Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Touko 23, 2024 09:10

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Touko 21, 2009 23:04 
Poissa

Liittynyt: To Touko 21, 2009 22:28
Viestit: 1
Hei! Olisi tiedossa halvalla yksi tuollainen Kawasaki GPZ600R vm. 1985. Pyörä on käyntivikainen.

Eli pärrä ei lähde käyntiin startista, koska kipinä on hukassa. Onko näistä pyöristä paljon mennyt puolia? Että voisiko vikana olla hajonnut sytkäpuola? Jos toinen puola on hajalla, niin olettaisin että pyörä ei oikein käynnistyisi kahdella pytyllä. :firing:

Saisikohan tuohon mistä ehjän puolan, tai sopiiko jonkun muun kawan sytytyspuola tähän? Eihän tässä nyt perkele ole mitään katkojankärkiä vaikka tuollainen sodanaikainen pyörä onkin??

Mitenkäs muuten, onko tälläinen 600R minkälainen ajaa yms? Ja minkälaisia tyyppivikoja näissä on?

Mistähän tähän saisi sähkökaavion, on nääs sähköt tässä aika paskassa jamassa muutenkin.

Kiitoksia vastauksista.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 27, 2009 07:56 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 13:14
Viestit: 244
Paikkakunta: Hausjärvi
Moi !

Gpz 600 r tyyppivika on imuvenat, jotka on kyllä jo uusittu moniin peleihin. Mulla on n.20000 km kokemusta pelistä, ja se on mielestäni ihan hyvä peli ikäisekseen. Moottorin luonne on miellyttävä kokoisekseen...ajettavuus keskitasoa ikäluokassaan.

Tohon mun peliin oli uusittu sytkäboxi 2007, eli niitäkin on joskus mennyt. Varaosia löytyy mm. motomasterilta ja pitstopilta. Turhia osia ei kannata ostella vaan ensin paikallistaa missä vika on...googlettamalla löytynee sähkökaaviokin.

ps. mulla on tuolla myyntipalstalla oma kuussatanen myynnissä edullisesti...toimii hyvin ja tyyppiviat korjattu...

_________________
Gpz 1000 RX, ZZ-r 1100 D1, Z 1300 A5 ja pari "hontaa"


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com