Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 16, 2024 05:09

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: Ti Kesä 09, 2009 16:57 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 08, 2009 17:57
Viestit: 37
Paikkakunta: Espoo/Laajalahti
Eli kokeillaas jos jollain olis ollu samaa vikaa.Eli 600r kawasaki -86.kaasarit putsattu,pensapinnat tarkastettu.Tyhjäkäynti on tosi epätasanen ja kaasu jää tosi pitkään päälle kun kaasuttaa.sitten kun säätää tyhjäkäynnin nollille rupee kaasukin palaa nopeesti mutta sammuu kun saunalyhty.kaasarit avattu varmaan kymmen kertaa mutta ei vaan tajuu missä vika :jojo:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: Ti Kesä 09, 2009 17:23 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Kaasarin kurkuissa ilmavuotoa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: Ti Kesä 09, 2009 17:58 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 08, 2009 17:57
Viestit: 37
Paikkakunta: Espoo/Laajalahti
Samaa mietin itekkin.Vaihdoin uudet kaikki uudet klemmarit,joten ei ainakaan kurkuista pitäs valskata..
JakkeLTD kirjoitti:
Kaasarin kurkuissa ilmavuotoa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: Ti Kesä 09, 2009 20:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:30
Viestit: 495
Paikkakunta: Kajaani, KZ650F3
Tyhmä kysymys - onko vaijeri varmasti löysällä kaasu-pois asennossa?
Tyhjäkäyntiseos voi olla myös liian laihalla. Onko pilot ruuvia avattu oikea määrä? Määrää en osaa tälle pyörälle sanoa.
Starttipilottia voi ruiskutella imukaulojen ulkopinnalle - jos kierrokset nousee osuit ilmavuotoon.
Kaasareiden synkronoinnista voisi olla myös apua. Siitä löytyy palstalta juttua hakutoiminnolla.

_________________
klassikokawoja ei vahingoitettu tätä viestiä kirjoitettaessa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: Ti Kesä 09, 2009 20:12 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Ilmaahan se horii jostain, yks potentiaalinen ilmavuodon paikka mikä kannattaa tarkistaa on seosruuvien kunto ja että on kaikki osat niissä tallella sekä ehjänä.
Menee järjestyksessä näin, ainakin yleensä.
- seosruuvi
- jousi
- prikka
- o-rengas

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: Ke Kesä 10, 2009 20:36 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 08, 2009 17:57
Viestit: 37
Paikkakunta: Espoo/Laajalahti
Tänään kävin pilotilla kaasarit läpi.nelos pytyn imukaula oli murtunut.sen vaihto paransi pikkasen käyntii.mutta silti kaasu kantaa hetken.vaijeri on löysällä eli siinä ei ole vikaa.seosruuvit 3 kierrosta auki,käänsin puolikierrosta lisää,parani pikkasen mutta ei vielä jaksa käydä tyhjäkäntii,ilman että rupeis kaasu palautuu kunnolla.Kait se pitää vielä kerran avaa ja kattoo onko seosruuveissa ne o-renkaat paikolla tai edes ehjät.? milläs ne saa sieltä kaivettua ulos...eikös se tyhjäkäynti ruuvi vaan säädä kaasuttimien läppiä? eli ja synkkaus sen että aukee kaikki samaan aikaan


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: Ke Kesä 10, 2009 20:59 
Poissa

Liittynyt: To Loka 11, 2007 18:45
Viestit: 66
Paikkakunta: HML
Koitas vielä availla lisää niitä seos ruuvei, mulla joutu entisessä pelissä
ainaki 4 kierrost availee enneku rupes kaasu pelaan, saatto mennä
rikkaallekki mut pelas hyvin.
Siin oli kyl tollane Laserin putki joka varmaa veti seoksen laihalle.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: Ke Kesä 10, 2009 21:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:30
Viestit: 495
Paikkakunta: Kajaani, KZ650F3
Hyvä kun homma etenee! Mää oon käsittänyt että pienillä kaasun asennoilla:

- pilottiruuvilla säädetään minkä "vahvuista" soppaa kone saa
- synkronoinnilla säädetään, että jokainen sylinteri saa soppaa sen verran, että kaikki pytyt tuottavat saman verran potkua (tähän vaikuttaa sitten myös venttiilinvälysten kautta sylinterien väliset pienet erot venttiilien ajoituksissa eli aukioloajat)
- tyhkäkäyntiruuvilla määrätään tyhjäkäynnin kierrosluku avaamalla kaasuläppiä sopivasti - yllättävää :boing:

Mutta tuo synkronointi kyllä vaikuttaa isommillakin kierroksilla. Taustapeilien kuva terävöityi maantienopeuksissa kun kaasarit synkronoin kunnolla.

