Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 13:04

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: H2-laakerihöpinää.
ViestiLähetetty: Ma Syys 24, 2018 05:43 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, pidin tuossa sangen ylimalkaista paperi-inventaariota ja silmiin sattui muuan lappu, jonka tiedoista toivottavasti saattaa jollekin H2:n kampiakseliremonttia suunnittelevalle hyötyä olla. Tämä ei tunnu olevan ollenkaan sellainen salaisuus kuin mitä ilmajäähdytteisten rivineloskoneiden rullalaakeroitujen kampiakselin laakereiden tyyppimerkinnät. (Vieläkin olen sitä mieltä ettei KHI itse ole noita laakereita valmistanut muttei halua kenenkään muunkaan niitä hankkivan ja tuskin enää uusiakaan kampuroita myy, merkillistä keekoilua on se). Mutta nämä tarvitaan H2:n kampiakseliin runkolaakereiksi;
3 kpl 6206C3
2 kpl 6306C3
1 kpl 6306NC3
Sitä en sitten tiedä onko H1:ssä sama sorttimentti, lapussa vaan luki että myyjällä olisi sellainenkin tarjolla. Ostinko ne mistä tuolloin 2009, enää en muista. Lapuallahan se sitten korjattiin eikäpä ole valittamista ollut.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-laakerihöpinää.
ViestiLähetetty: Ti Syys 25, 2018 14:24 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Joo kyllä, HVC Cycle myy H1:een laakerisarjaa, jossa on laakereina:
6205 C3 x 3
6305 C3 x 2 ja
6305 NR
Eli eivät ole samat H1:ssä ja H2:ssa. Vielä aisiaa sekoittaakseni muistaisin, että aikanaan yhden tuttavan H1:tä laitettaessa nuo listan mukaiset laakerit hankittin, mutta Lapuan seppä oli joutunut jollekin kaulalle sorvaamaan sovitusholkin. Tämä oli siis -71-mallinen H1. Tiedä sitten, onko noissa jotain vuosimalleroja. Diablo Cycle myy myös laakerisarjaa H1:lle. Lieneekö siinä sitten heittämällä sopivat? Että tällaista höpinää.

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-laakerihöpinää.
ViestiLähetetty: Ke Syys 26, 2018 07:28 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, ei siis ole sama, hyödyllistä tietoa se tämäkin. Kokeilinpa aivan ihmissusiuttani Nettimoton hinta-arviopalvelua. Jorma-Kawalle hinta-arvio oli sitä luokkaa että vähäinenkin käyttöarvonsa on huomattavasti suurempi kuin mitä arvionsa oli eli no deal. H2:n tilanne olikin paljon mielenkiintoisempi, viimeisen 1000 päivän aikana Nettimoton kautta on myyty 3 kpl vm-72 H2:ia eikä arviota näin ollen pystytty antamaan. Tuntuisipa vähän siltä, että jos myyntiaikeita olisi, saisi hinnankin pistää aivan silmät kiinni. Tai sitten aina yhtä vilkas mielikuvitus taas kerran laukkaa valtoimenaan..., koska ahneus on ihmiselle luontaista.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-laakerihöpinää.
ViestiLähetetty: La Syys 29, 2018 09:03 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Aiheeseen liittyen... ;)
Se rk-laakeri jossa on ulkokoolissa telkirengasura ei sowi SKF eikä muiltakaan tarvikelaakeri tuottajilta.
Ko.lagrujen ura on eri lewyinen kuin Kawasakin oma.
Muistaakseni Kawan ura on leweämpi kuin din normitetussa...
Eli kyseessä lienee "tehdassuojattu" artikkeli... :mur:

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-laakerihöpinää.
ViestiLähetetty: To Loka 18, 2018 09:09 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, enpähän tuota muista mitä kautta ne laakerit tulin aikoinaan hankkineeksi. H2-ajelut tältä vuodelta eivät sittenkään kai ole ohi. Stabilointiaineista polttoainetta pitäisi kaasuttimiinsa saada, vaan valuttelu ei taida onstua, syystä jotta en ainakaan pikaisella vilkaisulla kohokammioistaan tyhjennysruuveja silmiini saanut. Tallitaloyhtiön naapureiden suureksi riemastukseksi käyntiinpolkemista täytynee harrastaa vielä kerran. Sen verran jalo kuitenkin olin eilen, että käväisin Kartanolla, tosin TaWattomalla. Pitkään en vanhentunut siellä, Guzzi-hahmojen seuraa vältellen, Kawa-veljiä ei vielä tuolloin näkynyt.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-laakerihöpinää.
ViestiLähetetty: To Loka 18, 2018 15:38 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 07:16
Viestit: 367
Paikkakunta: Vantaa
Olin postissa tekemässä muuttoilimootusta, tulin kyllä Halzuun. Make soitti ja pyysi Kessalla. Hetken jaanasin HooRee äijien kanssa ja siirryin KehäNesteelle. Illalla meni jännäksi, kun Lahdentien Koiviksen Neste herjasi systeemivirhettä. Onneksi Rekolan Kuori skulasi, tankkasin 7,17 L.
Aidon asian tankin tilavuus siis vaivaiset 7,95 L. Nyt jo SRV Kwakaa ikävä...

J

_________________
... Eiiiku mä vaan ajan näillä....


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com