Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Joulu 07, 2019 16:44

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Möhkön käyntiongelma.
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2007 06:54 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 75
Paikkakunta: Helsinki
Missähän mahtaa möhkössä olla vika kun tyhjäkäynnillä toisen puolen
3-1:een (oikea) putkessa paukahtelee palamaton polttoaine, noin
sekunnin parin välein putkessa poksahtaa.
Lisäksi kun joutuu liikennevaloissa käyttämään tyhjäkäyntiä niin
liikkeelle lähtiessä joutuu antamaan kierroksia aika reilusti tai
muuten kone rötää.
Tien päällä ajaessa kun kääntää tuppea hitaasti rötäysalueen yli,
niin sen jälkeen kone vetää kyllä kaikilla hevosillaan ja puhtaasti.
Uusin jo yhden puolan mutta pitäisikö uusia vielä kaksi lisää
vai kumman puolen ongelmalta tuo vaikuttas, kaasarit on viime
keväänä purettu ja neulaventtiilit uusittu. :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2007 07:35 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3258
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kuullostaa vähän kaasarin tyhjäkäyntipiirin ongelmalta eli tod.näk. tyjäkäyntipiiri tukossa.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 41 vuotta ainoastaan Kawasakeja (13 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä ZG1200-B16.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2007 07:35 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1170
Paikkakunta: Imatra
Vaihda puolat ja seuraa muuttuuko vika muihin sylintereihin.

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Möhkön käyntiongelma
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2007 08:11 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 75
Paikkakunta: Helsinki
Se vielä lisäyksenä tohon että kaasarirempan yhteydessä
kaasarit synkattiin ja ultraäänipestiin, ja vika alkoi ilmetä pikkuhiljaa
sen jälkeen enemmän ja enemmän.
Jotenkin tuntuu että vika pahenee moottorin lämmetessä ihan
kuumaksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2007 08:45 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3258
Paikkakunta: Siilinjärvi
Olisko tyhjäkäyntisuutin jäänyt löysälle?

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 41 vuotta ainoastaan Kawasakeja (13 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä ZG1200-B16.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2007 09:47 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 30, 2007 20:30
Viestit: 74
Paikkakunta: Sotkamo
Eihän sinulla ole vain bensasuodatinta välissä. Painin parikesää sitten samanlaisen ongelman kansa viisi päivää, kun pojan möhkö ei toiminut. Tarvike bensasuodin välistä pois ja varmista että bensaletkussa on riittävän isohalkaisija myös, eikä siinä saa olla liian jyrkkiä mutkia.

Minä jätin KZ- mallista vain huomiovalot kytkemättä lampun sisällä(ajovalon kotelo), vain vilkut toimii.

Möhköllä on sielu ja sitä täytyy ymmärtää.

ukki

_________________
Z1300 jo vuodesta 1980


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2007 22:16 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3258
Paikkakunta: Siilinjärvi
Mutta eikös se bansansuodatin letkussa aiheuta ennemminkin sellaista ongelmaa, että tyhjäkäynnillä käy ihan nätisti, mutta kierroksilla alkaa kakomaan bensan puutteesta?

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 41 vuotta ainoastaan Kawasakeja (13 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä ZG1200-B16.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Möhkön käyntiongelma
ViestiLähetetty: Ti Huhti 17, 2007 07:03 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 75
Paikkakunta: Helsinki
Noin itsekin järkeilisin ton suodatinhomman, mutta ko tuo mun
möhkö kyllä hyökkää kierroksille päästyään ettei paremmasta väliä.
Mutta tyhjäkäyntiä käydessään etenkin tosi kuumana potskuttaa
siitä toisen puolen putkesta.
Millaiset oireet pyörään yleensä tulee kun puola alkaa olla finaalissa?
Yhden tulppaa noenneen puolan jo vaihdoin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 17, 2007 07:14 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Pitäis noeta 2 tulppaa jos on puolassa vika kyn yksi puola antaa kipinän kahdelle tulpalle.olisko tulppa johdoissa vikaa tai tulppa hatuissa saattaa se vika kumminkin lyytyä kaasareisen tyhjäkäynti piireistä saattaa olla tukosta?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Möhkön käyntiongelma
ViestiLähetetty: Ti Huhti 17, 2007 08:37 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 75
Paikkakunta: Helsinki
Talvella uusittu tulpanhatut, olisin uusinut johdotkit mutta yhdessä
puolassa oli kiinteät johdot, se on nyt uusi, johdot on kyllä terveen
näköiset, mut täytyy kattoa nyt sit ensimmäiseksi vaikka ne
tulpan värit ja uusia ne johdot, sit puolat jos ei muutakaan
selkeätä keksi.
Kaasarit kyllä laittoi Joensuussa alan möhköguru, mut voihan sitä virheitä
tulla viisaammillekin. :roll:

Jos tulee jollekin vielä mieleen jotain mikä vois olla vikana
niin olisin meleko kiitollinen.

