Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 10:39

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: H2-sivutukikokeilua.
ViestiLähetetty: Ma Kesä 10, 2013 12:26 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Tälle palstalle en muista ennen jaaritelleeni, mutta 21 vuotta olen suhtautunut H2:n sivutukeen hieman skeptisesti, semminkin kun siinä ei alkuun keskitukea mukana ollut ja nyt Higgspeedien paikallaan ollessa sitä ei voi edes ajatella käyttävänsä. Koko komeus on aina ollut niin pahuksesti vasemmalle kallellaan ja melkeinpä on tullut sellainen olo, että se kippaa tavallaan "yli", varsinkin kuormattuna, sivutuen kulmahan on runkoon nähden melko jyrkkä. Merkityksensä silläkin asialla lienee, käynnistysoperaation kannalta, mutta kun vielä klappiakin tietenkin on ajan saatossa tullut, niin aina saa olla jotain levynpalasta alleen tunkemassa. No nyt kokeilin ylimääräistä GPz 750 A1:n sivutukea paikalleen H2:een ja kas, sehän sopi reijältään sekä jousen kiinnikkeiltään saa sanoa heittämällä paikalleen. Kallistusta vasemmallekin vielä riittää vaikka sivutuki on jonkin verran pidempi kuin H2:n oma. Toki se nyt piiloutuu hyvin sen ainoan vasemmanpuoleisen äänenvaimentimen alle, koska siitä puuttuu se ylimääräinen "tikku", jolla alkuperäinen potkaistaan esiin. Mikäli tulevaisuuden visiot toteutuvat, silläkään asialla ei ole jatkossa merkitystä, mutta katsellaan nyt, kippaako sitten käyntiinpolkiessa joskus oikealle kyljelle.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-sivutukikokeilua.
ViestiLähetetty: Ma Kesä 24, 2013 07:09 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jatkamme tätä sinänsä varsin mielenkiinnotonta jorinaa. Kyllä se H2 uudella sivutuellaan vain liian pystyyn näytti jäävän, joten kulmahiomakonetta tarvittiin apuun. Pieni loveus tuli tehtyä kiinnityskohdan etureunaan jotta vähän enemmän etuviistoon menisi se. Toisekseen, maahan osuvaa kulmakohtaa samainen työkalu viisti hieman, joten tää on jännää aikaa mitä me eletään, uusi sovitus näyttänee kuinka siinä lopullisesti käy. "Sellaiseksi" pakoputkiromantiikaksi älköön nyt kukaan luulko sitä mitä seuraavaksi tapahtuu, Higgspeedit ovat väistymässä käytöstä toistaiseksi vaatimattomamman näyn tieltä ja heinäkuun aikana viimeistään päästäneen kuulemaan minkälaiset ovat H2:n sulosoinnut tänä kesänä. Sinänsä mukavaa ettei tullut koskaan sitä museokuntoiseksi yritettyäkään, voi melko vapaasti vehtailla enemmän tai vähemmän järkevien viritysten kanssa. Yleensä jälkimmäisten.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: H2-sivutukikokeilua.
ViestiLähetetty: Ma Kesä 24, 2013 14:59 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Suurella mielenkiinnolla odotamme sekä sivutuki- että pakoputkistoprojektien lopputulosta... nuo kallistumat omissakin on jo aika pahoja, kun alunperinkin ovat olleet melko kallellaan.
Mujtta millaisiahan ääniä sieltä mahtaa olla tulossa?


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com