa sytytyskipinää ja muitakin elonmerkkejä noin KAHDEKSAN WUODEN tauon jälkeen!!! 8)
Enää menowettä tankkiin ja potku(t)... \:)/
Mutta tällä kertaa ja elämässäni toista kertaa ajattelen muitakin, en naapureita waan Junioria ettei hywät yöunet keskeydy... :yes:
Eli ei yritetä käyntiin. :uaa:
Mutta huomenna on päiwä uusi...
Jos jotain ottaa pataan nämä pienet päiwän selwät ilon aiheet niin ei ole pakko seurata tätä ketjuwa sillä tässä eepostelee iso(ikuinen)pikkupoika... :hihi:
Mutta jos joltain wielä löytyisi jouten olewa eturattaan lukitusprikka niin tulis enemmän kuin tarpeeseen...
Ja siitä hywästä sitten Imatralla muutamat :dokut: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2012 05:21 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
KooJii henkiinherättely kahdeksan vuoden jälkeen kuulostaa mojovalta, kyllä se siitä käyntiin lähtee... H2:n lähtee aina! (Eli omistaja ei anna periksi)
Ja AV, tuo tankkihan näyttää hienolta, kuvassa ei näy yhtään virhettä.. muuten nuo osien erivärisiltä näyttämiset, silloin joskus kun uudenkarhealla painelin menemään tuntui että sivukopat, tankki ja peräkotelo on kaikki eri sävyisiä, jotenkin se maali taittoi valoa eri kulmista eri lailla... eikä ollut metallihohto.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2012 09:41 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 10:48
Viestit: 127
Paikkakunta: Jepua
Hienoa KooJii.. H2 on superpyörien ykkönen..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2012 09:45 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Eipä ole metallinhohto tuokaan, valkoisen päällä hopea helmiäinen ja sen päällä tuo sininen värilakka. Joskus oli linkki näihin ohjeisiin, mutta ainakaan minulla se ei enää toimi. Minkälaista lie ollut se japanilaisten alkuperäinen helmiäinen? Veikkailisin että hyvin hienojakoista, huonosti UV-valoa kestävää ja sitä on ollut vähän. Itse tuli ahnehdittua joten lopputulos on turhankin metallinen, mutta paikka paikoin ihan nätti. Alunperin tuolloin -92 ei metallisuutta väriosissa ollut metriäkään, hilseilyä senkin edestä. Herrijee, nyt vasta huomasin jotta H2 on ollut talossa yli 20 vuotta, niin se aika rientää kun on lystiä. Ja Ripi on lausunnossaan erinomaisen oikeassa. Mitä Pohojam'maan poijjat, (ja miksei muukkin), luuletta, pitääskö meirän oikeen sakilla fänätä triplemmä vaikka Latoajohon tuos elokuun lopus ja oikeen toresta sielä heräättää kauhua? Piretääs oikeen tryskööt muttei prikuneerata, ollahan muutoov'vain miestä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä La Maalis 10, 2012 18:03, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2012 11:40 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Jumaherzuma!!!
Av:n 20 omistuswuodesta tuli mieleen että mun
ikuisuusrojektiksi muuttunut -73 H1D on ollut meillä kohta 30wee... :shock:

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2012 11:50 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
^ isältä pojalle projekti... Eiköhän junnu sen viimeistään saa liikkeelle? Ja tosiaan, kilsojen (ja ajan patinan) pitää näkyä mopossa. Eihän nämä uusia ole.

sorry OT. :tooth:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2012 19:20 
AV:n Latoajo H2 porukalla on todella harkinnan arvoinen juttu! Täs pari viikkoa sitten tein H2:lle määräaikaishuollon ja oli pirun kova hinku käydä jäisellä tiellä vähän tyypittämässä, mutta terve järki voitti. No, tänään räystäät tippuu ainakin täällä Lapuan korkeudella, eli ei enää kauaa!!


Ylös
  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2012 20:14 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Meinasin toissa lauantaina kans pistää H2:n tulille ja Sipin lailla vetäästä pikku lenkin. Tie kun oli sula ja vitivalkoisia lumikinoksia yllin kyllin. Kojootti oli kamera tanassa valmis videoimaan koko ylilennon. No eihän se prkles lähteny käymään, ei edes luvannu. :rock: :rock: Tulpat kasteli ja se siitä. Takaisin talliin. Nyt sitten tänään sähköjä penkomaan ja viimein vihdoin löytyi syy. Oikean puoleisen pytyn pick-upin piuha oli irronut tinauksistaan ja siksi oli yks pytty pimeänä. No eihän sitä tinakolvia tietenkään ollu matkas joten ens lauantaina uus yritys.