THE FINEST SIXPACK IN THE WORLD!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 17, 2007 19:54 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 30, 2007 20:30
Viestit: 74
Paikkakunta: Sotkamo
Puolan loppumisen näkee silmällä, jos puolan pinnassa on halkeamia on se lopun merkki. Minún möhköllä oli viimekesänä käynnistyminen huonoa, kun kone oli lämmin. Mittailin puolia kylmänä ja kuumana, vastusarvot olivat kutakuinkin kohdallaan. Lähempi tarkastelu ositti kuitenkin puolien olevan halki pituus, että poikittais suuntaan. Puolat vaihtoon ( käy möhköön muuten muiden kawojen puolat vm 79 - 90) tarvittaessa on etuvastus poistettava, kuten jouduin itse tekemään. Nämä "uudet puolat" olivat ensin olleet kolmekesää pojan möhkössä.

Tuo poksuminen pakoputkessa voi johtua myös kaasuttimen seosruuvin asennosta. Kokeileppa säätää seosruuvia isomalle ( ensi ruuvi pohjaan, laske kierrokset samalla) laittaisin noin 2,5 - 3 kierrosta auki ja tarvittaessa lisää. KZ - mallissa olen joutunut laitamaan enemmäkin auki n. 5 kierrosta. Näin olen saanut paukkeen poistumaan putkesta. Tietenkin olisi parasta porata pakokäyriin reijät, josta voisi mitata tarkasti kaasuttimien säädön. (Näin teki minulle ja monelle muulle täällä meillä päin vaikuttava möhkömies ja hyvä tuli). Nyt säätö ei ole arpapelia eikä "musta tuntuu" meinikiä kuten pakoputken päästä mittaamalla.

