Morjens.
Tuommoinen uusikoppainen (07->) kolmevarttinen Zeta nyt ei tosiaankaan ole mikään varsinainen klassikko, mutta sattuisiko kenelläkään palstalaisella olemaan moista "arkipyöränä" sen klassisemman harrastelaitteen seurana? Ja jos, niin olisitko mahdollisesti tehnyt itse siihen tulpanvaihtoa kutakuinkin onnistuneesti? Hyville vinkeille olisi nyt käyttöä...
Poistettuani läjän muovia (varsinainen nakupyörä
) sain kiskottua tankin pois paikoiltaan. Alta paljastuneet maisemat aiheuttivatkin sitten akuutin uskonpuutteen - laitimmaisiin puoliin/tulppiin kyllä pääsee käsiksi hienosti, mutta keskimmäiset ovatkin sitten rungon, termostaattikotelon ja koneen välissä niin tiukassa rakosessa, että mielikuvitus loppuu kesken kun yrittää miettiä että mitä kautta tuolta saisi ensinnäkin puolan pois, toisekseen riittävän pitkän tulppa-avaimen paikoilleen, puhumattakaan siitä että sitä saisi vielä jotenkin väännettyäkin... Korjaamomanuskakin on, mutta sen ohjeet olivat suunnilleen tasoa "ota puolat ja tulpat pois"
Tai sitten lukijan ymmärryskyky ei vaan ollut riittävä...
Kaikenlaiset rohkaisevat neuvot otetaan vastaan, ettei nyt yhden tulpanvaihdon takia tarvitse