Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 15:27

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kaksipuoleinen teippi
ViestiLähetetty: Pe Touko 20, 2022 09:39 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, viitaten tuohon Huuhaa-osaston "Harrastekotilot"-osioon, (voi kettu että sitten on typerä sana tuo kotilo), pitäisi löytää sellainen hyvä ja pitävä kaksipuoleisteippi, jolla tunnetusti pelkoa ja kauhua, joillekin jopa inhoa herättävät "TAUNUS 1.6 GX"-alumiinilätkät tavaratilan kanteen kiinni saisi. Onko suosituksia ja mielellään sellaista paikasta josta tavallinenkin ihminen voi sitä ostaa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaksipuoleinen teippi
ViestiLähetetty: Pe Touko 20, 2022 23:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 20:54
Viestit: 89
Paikkakunta: Tuusula
Jos sä jaksat taapertaa sinne metsän takana olevaan rättäri-liikkeeseen. Sieltä vois löytyä kolme ämmää pitämään sun merkkejä ( 3M teippiä )


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaksipuoleinen teippi
ViestiLähetetty: La Touko 21, 2022 06:44 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, kiitos vinkistä. Eipä ole koskaan tullutkaan asioitua tuossa rapeiden ranskalaisten erikoisliikkeessä. Lienee korkea aika. Kerron myöhemmin tästä toivottavasti valaisevasta kokemuksesta.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaksipuoleinen teippi
ViestiLähetetty: Su Touko 22, 2022 10:13 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
itsekin kuullut 3M:n tuotteita kiittävin sanankääntein ylistettävän. Myös jotkut tuubiliimakiinnitykset onvat pitäneet Taunus-merkit(kin) hollillaan. Mm. Sikaflex 221 saatavissa mustana tahi valkoisena.

https://www.motonet.fi/fi/tuote/609079/ ... nen-300-ml

Toki varmimman kiinnitysaineen löytänee kääntymällä jonkin autopeltivirman puoleen anovin asentein; näillä kun lienee käytössään ihan toisen kaliiberin tavaraa kuin normi Maan Matosille tuotteitaan kauppaavilla myyntiketjuilla. Olen antanut itselleni kertoa, että ammattimaisella koriliimalla (puhtaaseen) peltiin kiinnitetty (puhdas) pelti kiinnittyy tukevammin kuin mihin 80% hitsareista pystyy...

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaksipuoleinen teippi
ViestiLähetetty: Ma Touko 23, 2022 17:31 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
hansci kirjoitti:
... Olen antanut itselleni kertoa, että ammattimaisella koriliimalla (puhtaaseen) peltiin kiinnitetty (puhdas) pelti kiinnittyy tukevammin kuin mihin 80% hitsareista pystyy...

:heppa:

Ja jos kohdassa onkin jotain sopivaa lämpökäsiteltyä suurlujuuspeltiä, niin prosentti voi olla 100 % (tietysti kiinnityskohta ja kiinnitys"liima") täytyy olla suunniteltu tuohon kiinnitystapaan. Prosentti pätee myös jos pitää liittää hiilikuitulevyä alumiinipeltilevyyn :mrgreen:

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaksipuoleinen teippi
ViestiLähetetty: Ke Kesä 01, 2022 13:53 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, kävi niinkuin lapsille Kari-herran " Vedestä nousee kasvi"-biisissä eli tein retken lelukauppaan turhan. Eli ei ollut franska-kaupassa 3M-teippiä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaksipuoleinen teippi
ViestiLähetetty: Ke Kesä 01, 2022 20:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 20:54
Viestit: 89
Paikkakunta: Tuusula
Pyydän anteeksi typerää älynväläystäni ja menettämäsiä kaloreita turhaan. Koitetaan muistaa, että ranskalaiset kuuluvat vain rasvakeittimeen :toks:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaksipuoleinen teippi
ViestiLähetetty: To Kesä 02, 2022 11:43 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, älä suotta pahoittele, minähän suorastaan jalostuin yksilönä tuolla retkellä. Näet sen nimittäin kun vuosina -85-88 asustelin siinä Nälkälaaksossa, tuli parkkipaikalla erinäisten Ford-kurimusten lomassa tutustuttua kolmeen rättäri-tyyppiin. Intohimoisimmalla näistä oli -56-mallinen kulkine, jonka ylivertaisuudesta sain epäinhimillisiä tarinoita tahtomattani kuulla. Asuinpaikan sijaintiakin hän muisti kiitellä kun tuo liike oli niin lähellä. Toisen näistä kolmesta jutuissa olin muissa yhteyksissä kymmenkunta vuotta sitten. Mondeo oli hällä silloin, eikä ollut yhtään kernas noita aikoja muistelemaan hän. Luultavasti kovin ymmärrettävistä syistä. Mutta kaikillahan meillä on joku luuranko kaapissa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaksipuoleinen teippi
ViestiLähetetty: Ke Kesä 15, 2022 20:18 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
AV kirjoitti:
...mutta kaikillahan meillä on joku luuranko kaapissa...


Luurankokaapeista puheenollen; ensimmäisen "virallisen" ämiriikänautoni ('65 Plymouth Fury III 318V8) myynnin yhteydessä allekirjoittaneelle puoliväkisin vaihdokkina työnnetty 60-luvun helmi. Ja voin kertoa, että kontrasti oli kolmen vuoden Autolla ajelun jälkeen oli TODELLA väkevä... Varusmiespalveluksen uhkan alkaessa konkretisoitua oli moinen "vaihtokauppa" ns. pakon sanelemaa. Toki edesauttoi ostajan innokkuuskin, lopullinen väliraha Furyyn oli nimittäin jopa hiukka päättämääni kauppahinnan alarajaa korkiampi. Mutta huom: Tästä ei sitten puhuta. Koskaan!

Liitteet:
2CV (3).jpg
2CV (3).jpg [ 85.37 KiB | Katsottu 2860 kertaa ]


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaksipuoleinen teippi
ViestiLähetetty: Pe Kesä 17, 2022 07:08 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. No voi tavaton sentään, oma autoilunihan ei koskaan ole erinomaisen hääviä ollut, mutta noin alhaalla minäkään en ole koskaan käynyt. Toki olen ikäni ihmetellyt, pitikö noista tai kuplavolkkareista maksaa autoveroa? Kerran kyllä on mp:een tarjottu vaihdossa Ockelbo-moottorikelkkaa ja hämmästys langan toisessa päässä oli suuri kun en palavaa innostusta vaihdokkiin osoittanut. Siinä sitä olisi ollut oikein luurankojen luuranko.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com