Osanumeroita tuijottamallahan sitä harrastaja joutuu toimimaan vaikka nekään eivät kerro aina koko totuutta. Esim. ruiskuMöhköön on tarjolla kahta eri sylinteriryhmää osanumeroitten perusteella. Mitä ilmeisemmin ainoa ero on uudemmassa versiossa oleva nokkaketjukiristäjän öljyletkulähtö. Muuten sylinteriryhmä käy (lähes satavarmasti) kaikkiin ruiskuihin. Lisäksi esim. Voyagerin moottoriversion sylinterikannesta puuttuu kierroslukumittarin vaijerin lähtö (kuten myös pakonokka-akselista kierteet vaijerin pyörittäjälle, plus vielä eri vaihteistovälitykset...).
Eli tosiaan tarkkana saa olla jos joku Möhkön motti on kiikarissa että saa sitten kaikilla tavoin sopivan. Varsinkin jos kaasariversion korvaa ruiskulla kuten oojalakin edellä peräänkuulutti. Valitettavasti en varmasti osaa sanoa että käykö kaikki motit suoraan eri vuosimallien runkokiinnityksiin. Vahva epäily on että käy. Esim. Voyagerin moottorilohkot käy tavallisen ruiskuMöhkön runkoon.
Muutenkin Möhkön koneita kaikkineen on jostakin syystä muokattu noin 10 vuoden aikana pirusti, varsinkin alkuvuosina. Ruiskukaudella tahti sitten laantui, liekö pata saatu valmiiksi
tai sitten ei enää uhrattu kehityspaukkuja laskevien myyntilukujen myötä...