Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 11:53

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Ti Elo 17, 2010 19:39 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 15, 2010 19:53
Viestit: 7
Paikkakunta: Kerava
Ei lienee ihan harvinaista kokeilla tuota lyhyttä suoranpätkää ja nyt kiinnostaisikin josko joku olisi vetänyt ihan eniten...
Omaa ZR-7:aa olen kellottanut vakiona 2001, vähän viri 2009 ja 2010.
Kone kuitenkin se 738 kuutioinen ilmakko, putki vaihdettu ja ilmansaantia sekä kaasareita ihmetelty.
Rattaat oli 16/40.
Tällä hetkellä ennätys 11,803 loppunopeudella 177,69kmh.
Vähän paremman loppunopeuden sain kun vaihdoin vitoselle pikkasen aikasemmin, mutta aika kärsi pari tuhannesosaa, 11,805 / 179,77kmh.

Ihme juttu kun ei Alastarolla viime viikonloppuna ollut uusien muoviluotien lisäksi kun pari vanhemman sukupolven laitetta.

Sain pari ekaa vetoa videolle ihan kohtuullisesti, jaksaiskohan joku vähän opastaa miten tiedostot sais parhaiten jakoon?

_________________
Ei riemulla rajaa kun KAWALLA ajaa!!!
ZR-7, Kyllä se riittävästi menee...
3 x Rataperse, 2 x yli 2000km/24h


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Ke Elo 18, 2010 12:59 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Mulla GPz750A1 vaparista turvotetulla evoluutio on painunut jostain 11 / 200 paikkeilta aikaan 10.18 / 225, paras loppunopeus jotain 228,5. Risoo kun jäi 9 saamatta tältä kesää, en tiedä viittinkö enää yrittääkkään. Ainakaan ens kaudella en voi saada kasia niin jos se ysi sitten :yesyes:

Eräs Vaasalainen herrasmies ajaa vakiohkolla 12R:llä sikalujaa, 9,64 taitaa olla ennätys.

Eipä noita vanhoja rasseja tosiaan paljoa tositoimissa näy. Photobuckettiin saa videoita aika kivuttomasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: La Elo 21, 2010 09:53 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
voisvatten muutkin wanhojen kawojen kuskit tehdä kawainvaasion joihinkin varttimailikisoihin. ikäluokkaennätykset olisivat ihan salesti plakkarissa. katukisoihin sen kun menee ja rykäsee. olis vaihtelua kokkoontumisajoille nekin jutut. sitten nähtäis kuinka moni menee alle 11, tai alle 10 jopa. 12s pitäis melkein jokaisen päästä normaalilla lähdöllä z1 ja siitä etiäpäin mallisilla.

onko se vaasan 12r punainen ja itsetehdyillä ulkonäkönuokkauksilla?

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Su Elo 22, 2010 17:18 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Vaasan ZX-12R on ihan perus sinimusta, semmoisia mitä tehtaalta tulee ulos. Ainoat kosmeettiset muutokset o ollu puuttuvia katteita ja minivilkut, niillä kuulemma lähtee ajasta kymppi tai pari :yesyes:

Mullekkin tuli uus ennätys.......

Kuva

Kuva

Kuva

Romuista tehty diagnoosi näyttäis siltä että kanki katkes yläpäästä ja jäljelle jäänyt tumppi tikkasi kaiken mihin se yleettyy. Jossain vaiheessa se sitten napsutti alapään pultit poikki ja lensi kokonaan ulos. Tai mistä lie alkoikaan ketjureaktio, luulisinpa vaan että jos olis mennyt alapään pultti poikki niin kanki ei olisi taipunut yläpäästään noin, samaten yläpään murtumakohta näytti siltä että on tintattu aika lujaa. No sama se, paskaks män. Ihmeen paljon ehtii tapahtumaan puolessa sekunnissa :freak: Nyt kävi samoin entiselle miehelle joka naulas lautaa seinään ja löi huti jolloin naula kääntyi vinoon ja pää tuli laudan kyljestä ulos. Ukko kattoi tilannetta ja ihmetteli notta "ai sie tulit sieltä" :D

Hyvät oli kisat, ei voi kuin kiitella järjestäjiä mahtavista puitteista ja nöyrimmät anteeksipyytelyt vaan järjestäjille ja kilpakumppaneille ylimääräisestä tauosta, tuli tuota romua aika paljon radalle.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Su Elo 22, 2010 22:14 
Poissa

Liittynyt: To Syys 11, 2008 12:19
Viestit: 186
Paikkakunta: Pori
Voi pytty, kauheen näköstä tuhoo. Nuo on varmaan vakiokanget, eli seuraavaan setuppiin sitten kallimpia kankia... Tää on motorsporttia, tsemppiä vaan jatkoon, äkkiä lohkoa hakuseen ja entistä parempaa tilalle!