ukki

_________________
Z1300 jo vuodesta 1980


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 17, 2007 20:03 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3204
Paikkakunta: Nurmijärvi
Joskus on ollu sellaisia ongelmia että joku pic-upeista alkaa jossain lämpötilassa katkomaan yhden puolan kipinää, kylmäjuotos tai katkos johdossa. Vika voi olla pic-upeissa tai Igniter boksissa.
Toi putkessa paukahtelu kuullostais että välillä tulee kipinää ja välillä ei. Onko venan välykset ok, ettei joutokäynnillä joku kantava vena aiheuttaisi vikaa. Isoilla kierroksilla seos ei ehdi karata venan välistä.
Joutokäynti piirikin voi oirehtia noin, kun vikakin on pahentunut pikkuhiljaa, silloin seos laihenee ko. pytyssä ja paukahtaa putkessa. Lopussa ei toimi enää ollenkaan kunmenee kokonaan tukkoon, vaikuttako seosruuvien kääntely 4,5 tai 6 sylkyssä paukutukseen? Eihän choke jää päälle jossain kaasarissa?
Vähän spekulointia, pitää selvittää ensin onko gaso vai stendis vamma.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Möhkön käyntiongelma
ViestiLähetetty: Ke Huhti 18, 2007 07:32 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 75
Paikkakunta: Helsinki
Venttiilien säädön jälkeen ajettu muutama tonni.
Eilen katsoin tulpat ja 5. eli minkä puola on myös uusi oli edelleen
nokinen, kokeilin paria muuta seosruuvia ja ne oli 3.0 kierrosta auki,
5. oli reilu 1/2 kierrosta enemmän auki, kiristin kokeillessa samaan,
ajelinkin ja tuntui toimivan mutta sitten varmaan näkee taas
totuuden kun ajaa kunnolla kuumaksi. Muut tulpat oli vaaleampia,
6. yllättävän vaalea, pystyykö noihin heittää jäykempiä jousia
jos ne tärisis noin äkkiä pois säädöstä?
Laitoin myös uuden akun en tiedä vaikuttaako asiaan mutta kun
entistä olen koko kevään mitannut ja se on näyttänyt lepotilassa
11.5- 12.1 volttia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 18, 2007 11:28 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Seos ruuveissa on O-renkaat mitkä pitää kuuvin paikoillaan vaurioituu helposti jos irroittaa laittaa takaisin ruuvin kannattaa katsoa .Paljonko on jännite akun navoissa koneen käydessä pitäis olla noin 15 volttia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 18, 2007 12:18 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Vielä tosta seosruuvihommasta jos O-rengas on vaurioitunut niin niin saa ilmaa sitä kautta ja vaikuttaa säätöihin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Möhkön käyntiongelma
ViestiLähetetty: To Huhti 19, 2007 11:50 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 75
Paikkakunta: Helsinki
Eilen kävin pienen lenkin manalan majalla heittämässä ja kyllähän
toi siinä jollakin tavalla toimi, mut kuten sanottu oireet tulee sitten kun kone on kunnolla kuuma.
Uuden akun lepovolttimäärä on 12,6 volttia, käynnissä ollessa
jäi mittaamatta, mut lataako noin pieni laturi 15 volttia?
Kyllä kai se mulla lataa kun tolla huonommalla akulla tuli valot
päällä ajeltua.
Kiitoksia ohjeista ja neuvoista kaikille, täytyy ne kaasarien synkronoin-
nit tarkistaa jokatapauksessa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 19, 2007 12:19 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 710
Paikkakunta: helsinki
sähköpuolella joku lämmetessään menettää kontaktin. aja kone kuumaksi ja mittaa het sen jälkeen puolat, pic-upit ja ignition boxi. mulla z1100:ssa joskus oli ingnition boxissa samankaltainen vika kylmänä toimi ,mutta kuumana pätki. piti vähän availla sitä ja juottaa yks piuha uudelleen. ja kaikki liittimet myös kannatta käydä läpi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 20, 2007 08:38 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 22, 2006 09:00
Viestit: 100
Paikkakunta: jyväskylä
tyypillinen puolijohdevika on kyllä tommonen.minulla oireili pickup,kuumana jos sammutti ja yritti taas käyntiin ei käynyt kuin kahdella.piti ajaa se sytkäkoppa auki että jäähdytti paremmin niin se lievitti sitä oiretta vähän :(

_________________
Blues is my busines.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 17, 2007 20:51 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Meilläkin jatkuu vielä homma samoissa merkeissä möhkön kanssa mihin syksyllä jäätiin eli vielä ei tiedetä kumpi on kumpi mutta kyllä tämä tästä.

Nyt keväällä kaasariremontin ja puolanjohtojen vaihdon jälkeen, niin ja ketjun kiristäjän kone kävi kun kello kunnes eilen töistä tullessa helvetillisessä ruuhkassa se rupesi tiputtamaan kakkos ja vitospyttyjä pois pienillä kierroksilla. Sitten kun vähän antoi happea niin nekin pytyt heräsi pienen paukkeen säestämänä mutta anna siinä sitten satsia kun jono edessä matelee kävelyvauhtia.
Jäähdyttyään se taas pelasi hienosti.... ensimmäiset 15 minuuttia mutta sitten taas alkoi sama ilmiö pienillä kierroksilla.
Eli huomenna on taas asiaa Jemiselle. Tälläkertaa puolien osto mielessä kun se Dynan sytkä tuli jo syksyllä vaihdettua joten se puoli pitäisi olla kunnossa eli sitten kun kaikki tunnisteanturien ja tulppien välillä on vaihdettu uuteen niin se voi jopa alkaa pelittää ellei sitten vaihteeksi tule jotain mekaanisia vikoja....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 18, 2007 00:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 489
Omassa sama vika viime syksynä. 1 kpl pick-up keloja rikki. Kylmänä näytti ihan ok arvot, mutta kuumana heitteli mihin sattuu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Möhkön käyntiongelma
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2007 10:44 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 75
Paikkakunta: Helsinki
Uusia vikoja tulee ennenkuin entisisistä pääsee eroon :?
Kokeilin tossa eilen ihan kotikonstein puolia tarkistaa, kun en osaa yleismittarilla niitä mitata.
Siis kokeilin yksinkertaisesti että miten erilaiset kipinät joka tulpan-
johto antaa.
Ja selvisi siinä samalla että välillä ei startatessa tule ollenkaan
kipinää, eli se selvittää miksi joskus kun pyörää käynnistää niin
startti pyörittää reippaasti mutta minkäänlaista käynnistymisen
elettä ei synny.
Eli eilen kipinöitä kokeillessani se teki kerran sen, kipinää ei tule
millekään puolalle, mutta pyörä kyllä pääosin toimii eikä tielle ole
jättänyt.
Sytkäboksia kattelin mutta se ei näytä olevan purettavaa mallia,
olisin putsannut pölyjä sieltä niinkuin olen kuullut et sellasta
joskus on.
Sytkäboksin alla oleva tasasuuntaaja on uusittu ja pick up
kela sarjakin näyttää aika tuoreelta.
Voisko sytkäboksi olla syypää?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 29, 2007 20:32 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Sama lysti jatkuu täälläkin.

