Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 18:00

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ZL600 kaasutinongelmaa
ViestiLähetetty: La Touko 25, 2013 18:39 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2013 13:04
Viestit: 13
Alkanut olla epämääräisiä oireita, tyhjäkäyntiä ei juurikaan käy.. lähtee vaan ryyppy päällä käyntiin, siis lämpimänäkin, kiihdytyksissä röpöttää.. veikkauksia missä vikaa? :hammer:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZL600 kaasutinongelmaa
ViestiLähetetty: Su Touko 26, 2013 08:21 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
ekana mielessä ilmanputsari. Tukossa?

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZL600 kaasutinongelmaa
ViestiLähetetty: Su Touko 26, 2013 21:42 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2013 13:04
Viestit: 13
Putsari uusi, varmaan päinvastainen vaikutus jos tukossa olisi eli ei kävisi ryyppy päällä. Nyt kun käy ryyppy päällä korkeilla kierroksilla, niin varmaan vetää liikaa ilmaa :? Pitänee huomenna tarkastaa imuvuodot.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZL600 kaasutinongelmaa
ViestiLähetetty: Ke Touko 29, 2013 21:49 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2013 13:04
Viestit: 13
Imuvuotoja ei löytynyt, mutta saa jostain syystä liikaa ilmaa.. miten noita keihineitä 4*30 säädetään.?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZL600 kaasutinongelmaa
ViestiLähetetty: To Touko 30, 2013 00:50 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Tähän kohtaan vakiovastaukseni ilmavaivoihin :yesyes:
Jos on alipaine kaasarit niin tarkista seosruuvien kokoonpano ja että on kunnolliset o-renkaat.
Järjestys on: Seosruuvi > jousi > prikka > o-rengas
Siinä vain mahdollinen vuotokohta.
Reagoiko käyntiin mitenkään kun kiertää seosruuveista?

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZL600 kaasutinongelmaa
ViestiLähetetty: Pe Touko 31, 2013 12:43 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2013 13:04
Viestit: 13
Hyvä vinkki.. pyörittelin laitimmaisia, mutta ei pysy käynnissä ku ryyppy päällä. Kävin kuitenkin ostamassa uudet o-renkaat noihin ja seuraavaksi kaasuttimet pöydälle. Huoltoliike epäili tyhjäkäyntisuutinta, sanoivat että seosruuvin voi tuonikäsissä laittaa huoletta 4 kierrosta auki, vaikka manuaali sanoo 2.. hmm, mitenhän on?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZL600 kaasutinongelmaa
ViestiLähetetty: Su Kesä 09, 2013 21:49 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2013 13:04
Viestit: 13
No kaasuttimet purettu ja tyhjäkäynti löytyi, tasakaasulla ajaessa hieman "röpeltää" vielä. Seosruuvit on nyt 3 kierrosta auki ja varmaan pitäisi säätää.. mites tämä tapahtuu??? :dokaa:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZL600 kaasutinongelmaa
ViestiLähetetty: Su Kesä 09, 2013 22:06 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Olisi aiheellista synkronoida kaasarit. Onko synkkamittareita tai tekijää tiedossa.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZL600 kaasutinongelmaa
ViestiLähetetty: Ti Kesä 11, 2013 14:07 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2013 13:04
Viestit: 13
Ei ole tiedossa, liekkö Joensuun seudulla ketään, joka tekis edullisesti.? Vaikka ei tuo varmaan hankala olis itekkään tehä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZL600 kaasutinongelmaa
ViestiLähetetty: To Kesä 13, 2013 10:35 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
pantse kirjoitti:
Ei ole tiedossa, liekkö Joensuun seudulla ketään, joka tekis edullisesti.? Vaikka ei tuo varmaan hankala olis itekkään tehä?


Synkkaus ja seokset erikseen. Synkkaukseen saa tehtyä itsekin laudanpätkästä ja letkunpaloista mittarin:
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/239523-kaasareitten-synkkaus
Lainaa:
jos yleisnäppäryyttä löytyy, niin ei muuta kuin reilu metrin mittainen lauta, 15m 5mm kirkasta letkua, 4kpl pieniä 0,6mm mig-kosketussuuttimia, 2kpl 5mm t-letkuliittimiä ja pari desiä atf-öljyä.

Letku neljään osaan, kiinni lautaan vierekkäin esim. nippusiteillä, letkut alapäistään yhteen, yläpäistä poikki ja mig-suuttimet väliin, letkuihin n.50cm öljyä, kun lauta/mittari on pystyssä.

5mm letkut käy suoraan esim. kawasakin nippoihin. jotkin merkit vaativat erilaisia adaptereita..

Tarvikkeet kustantavat n. 15€ ja lopputulos on absoluuttisen tarkka, mikäli kaikki liitokset ovat tiivitä, toisin kuin esim. viisarinäyttö, joka vaatii aina kalibraation ollakseen tarkka..


Kuullostaa äkkiseltään aika paljolta tuo 3 kierrosta seosruuveja auki jos pyörässä on vakio putkisto ja suodatin. Helppohan sun on koittaa lähteä siitä, että 0,5 kierrosta kaikkia kiinni, kun tuo röpellys nyt hiukan kuullostaisi rikkaalta. Seosruuvit kun saa takaisin kuitenkin :)

Tieteellistä menetelmää minulla ei ole tarjota seosruuvien säätämiseen.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZL600 kaasutinongelmaa
ViestiLähetetty: Ma Kesä 17, 2013 22:15 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 04, 2013 13:04
Viestit: 13
Hyvät on ohjeet synkkaukseen :razz: ..paikallisen liikkeen (mpmesta) mukaan nuo seosruuvit olisi saanut olla neljäkin kierrosta auki tuon ikäisessä, mutta laitoin 3 kun kuulosti paljolta, manuaalin mukaan kaks riittää. Pyörittelen vielä vähä pienemmälle.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com