Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Elo 11, 2020 23:36

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Maalis 25, 2006 10:14 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3266
Paikkakunta: Nurmijärvi
Keppikin tarvitsee huoltoa. Voitelua kaipaavia kohteita perän lisäksi on akselin liukuspoori, joka tekee pientä liikettä jousituksen mukana, sekä takahaarukan kartiolaakerit.

-Pyörä keskituelle, putkien irroitus, jos tulee taka-akselin ja jarrukaliberin pultin kanssa samalle linjalle, sekä takaloksu jos on pitkä (helpottaa, ei välttämätön)
-Kaliberin pultti pois, taka-akselin mutterin irroitus, akselin veto pois, jarrukaliberin nosto välistä pois letkun varaan takahaarukan viereen, sekä kromikuppi vanteen stefan päältä.
-Takarenkaan veto sivulle ja pois taaksepäin.
-Perän sisällä holkki akselilinjalla, vedä pois
-Avaa perän pohjaproppu ja laske peräöljy pois
-Irroita perän puoleinen takaiskari, sekä perän 4 pulttia, jotka pitävät sitä haarukassa, mukana tulee lyhyt jousi
-Haarukassa oleva kepin päässä oleva liukuspoori lähtee pois kun avaa akselisokan pitkillä sokan avauspihdeillä. Vedä liukuspoori pois pihdeillä
-Irroita toinenkin takaiskari ja tue takahaarukkaa alta päin jollain pukilla. --Aukaise rungon sivuilla olevat tukikolmiot (kuusioruuvit) molemmin puolin ja avaa kumikupit, joiden alla on akselitapeissa kuusiokolot, joista jengaamalla edestakaisin tapit lähtevät vetämällä ulospäin (saattavat olla tiukassa jos ovat ruostuneet runkoon kiinni, CRC:tä kehiin)
-Takahaarukka lähtee hieman kääntelemällä sivuttain pois rungosta, vedä taaksepäin kepin suuntaisesti
-Takahaarukan kartiolaakereiden päällä on stefat, jotka lähtevät ruuvarilla varovasti kampeamalla ulos, jonka jälkeen laakerit saa vedettyä pois pesistään
- Keppi lähtee kulmavaihteesta painamalla ohuella pinnillä ristinivelen etupuolelta spooreissa olevaa pientä jousikuormitteista tappia pienestä reijästä hieman sisäänpäin ja vedä samanaikaisesti keppi pois kulmavaihteesta. Tämä toimenpide ei ole huollon takia välttämätön.

Seuraavassa osassa voitelu ja kasaus.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 25, 2006 16:10 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 762
Paikkakunta: Helsinki
Juuri noinhan se kävi, jouduin projektista irroittelemaan tapit lukkomuttereilla painattamalla ja vasaroimalla (koputtelemalla) istuivat sen verran kiinni. :P Pistä pian osa 2 niin ehtii ennen kasausta ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 11, 2006 09:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 18:11
Viestit: 356
Paikkakunta: Tervola
No nii!
Olisin oman keppini tarkastanut, mut tökkäs heti tuohon ensimmäiseen lauseeseen.
"nostakaa pyörä keskituelle........"

_________________
I'm blonde, so hwat?


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com