Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Touko 23, 2024 09:13

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ZX900A2 pari kysymystä...
ViestiLähetetty: Ma Maalis 09, 2009 17:59 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 08, 2009 12:38
Viestit: 22
Paikkakunta: Rovaniemi
Tervehdys uudelta kawalaiselta. Viime kesän ajelleena muutama kysymys, joihin en heti löytänyt vastauksia:
1. nokkaketjun vaihtoväli ja mitä muuta kannattaa samalla vaihdella?
2. Miten etuvalon korkeussäätö toimii/minkälainen systeemi siinä on alkuperäisenä? Omassani ei ole kuin ne sivukumit, jotka eivät pidä kyllä "koroa", vaan valo näyttää ekan montun jälkeen metrin päähän.
3. Onko kellään kokemusta pehmeistä kahvakumeista? Kiinnostaisi, sillä kädet ovat kuin täynnä pieniä piikkejä parin sadan kilsan siivun jälkeen.
4. Oletteko laitelleet kawoistanne kuvia tänne foorumille tai jonnekin muualle kootusti? Kiinnostaisi tietysti vastaavat kuin tuo oma, mutta toki muutkin.
5. Minkälaisella aineella olette käsitelleet esim. kahvojen muoviosat, kun ovat kovasti harmaantuneet?

_________________
Remontti voittaa ajamisen


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2009 00:13 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1220
Paikkakunta: Turku
Tuo siis GPZ900R ?
1. Annettu maksimivenymänä: 20 lenkin pituus (venytettynä "5 kg" kuormalla) maksimissaan 161,5 mm
2. ? katsele olisiko vaikka service manuaalissa (mistä tuo ylempikin on poimittu)
olikohan se tuo:
http://www.thesparesnetwork.co.uk/forum ... .php?t=120

3. Joskus oli solukumiset?, en kauheasti pitänyt (ulkonäöstäkään) ja sateen jälkeen olivat märät pidempään. En osaa sanoa vaikuttiko puutumiseenkaan kummemmin.
4. http://www.kawazi.net KuwaKawalkaadi (HUOM! palveluntarjoajalla hieman ongelmia, joten sivun osoitteen saaminen keeesssttääää...)
5. ? ei ainakaan mitään kauhean liukasta, ettei tipahda kyydistä :roll:

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2009 09:56 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
3: Katsele krossimopojen kahvakumeja, ne on pikkasen paksumpia. Mulla on sellaset, en tiedä kuinka paljon ne vaimentaa. Solukumi ei joteskin tunnu oikealta ratkaisulta. Jos pahasti tärisee niin kannattaisko ehkö kokeilla kaasareiden synkkausta. Se tasoittaa koneen käyntiä pienillä kierroksilla.

4: Juu, KuwaKaWalkaadissa niitä

5: Mustavaha toimii, mutta kannattaa laittaa säästeliäästi, koska sottaa väriosat tosi helposti. Tällaisella mömmöllä mä niitä joka talvi suttailen: http://www.polarautovaruste.com/shop/pr ... .php?p=704

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2009 10:20 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 08, 2009 12:38
Viestit: 22
Paikkakunta: Rovaniemi
kiitoksia nopeasta vastailusta. On toki GPz900R, vm. 1985. En taida ruveta aukomaan konetta, kun ei ole vasta kuin 39000km ajeltu, jos ei mitään selkeää aihetta kuten rallatusta tai muuta ilmene.

Kaasarit on synkattu ja käy hyvin. Luulen, että kyse puutumisessa on vaan joko tottumattomuudesta tai sitten vois harkita moottorin ja rungon välisten kiinnikkeiden elastisuuden tutkimista.

Ehkä pitää vielä sitten miettiä niitä kahvakumeja. Itse ajattelin, että voivat pehmeät olla vähän epämääräisen tuntuiset kyykkymallissa, jossa paino on käsillä...

Mustavaha kuulostaa hyvältä.

Eilen voitin ebaysta uuden malliset peilit edullisesti. Kumit ja kiinitystarvikkeet Englannista maksoivat yhtä paljon ku peilit. :mrgreen:

Nyt on varmasti tyhmä kysymys(kerrottu varmasti jossain selvästi), mutta jos tuon oman vempeleen saa joskus edustuskuntoon, kenelle kuva pitäis lähettää, että saisi sen kawalkaadiin mukaan?

_________________
Remontti voittaa ajamisen


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2009 10:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Syys 06, 2007 16:14
Viestit: 465
Paikkakunta: Juankoski
No ootpa vähänajetun Gpz:n löytäny. Kelpais tollanen mullekin :jump: :moto:

_________________
Gtr1000 -97


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2009 15:45 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
kawalate kirjoitti:
...Nyt on varmasti tyhmä kysymys(kerrottu varmasti jossain selvästi), mutta jos tuon oman vempeleen saa joskus edustuskuntoon, kenelle kuva pitäis lähettää, että saisi sen kawalkaadiin mukaan?

Jäsen jiikoo. Löytyy kyl melko helposti täältä sivustolta...

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2009 18:12 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
kawalate kirjoitti:
Nyt on varmasti tyhmä kysymys(kerrottu varmasti jossain selvästi), mutta jos tuon oman vempeleen saa joskus edustuskuntoon, kenelle kuva pitäis lähettää, että saisi sen kawalkaadiin mukaan?

Tervetuloa kawasakkiin!
Pieni täsmennys tuohon kuvaan liittyen, Kuwakawalkadiin voit saada kuvan pyörästäsi vasta kun olet liittynyt jäseneksi kerhoomme (CKCF).
Mosanmasa hoitaa jäsenasiat, hänelle vaan reilusti yv:llä viestiä ja kuvetta joudut kaivamaan 10€ verran.
Kun jäsenyys-asiat on kunnossa saat kerhon kautta sen mitä jäsenelle on tarjolla, ja se on jo jotakin se! :yes:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 11, 2009 08:12 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kawa LTD kirjoitti:
kawalate kirjoitti:
...Nyt on varmasti tyhmä kysymys(kerrottu varmasti jossain selvästi), mutta jos tuon oman vempeleen saa joskus edustuskuntoon, kenelle kuva pitäis lähettää, että saisi sen kawalkaadiin mukaan?

Jäsen jiikoo. Löytyy kyl melko helposti täältä sivustolta...

Tai jäsen raatokin eli allekirjoittanut laittelee niitä kuviä näytille kawalkaadiin muiden kiireiden ohella

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 09, 2009 16:57 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 08, 2009 12:38
Viestit: 22
Paikkakunta: Rovaniemi
Jatketaan aihetta. etujarrua painettaessa etupää nytkyy. Aika rauhallisesti, ja tuntuu niin kuin eestaas vatkaamisena ennemmin kuin esim jarrujen tärinänä. Voisko tuo olla "ohjausakselin" laakeri vaikka käsin tai ohjatessa sitä ei saakkaan hölskymään vai voiko etuputkien kiinnitys olla väljä vai onko vikaa haettava kuitenkin jarruista? Onko ehdotuksia/vastaavaa kokemusta?

_________________
Remontti voittaa ajamisen


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com