Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Kesä 28, 2024 07:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Heinä 27, 2009 15:31 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi

tiedoksi Helsingin Kivihaassa su - ma välisenä yönä meinas lähtee möhkö. Oli jollain isolla meisselillä ronkkinut virtalukkoa. Sai sen ruman näköiseksi. Perälaukku lähti mukaan, Givin musta johon sopii 2 kypärää. Onneksi ei muuta vahinkoa... virtalukko pelaa mutta on niin ruman näköinen nyt että joku toinen kusipää varmasti yrittää samaa kohta. Perälaukussa oli möhkön uudet kytkin- ja nopeusmittarin vaijerit, loiusin kelta-tumma sadehaalari n 180 cm, oranssit saderukkaset ja musta saappaansuojat jos joku sellaisia alkaa kaupittelee...

Nyt kysymys mistä saa sarjan missä olisi kaikki avaimet ja vermeet, sumekolta ei saa jo jos saisi olisi noin 300 EUR.
Sarjassa olisi virtalukko, bensatankin korkki, kypäränlukko ja se toinen virtakatkaisija satulan vieressä.

Onko vinkkiä mistä saisi ko sarjan tai käykö joku toinen sarja tai sitten joku toinen tapa hoitaa asia kuntoon? 1982 kaasari möhkö

ja mun puolesta ko varas- runkun saa ampua kyselemättä

t Vesa

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 31, 2009 07:58 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 25, 2007 04:44
Viestit: 5
Paikkakunta: USA
Moi, mulla on semmonen mohko purussa, voisin tarkistaa mita loytyy , jos viela tarviit osia laita posti benzboy@benzboy.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 03, 2009 16:23 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:48
Viestit: 15
Moi !!

Jos et vielä ole löytänyt niin luultavasti ainakin Saksasta z1300.de löytyy hyvin osia möhköön. Itse olen kysellyt ensin @postilla osien saatavuuksia ja sieltä tulleen vahvistuksen mukaan olen niitä tilaillut.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com