Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 18:20

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Kesä 08, 2013 21:24 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 08, 2013 21:13
Viestit: 2
Tervehdys vaan ja kiitos kun luet tätä.
Ostin talvella käyntivikaisen 1100 ZZR:n c-malli, ennenkin raatojen kanssa taistelleena
oletin saavani sen pelittämään mutta toisin nyt on toistaiseksi ja hyvät neuvot olisi tarpeen.

Kone käynnistyy hyvin,käy tyhjäkäyntiä hienosti, kiertää pintakaasulla noin 4000 asti hienosti mutta sitten hanat auki
isommalla vaihteella vaikka 4:nen niin eipä tapahdu mitään, alkaa röpöttämään.
Röpöttävä alue on 4000-6500 välillä, kun päästään yli ton 6500 niin kiertää tapiin saakka moitteetta
voisi sanoa että hei, me lennetään.
Pako ja imupuoli vakio, ei siis vaparia eikä sliparia.


Lista mitä on tehty:

Moottori:
Hoonattu ja rengastettu, paineet 12,5 bar tasaisesti.
Venttiilit koneistettu ja säädetty tietty, säädöt vielä tarkistettu lämpimäksi käytön jälkeen.
Nokka-akselit merkkien mukaan paikallaan ja pinnimäärät oikeat, tarkistettu sekin uudestaan.
Nokka-akselit ja seuraajat kunnossa.
Pickup coil.n ja roottorin väli säädetty oikeaksi.

Sähköt:
Tulpat uusittu jo pariin otteeseen sekä johdot ja hatut uusia.
Akun jännite 12,8 volttia

Kaasarit:
Ilmanputsari uusi
Kaasarit pesty pariin otteeseen
Kalvot uutta vastaavat
Luistin reikä auki ja luistit nousee ylös sekä liikkuu herkästi
Bensan pinta tarkistettu
Neulaventtiilit uusittu
Suuttimet vakiokokoa
Neula ja neulan putki hyvät
luistin kalvossa olevat "suuttimet" paikallaan ja auki
Bensapumpun paine ok ja tankista tulee vauhdilla, bensansuodatin poistettu koemielessä
Imukurkut ehjät ja pehmeät, o-renkaat uusittu.

Voiko tosiaan olla niin että CDI, puolat tai pickup coil aiheuttaa tuollaista röpötystä,
kuitenkin alapää ja yläpää toimii moitteetta.

Kertokaa mielipiteitänne ja faktoja jos on sattunut kohdalle vastaavaa.

Kiittäen Jyrki


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Kesä 08, 2013 22:07 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kaasaripuolelle menee, keskialueen toimintahäiriö. Joko soppa loppuu tai ilman kulku putoaa luistin kohdalla. Alipaine kaasarit tarvitsee virtauksen jotta luisti pysyy sopivalla korkeudella.
Onko uusi ilmanputsari erinlainen kuin vanha ?

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Kesä 08, 2013 22:27 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 20:09
Viestit: 16
Paikkakunta: Lappeenranta
Kaasaripuolelle tosiaankin menee.Oireet samat kuin "sondassa" jossa oli kaksi suutinta porattu ylikokoon..suutin merkinnät kyllä täsmäsi,mutta porattu oli..eli rikkaalla käy kyseisellä kierrosalueella.
T.jonni

_________________
katosiko kawasaki


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Kesä 08, 2013 23:01 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 13:23
Viestit: 115
Paikkakunta: Klaukkala
Kaasareiden kalvot varmasti ehjät? Ei varmaan haittaisi yhdet pura-katso-kokoa-sulkeiset kaasareille...

_________________
Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi makkarissa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com