_________________
klassikokawoja ei vahingoitettu tätä viestiä kirjoitettaessa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: Ke Kesä 10, 2009 21:35 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 08, 2009 17:57
Viestit: 37
Paikkakunta: Espoo/Laajalahti
Olen kerran se synkannut ihan kunnon mittarilla,sillon varmaan oli toi ilmavuoto mukana.toimi huonommin sen jälkeen.mulla on pari tollasta alipainemittaria.pitää niillä kokeilla säätää pareittain.ja ton kierros ongelman taidan jättää omaan arvoosa :razz: pysyypähän kortti pitempään taskussa.tänään kokeilin tossa motarilla niin 117 kun oli lasissa vitosella niin rupes perkele jo pätkii oikenn huolella..
jukra kirjoitti:
Hyvä kun homma etenee! Mää oon käsittänyt että pienillä kaasun asennoilla:

- pilottiruuvilla säädetään minkä "vahvuista" soppaa kone saa
- synkronoinnilla säädetään, että jokainen sylinteri saa soppaa sen verran, että kaikki pytyt tuottavat saman verran potkua (tähän vaikuttaa sitten myös venttiilinvälysten kautta sylinterien väliset pienet erot venttiilien ajoituksissa eli aukioloajat)
- tyhkäkäyntiruuvilla määrätään tyhjäkäynnin kierrosluku avaamalla kaasuläppiä sopivasti - yllättävää :boing:

Mutta tuo synkronointi kyllä vaikuttaa isommillakin kierroksilla. Taustapeilien kuva terävöityi maantienopeuksissa kun kaasarit synkronoin kunnolla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: Ke Kesä 10, 2009 21:59 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 08, 2009 17:57
Viestit: 37
Paikkakunta: Espoo/Laajalahti
Jos ei kohta vikaa löydy niin ostan tollaset ja rupeen niitä sovittaa paikolleen :mrgreen: Bandit 600 -03 32 CVR Kaasarit ja putsarikotelo KN:n filtterillä(filtterillä ajettu n. 3000km), kaasarien jako 82-86-82, ilmaputsarin kiinnitys 38mm ja kaasarin kiinnitys 38mm.
Kohtuu halavalla olis tulossa
:yesyes:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: To Kesä 11, 2009 17:15 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 08, 2009 17:57
Viestit: 37
Paikkakunta: Espoo/Laajalahti
:noidea: Pitäskös ilmanputsarista tuleva pieni letku mennä johonkin kiinni? se joka tulee alhaalta huohotin putken vierestä


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasu jää päälle
ViestiLähetetty: To Kesä 11, 2009 19:16 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 08, 2009 17:57
Viestit: 37
Paikkakunta: Espoo/Laajalahti
Kawasage kirjoitti:
Koitas vielä availla lisää niitä seos ruuvei, mulla joutu entisessä pelissä
ainaki 4 kierrost availee enneku rupes kaasu pelaan, saatto mennä
rikkaallekki mut pelas hyvin.
Siin oli kyl tollane Laserin putki joka varmaa veti seoksen laihalle.

:jook: Taitaa olla toi pyörä yhtä juoppo kun omistaja :yesyes: tänään pyöritelly seoksia isommalle ja nyt muuten käy nätisti.en etes tiedä enää kuinka paljon niitä on kierretty,mutta vähintään se neljä kierrosta.vieläkö sais sen koneen ottaa kierrosta enemmän kun sen mitä nyt kiertää.Jos olis tässä helsinki espoo akselilla jollain sykäboksi niin vois kokeille olisko vika siinä :roll:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com