Pariviikkoa olikin jo hauskaa. Tosin työ on pitänyt huolen ettei paljon ole prätkän sarviin ehtinyt joten tänään oli pakko käydä heittämässä pieni ilta lenkki.

Kivaa oli kunnes kotiin tullessa se ennalta arvaamattomasti tiputti liikennevaloissa seistessä laitimmaiset pytyt pois mutta onneksi ei ollut enää pitkä matka.

Kotiin tullessa kokeilin kipinän tuloa ja kovin oli hiljaista. Syynä tietysti se että enhän minä viimeksi raaskinut ostaa kun yhden puolan joten tälläkin säästämisellä päästiin taas jopa kaksi viikkoa eteenpäin....

Tosi fiksua.

Huomenna on pitkästä aikaa, jälleen kerran poikettava kaupassa ja hammasta purren raaskittava sijoittaa tälläkertaa kahteen uuteen puolaan niin loppuu leikki ainakin siltä osalta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 31, 2007 14:05 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 75
Paikkakunta: Helsinki
Mistä olet muuten ostanut puolia? ja mitä maksaa?
Itse ostin tattikselta, siellä maksaa tarvikepuolat 75 euroa kappale.
Stormilla tarvikepuolat satasen kappale.
Sumekolla alkuperäinen tec(toyota osa) 198 euroa kappale.
Oletko ostanut tavallisia bakeliitti/muovi kuorisia vai nyloc.
Joku vaan tossa kehui että ne nylocit kestäis kuumuutta
paremmin ja toimis paremmin, eli ei halkeis eikä löis läpi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 03, 2007 22:17 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Sinne tattarisuolle minunkin tieni vei kun yksi kaveri kertoi että sieltä löytyy bolt on, tismalleen sama ulkomitoiltaan oleva puola kohtuu hintaan joten...

Varmasti esin Dynan nailonilla päällystetyt puolat olisivat olleet pitkäikäisemmät. Kyllähän ne melkoisessa grillauksessa on siellä tankin alla varsinkin kun venttiilikoppa on todella liki eikä siellä muutenkaan pahemmin ilma liiku.

Eilen tuli loput kaksi puolaa vaihdettua ja nyt elämä taas melkein hymyilee. Vitonen tykkää noeta jostain syystä ja kuumana se tiputtaa sitä tyhjäkäynnillä pois mutta eiköhän siitä selvitä tavalla tai toisella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 04, 2007 19:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 489
Kaasutin Expertiltä Nology PFC-30 D -puolia 3 kpl, muutama apicoliitin ja vähäsen johtoa, etuvastus pois.
Pari talvea takaperin oli noi puolat n. 80 €/kpl.

Ei tartte enää sahailla käyntiin, välillä meinaa startata vaikkei ehdi nappia painaa ;D

Eli suosittelen ko. vermeitä!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 04, 2007 21:23 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:36
Viestit: 121
Paikkakunta: Kajaani
Kuutonen kirjoitti:
Mistä olet muuten ostanut puolia? ja mitä maksaa?
.


Minä tilasin talvella jenkkilästä ACCEL SUPER COIL PERFORMANCE KIT:n
missä oli kolme kappaletta puolia, tulpan johdot ja hatut.
Hintaa tuli muistaakseni n.250$ eli rapia 200egee koko setille posteineen.

Puolat on vähän erilaiset ja niiden kiinnittämisessä piti pikkuisen jippoilla mut sinne ne meni ja on hyvä kipinä!! 8) :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 04, 2007 21:31 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:36
Viestit: 121
Paikkakunta: Kajaani
joppe kirjoitti:
Vitonen tykkää noeta jostain syystä ja kuumana se tiputtaa sitä tyhjäkäynnillä pois mutta eiköhän siitä selvitä tavalla tai toisella.


