Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Touko 04, 2024 01:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Kesä 04, 2012 10:48 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi

Esim Möhköön saisi tälläisen:

http://www.storm-motor.fi/osat/moottori ... h-600360a/

Pienenpi koko ja paino, pitkä käyttöikä, hinta vielä aika kova

Onko kokemuksia?
Saako jostain ulkomailta netistä halvemmalla?

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 04, 2012 15:26 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Ei ole kyllä kokemuksia, mutta tuollaisen lataus tarvitsee erilaisen akkulaturin, ja apuvirran anto / otto ei vissiin käy , joten itse ainakin tyydyn periteisiin akkuihin , B2 möhkössä Bilteman geeli ja Limessä Prätkäpajalta asennettu joku perinteinen, jos lataukset ja muu sähköpuoli vaan on kunnossa niin kyllä perinteisilläkin :moto:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 04, 2012 23:54 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
kawasakiz1300_2 kirjoitti:
Pienenpi koko ja paino, pitkä käyttöikä, hinta vielä aika kova

Hinta ei ole kova vaan törkeä! Ja mitä sillä painonsäästöllä tekee maantiekäytössä? Itselläni ZG:ssä Bilteman geeliakku, johon ollut tyytyväinen.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 05, 2012 05:31 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
itelle en hankkisi. lyijyllä perinteisesti huollettavalla tai huoltovapaalla mennään. geeliakku saattaisi olla jonkinsorttinen vaihtoehto.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2012 13:00 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Ostin entiseen Apriliaan tuollaisen, nykyään antaa virtaa GPz900R:lle. Toinen ajokausi menossa eikä mitään ongelmaa. GPz pärjäisi varmaankin pienemmälläkin akulla probleemitta, Aprilli tarvitsi ihan pirusti starttivirtaa jotta vapaakytkin kesti paremmin.

http://www.ebay.co.uk/itm/4s3p-A123-motorcycle-battery-quick-connector-13-2v6-9ah-/200543786531?pt=US_Rechargeable_Batteries&hash=item2eb1575623

Tuohon hintaan en pidä pahana jos pari ajokautta pääsee kivutta. Ken tietää, ehkä pääsee enemmänkin. Talven tullen lykkäsin hyllylle ja keväällä suoraan takaisin, ei vaatinut muuta ylläpitoa.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com