Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Heinä 02, 2024 15:30

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Heinä 16, 2009 19:18 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 09, 2007 16:48
Viestit: 4
Viisaita neuvoja tarvittas, miten purkaantuu etuiskari? muuten on irti, mutta alapäässä oleva kuusiokoloruuvi pyörii tyhjää, onko saatava kiinni se iskariputken sisällä olevalla isolla kuusiokoloavaimella joka on kai jotain n.20mm, vai tarviiko sitä avata?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 16, 2009 20:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 01, 2007 15:31
Viestit: 679
Paikkakunta: Kangasala
tukheikki kirjoitti:
Viisaita neuvoja tarvittas, miten purkaantuu etuiskari?

itse hitsasin kaksi M16mm pulttia kierrepäistään kiinni ja toisenpään pultinkannan hioin 22 milliseksi.
Mutta ei stefojen vaihdon takia tarvi sitä purkaa. Kun putki on irti, pölysuoja pois, sitten sokka stefan päältä
pois aluslevyn otat pois ja "lävistät " stefan jollain ohuella rukarilla tai muulla sopivalla ja kampeat stefan pois, varo kuitenkin
naarmuttamasta sisäputkea..... ;) ....sitten vaan uusi stefa sopivasti jollain sopivalla naputellen paikalleen. Stormin
tiivisteet menee helposti, alkuperäset on paljon tiukemmat. Ja ole tarkkana että aluslevyt tulevat omilla paikoilleen.
Siis alimmainen alimmaiseksi, eikä päin vastoin. Eihän tuo ihan oikea tapa ole mutta itellä on hyvin toiminut, siis pitänyt.
Jos tästä jotain selvää saat, niin onnea.... :P


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 16, 2009 22:01 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Räksä kirjoitti:
...Eihän tuo ihan oikea tapa ole mutta itellä on hyvin toiminut, siis pitänyt.
Jos tästä jotain selvää saat, niin onnea.... :P

Näin vaihtui myös 550:een stormin stefat... :roll: Ja pitää ainakin toistaiseksi, kunhan ei räjäytä niitä ilmanpaineella uudestaan :roll:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 17, 2009 06:56 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 09, 2007 16:48
Viestit: 4
Kiitti vaan avusta, pakko saada se alapultti auki kun on utelias, niin haluaa nähdä mitä siellä sisällä on.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 25, 2009 22:41 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 28, 2009 14:07
Viestit: 129
Paikkakunta: Jyväskylä City
Räksä kirjoitti:
tukheikki kirjoitti:
Viisaita neuvoja tarvittas, miten purkaantuu etuiskari?

itse hitsasin kaksi M16mm pulttia kierrepäistään kiinni ja toisenpään pultinkannan hioin 22 milliseksi.
Mutta ei stefojen vaihdon takia tarvi sitä purkaa. Kun putki on irti, pölysuoja pois, sitten sokka stefan päältä
pois aluslevyn otat pois ja "lävistät " stefan jollain ohuella rukarilla tai muulla sopivalla ja kampeat stefan pois, varo kuitenkin
naarmuttamasta sisäputkea..... ;) ....sitten vaan uusi stefa sopivasti jollain sopivalla naputellen paikalleen. Stormin
tiivisteet menee helposti, alkuperäset on paljon tiukemmat. Ja ole tarkkana että aluslevyt tulevat omilla paikoilleen.
Siis alimmainen alimmaiseksi, eikä päin vastoin. Eihän tuo ihan oikea tapa ole mutta itellä on hyvin toiminut, siis pitänyt.
Jos tästä jotain selvää saat, niin onnea.... :P


Onnistuisikohan GPz 750 samalla tavalla vaihtaa stefat? Mitenkäs öljyt? alapäästä pois ja uudet tilalle?

_________________
Kawasaki GPx 750 R -87


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 29, 2009 13:06 
Poissa

Liittynyt: La Syys 30, 2006 18:25
Viestit: 40
Paikkakunta: Vantaa
tukheikki kirjoitti:
Kiitti vaan avusta, pakko saada se alapultti auki kun on utelias, niin haluaa nähdä mitä siellä sisällä on.


Pulttipyssy :kk: auttaa. Keulaputkien purkamista helpottaa se, että ei heti aluksi poista jousta. Löysää yläkorkki, jätä jousi painamaan iskarin mäntää ja pulttipyssyllä alapään pultti irki.

Näin se onnistui Wäinössä.

_________________
Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä

Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN2000


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 29, 2009 13:18 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 12:39
Viestit: 448
Paikkakunta: Hyvinkää
Kawa LTD kirjoitti:
Räksä kirjoitti:
...Eihän tuo ihan oikea tapa ole mutta itellä on hyvin toiminut, siis pitänyt.
Jos tästä jotain selvää saat, niin onnea.... :P

Näin vaihtui myös 550:een stormin stefat... :roll: Ja pitää ainakin toistaiseksi, kunhan ei räjäytä niitä ilmanpaineella uudestaan :roll:


Sen verran täytyy kommentoida, että ei ainakaan mulla Stormin stefat kestäneet kuin n. 2 vuotta.
Orkkikset on nyt kiinni, saapa nähdä kestääkö paremmin.

Hintaeroahan ainakaan vanhan Zetan stefoilla ei juurikaan ollut, materiaalissa ilmeisesti on (ainakin vanhempien mestareiden mukaan :pappa: ) eroa ja nimenomaan alkuperäisen hyväksi. Vaihto-operaatioon kuluu kuitenkin oma aikansa ja vaivansa, joten omalta osalta toivon että orkkis-stefat vähentää rassaustarvetta...

_________________
Z-750 1982
ZX-10 1989
VN 1500 1996


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com