Latoajoon tottahan toki. Pannahan AV ne Itä-Jurvalaaset ojennuksehen.... :firing:

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2012 13:38 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Kyllä ainakin tuon valokuvan perusteella jäsen AV:n tankin - oletettujen - väritysvirheiden kanssa voinee elää... Vallankin ku olemassa kuitenkin on ne komiot vaihto(ehto) -värikuoret! :mrgreen:

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2012 08:13 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, eihän tässä sen puoleen mitään hätää. Toisaalta, herkkubärsseisyyshän tässä vaivaa, joten valakooset vaihtoehdotkin pitäisi lakata ja kiillottaa uudelleen jos oikein tasokasta haluaisi...., mutta Latoajohon pitäisi lähteä sinisellä vaihtoehdolla. Toivottavasti kukaan ei luullut että tarkoitin sen rajattavksi pelkästään H2-hahmoille, triplellä kuin triplellä olisi syytä lähteä. Meinaav´vain kun yksi varmemmanpuoleisista lähtijöistä olisi toimeutumassa H1D:llä matkaan. Ja triple-Kawahan tunnetaan vanhan kansan sanassa sanoen enempi hummeripoikien ajopelinä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2012 21:02 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Prrrääääämmmooooo sanoi hän tänään Juniorin 2wee synttärin kunniaksi 8) eli bensan saanti ongelmia...
Eipä tässä sitten muuta kun kaasarit palasix ja ultrapesuun... :ope:
Potkujen tahtiin Juniori sanoi prrr, prrr, prrr ja sen waikea walitus starttiäänen jälkeen sanoi rikki... :mrgreen:

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 13, 2012 07:38 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Tarina onkin päässyt vähän rönsyilemään melkein kuin Huuhaa-sedällä, mutta hyvä jotta päästiin takaisin itse asiaan.Vähän nyt kyllä otan osaa, se kaasarijumppakyykkiminen tuppaa ketuttamaan, mutta hyvän asian puolestahan sitä on vaikka viikon aidanseipäänä. Ei muuta kuin onnea matkaan, sitä samaa ultraäänihyvää on tarjolla tällä viikolla tarjolla, ei Kawan mutta toisenmerkkisen japanilaisen yhteydessä. Vaikka, kaikkihan ne on Kawoja....

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 13, 2012 18:26 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Täytyypä tässä taas haastella joutawuuksia ihan sillä että muutkin owat syyllistyneet hätäilyyn :fu: eli:
Eilen illalla tuli hieman suunniteltua että josko riipasis kaasarit pois :axe2: .
Siinä sitten tuli mieleen että olipas pitkä liikerata ryyppywiwulla ja kas, enpä ollut säätänyt ryyppywaijereita... :yes:
Kaasuwarpit olin, olisinkos wälillä käynyt jossain ja homma keskeytynyt kun wiimeksi warppien kanssa leikin... :eitieda:
No nyt sitten pari potkua ja prrrääääämmmm. :jump:
Käy yhdellä, kahdella, yhdellä, kolmella ja pam...
Oikean puoleinen tulppa lähti kuin kuppa Töölöstä...
Eli josko nyt riipasis kannen pois ja huåmenna laitetaan uus kierre... :tooth:
Kokeillaan sitten uudestaan että tarwiiko sitä kaasarijumppaa sittenkään tehdä, hywäähän se kuitenkin tekisi... 8)
Että kaikki on eteenpäin... :moto:

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 08, 2012 11:39 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Kaikenlaista hauskaa on tapahtunut... :tooth:
Kanteen tuli wurtin korjausholkki joka sitten on parempi kuin helicoil pidemmän päälle :fu: ...
Sain sitten sen kannen koneistajalta ja ihmettelin että onko asennustapa muuttunut???
Oli jättänyt holkin koholle eli ei ollut seewannut kantta että holkki olisi ollut tasalla... :huh:
No se siitä ja kansi kiinni :hammer: ...
Onnistuin tietenkin kastelemaan koneen joten tulpat auki ja tohova tulpille :kk: ...
No mikäs perrr kun se holkitettu aukeaa tosi jäykästi :? ...
Ja sillälaillahan siinä sitten käwi että se holkki tuli tulpan mukana... :mur:
Pikamietintä mitäs nyt?????
Soitto kawerille eikös sulla ole tuollainen sarja ja kuultuani myöntäwän wastauksen hyppy ruumisautoon ja kansi mukaan 8) ...
Ja näin saatiin kansi uudelleen holkitettua oikeaoppisesti :jump: ...

No homma jatku totuttuun tapaan ja wihdoin Kawa alko käymään kolmella kunnes...
Käynti huononi ja öljywä alkoi pukkaamaan pytyn ja lohkon wälistä... :))
Tosin tällä kertaa vasemmasta...
Mikäs siinä, rojut irti ja uusi tiiwiste paikalleen.
Nyt se sitten olis wiittä waille jälleen käynnistys kunhan vaan keksin missä on se momenttiawain... :mrgreen:

Tässä on kiwa huomata että mikään asia ei ole wuosien mittaan muuttunut... :tooth:

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com