Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 13:53

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Moottorin vaihto
ViestiLähetetty: Ma Marras 17, 2014 15:58 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 11, 2012 10:24
Viestit: 16
Moi,

Meneekö Möhkön -84 kone -80 runkoon? Siis heittämällä... ;- :kivi:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottorin vaihto
ViestiLähetetty: Ke Marras 19, 2014 16:30 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Kiinnostaako vain koneen mekaaninen sopivuus runkoon vai myös oheislaitteiden/Sytytys/ruisku/johtosarjojen erot (81/82 muuttui ainakin kaikenlaista)

Meinasin käydä kawasakin sivuilla katsomassa että muuttuuko lohkon varaosanumero jossain kohdassa, mutta kawasaki.com ei anna hakea alle 1987 vuoden Parts Diagrammeja????? ovat kehittäneet palvelua :kk: , onko käynyt palvelimen kovalevy pieneksi vai mikä ihme syy, vai onko vika käyttäjässä täällä päässä. Voi piru, se oli kätevä työkalu katsoa missä malleissa on sama osa????

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottorin vaihto
ViestiLähetetty: To Marras 20, 2014 09:55 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
Osanumeroita tuijottamallahan sitä harrastaja joutuu toimimaan vaikka nekään eivät kerro aina koko totuutta. Esim. ruiskuMöhköön on tarjolla kahta eri sylinteriryhmää osanumeroitten perusteella. Mitä ilmeisemmin ainoa ero on uudemmassa versiossa oleva nokkaketjukiristäjän öljyletkulähtö. Muuten sylinteriryhmä käy (lähes satavarmasti) kaikkiin ruiskuihin. Lisäksi esim. Voyagerin moottoriversion sylinterikannesta puuttuu kierroslukumittarin vaijerin lähtö (kuten myös pakonokka-akselista kierteet vaijerin pyörittäjälle, plus vielä eri vaihteistovälitykset...).

Eli tosiaan tarkkana saa olla jos joku Möhkön motti on kiikarissa että saa sitten kaikilla tavoin sopivan. Varsinkin jos kaasariversion korvaa ruiskulla kuten oojalakin edellä peräänkuulutti. Valitettavasti en varmasti osaa sanoa että käykö kaikki motit suoraan eri vuosimallien runkokiinnityksiin. Vahva epäily on että käy. Esim. Voyagerin moottorilohkot käy tavallisen ruiskuMöhkön runkoon.

Muutenkin Möhkön koneita kaikkineen on jostakin syystä muokattu noin 10 vuoden aikana pirusti, varsinkin alkuvuosina. Ruiskukaudella tahti sitten laantui, liekö pata saatu valmiiksi :P tai sitten ei enää uhrattu kehityspaukkuja laskevien myyntilukujen myötä...

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottorin vaihto
ViestiLähetetty: To Marras 20, 2014 10:17 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 23, 2013 22:17
Viestit: 35
Paikkakunta: Helsinki
Tuolta cmsnl sivulta kattelin että Näyttäs lohkon varaosanumero olevan eri.

1980 140015058

1984 140015169

Lohkossahan voi olla pikku eroja jotka ei kiinityksiin vaikuta mutta kun noilla kiinityspulteillakin näytti olevan eri varaosanumero. Tosin noi numerotkin on mallivuisien välillä vaihdellu vaikka osa olis sama.

Että suottaapi mennä vaan suottaapi olla jotta ei mene

_________________
Prätkällä en osaa ajaa mutta eipä sitä muut tiedä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Moottorin vaihto
ViestiLähetetty: Su Marras 23, 2014 10:36 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 24, 2011 14:07
Viestit: 57
Moi, jos liikut Pääkaupunkiseudulla, niin voin lainata sulle 84 malliset lohkot.Niillä näet koko totuuden heti.
040-5234771


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com