No mutta pelkkään googleen perustuu kokemukset pyörästä. Silti eikös ilmaus tapahdu ensin nipasta (tässä pyörässä vissiin vesipumpun luona) ja sitten lämpimäksi käyttämällä, jotkut vetävät välillä vielä lämpimäksi ilman jäähdyttimen korkkia ylävesiletkua puristellen (sotkuista).
Joku hullu tarina vaikutti olevan siitäkin, että ilmaa jäisi (niissä yseissä joissa on kaasarit) kaasarien lämmityskierrossa olevaan jäähdytysnestekiertoon. Apuna tähän armotonta runtua jahka kone on lämmennyt, mutta ei niin lämmennyt että termostaatti olisi auki. Tiedä tuosta sitten.
Itse olen kyllä joka laitteessa ilman jäämisen jäähdytysjärjestelmään huomannut lämpömittarin oudosta käytöksestä (yleensä hot hot hot).
_________________
ZZR1400 '09
BlackGPZ 900 R '86 -
636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, ymsZL 1000 '87
Liki vakio ja liki rumaEx Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!