Minulla on myös ollut ongelmia vitosen kans.
Mulla teki tosin sitä että kylmänä heitti vitosen pois pelistä ja kun käytti koneen lämpimäks ja vaihtoi tai kuivas tulpan niin taas heräs mukaan ja ajossa ei mitään ongelmia :?
Kävin kaverin luona ja katottiin kaasarin säädöt, imu ja pakopuolelta ja kaikkí näyttästi olevan OK.
Tämän jälkeen kaverí tuumasi että pitää laittaa lämpimämpi tulppa että se ei olis niin musta ja siinä riittäis kuumuutta pitää se tulpan kärki vaaleena eikä pikimustana :oops: .
Tämän suoritettuani Möhkö on rallatellut taas kuin unelma :D :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 07:59 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 06:15
Viestit: 75
Paikkakunta: Helsinki
Eilen ajattelin että nyt se katkottelu loppuu möhkön suhteen, ja
ja kävin ostamassa loput kaksi uutta puolaa tunnin ruuhkassa
jonottamisen jälkeen.
Laitoin puolat(tattiksen puolia) paikoilleen, ja ja sitä ei usko miten
riemu oli katossa kun pyörä pätki ja räki putkista kun sen lopulta
käyntiin työntäen sai.
Toisin sanoen pyörä toimi paremmin ennen puolien vaihtoa,
tarkistin vielä uudelleen kaikki kytkennät että ovat ok, mutta ei
mitään vaikutusta.
Etuvastuspalikkaa en ottanut pois, en tiedä oisko pitänyt?.
Tänään ostan vielä uudet tulpat ja kokeilen, ellei se auta palaan
asiaan keväällä 2008.
Sen verran olen oppinut että kaasarimöhköä en suosittele kellekään
hyvälle tutulle :evil:
Liekkö sitten kuitenkin noiden möhköjen ongelma noi facking
alipainekaasarit, mut suoravetosetkaan ei taida istua siihen
ihan heittämällä.
Onneksi mulla on sentään kitara joka varmasti soi puhtaasti
kuudella.
Sen verran kypsynyt olen kys. laitteeseen tällä hetkellä
että ei huvita paljon "FINEST SIXPACKILLA" viisastella, vois
ennemminkin viisastella four tai fivepackilla koska niin monella
pytyllä noi kaasaripelit taitaa enimmäkseen käydä. :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2007 10:21 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2553
Paikkakunta: Kausala
Woimia ja jaksuja... Kyllä se möhkö viel mörähtää kaikilla 6 pytyllä. Asennus juomaa mukaan niin kyl se siitä.

_________________
550 LTD -83 sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 07, 2007 00:05 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Nyt rupeaa ihmetyttämään jos tässäkin osiossa on jo kolme möhköä missä on vitosen kanssa ongelmia niin joku selitys sille täytyy löytyä.

Viimeksi tänään kuuntelin. Silloin kun kaasu on vaan hivenen raollaan vitonen ei vielä käy ja samaan aikaan kuuluu ikäänkun pakosarjan tiiviste vuotaisi, samanlainen ääni mikä häviää välittömästi kun kaasua avaa hivenen lisää ja vitonen lähtee peliin.

En käsitä mutta joku yhteys niillä on. Toi mun on KZ eli siellä on ne pakokaasun kierrätykset mutta miten helvetissä ne voisi liittyä kyseiseen ongelmaan!!!!

Täytyy kuitenkin viikonloppuna yrittää sitä konstia että ottaa sen pelistä pois. Euromallissahan on käsittääkseni sama venttiilikoppa mutta ns pakokaasukannessa ei ole letkunlähtöjä joten taidan tuostakin laittaa ne tukkoon ja katsoa mitä tapahtuu.

Älä sure kuutonen. Koettelee vaan ei hylkää. Oli mullakin viime syksynä lähellä etten vienyt paaluun koko paskaa.
Siinä vaiheessa oli hermon katkeaminen tosi lähellä kun viimeisenä temppuna se lorotteli bensat kampikammioon niin ajattelin että tämän osalta talviseisonta alkoi NYT. Ei vaan jaksanut enää kun koko syksy oli taisteltu kipinän kanssa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com