_________________
Kawasaki Zephyr 1100 -94
Kawasaki ZXR 750 H2 -90
Kawasaki ZXR 750 H1 -89 (tosin ilman moottoria...)
Kawasaki Z1300 -80


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Su Elo 22, 2010 22:23 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Pyh, uskottelen itselleni että tuo oli jotain satunnaista paskaa säkää vaan. Uus moottori menee nippuun ihan saman näköisillä osilla ja jos vastaava tuho toistuu niin ehkä yritän ottaa onkeeni. Saakokahan edes näihin vanhoihin paskoihin mitään virikankia?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Ma Elo 23, 2010 08:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 13:23
Viestit: 302
Paikkakunta: Haukipudas
no ainakin PO Metal tekee mittojen mukaan kankia, ei hirmu halpoja mutta hyviä :yesyes:

_________________
Eliminators burn rubber!!!
ZL 900 -85, ZL 900 -86 2987ml on it
Buying a Harley is like paying 3000$ for a 13" black and white TV, then telling people with LED screens to get a "real" tv


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Ma Elo 23, 2010 10:31 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
kawabata kirjoitti:
onko se vaasan 12r punainen ja itsetehdyillä ulkonäkönuokkauksilla?


Se punainen 12R toistaiseksi mattamustilla ZX10R:n katteilla on mun kollin, jolla se ehti käydä jo Kalajoella kuumetautisena kokeilemassa.

Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus mennä Alastarolle finaalikisoihin vielä kokeilemaan että pääsisikö sillä alle kympin kun vedetään keula liinoilla kiinni, jos se vähän helpottaisi viivalta irtoamista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Ti Elo 24, 2010 15:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 10:04
Viestit: 330
Paikkakunta: Vantaa
Smokie kirjoitti:
Romuista tehty diagnoosi näyttäis siltä että kanki katkes yläpäästä ja jäljelle jäänyt tumppi tikkasi kaiken mihin se yleettyy. Jossain vaiheessa se sitten napsutti alapään pultit poikki ja lensi kokonaan ulos. Tai mistä lie alkoikaan ketjureaktio, luulisinpa vaan että jos olis mennyt alapään pultti poikki niin kanki ei olisi taipunut yläpäästään noin, samaten yläpään murtumakohta näytti siltä että on tintattu aika lujaa. No sama se, paskaks män. Ihmeen paljon ehtii tapahtumaan puolessa sekunnissa :freak: Nyt kävi samoin entiselle miehelle joka naulas lautaa seinään ja löi huti jolloin naula kääntyi vinoon ja pää tuli laudan kyljestä ulos. Ukko kattoi tilannetta ja ihmetteli notta "ai sie tulit sieltä" :D

Hyvät oli kisat, ei voi kuin kiitella järjestäjiä mahtavista puitteista ja nöyrimmät anteeksipyytelyt vaan järjestäjille ja kilpakumppaneille ylimääräisestä tauosta, tuli tuota romua aika paljon radalle.


Jaa.. Näyttäis moottorista tulleen "läpihengittävä" turbo Triple... No uutta suoleen, kun vanha kuolee... 8)

_________________
Elämä etenee, ei aina hyväänsuuntaan, mutta etenee kuitenkin.
Ei riemulla rajaa...
Kawasaki ZG 1200
Kawasaki GPz 750 Turbo


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: To Elo 26, 2010 00:13 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
smokielta tuli smokiet ulos ja kuten sanotaan; toimintasavut. mahto kilikattaa ja parkua karmeesti sen sekunnin-pari..

mulla tuli kerran toi-ota corollasta samannäköisesti kiertokanki kurkkimaan talvi-ilimaa. se oli sit tojo laaki ja vainaa. enkä ajanu edes satasta lujempaa, mutta oli liian hyvä ja kallis moppiili rallivormula-öljy vaihettuna vanhaan koneeseen vähän ennen.

piti jännää raakaa naputusta ja kilinää joka nopeasti muuttui karseeksi räimeeksi ja meno hyytyi.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: To Elo 26, 2010 00:16 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
joppe kirjoitti:
kawabata kirjoitti:
onko se vaasan 12r punainen ja itsetehdyillä ulkonäkönuokkauksilla?


Se punainen 12R toistaiseksi mattamustilla ZX10R:n katteilla on mun kollin, jolla se ehti käydä jo Kalajoella kuumetautisena kokeilemassa.

Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus mennä Alastarolle finaalikisoihin vielä kokeilemaan että pääsisikö sillä alle kympin kun vedetään keula liinoilla kiinni, jos se vähän helpottaisi viivalta irtoamista.


ai soli se. no katoin roissa someroharjulla, että siinä saa tusina kovaa rankasua... veti prätkäkiihyttäjien komeimmat burnikset ja oli nopeimpia ellei nopein viivalta.. tais jäähä muutama turbopusa ym. taakse.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: To Touko 19, 2011 04:22 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Smokie kirjoitti:
Vaasan ZX-12R on ihan perus sinimusta, semmoisia mitä tehtaalta tulee ulos. Ainoat kosmeettiset muutokset o ollu puuttuvia katteita ja minivilkut, niillä kuulemma lähtee ajasta kymppi tai pari :yesyes:

Mullekkin tuli uus ennätys.......

Kuva

Kuva

Kuva

Romuista tehty diagnoosi näyttäis siltä että kanki katkes yläpäästä ja jäljelle jäänyt tumppi tikkasi kaiken mihin se yleettyy. Jossain vaiheessa se sitten napsutti alapään pultit poikki ja lensi kokonaan ulos. Tai mistä lie alkoikaan ketjureaktio, luulisinpa vaan että jos olis mennyt alapään pultti poikki niin kanki ei olisi taipunut yläpäästään noin, samaten yläpään murtumakohta näytti siltä että on tintattu aika lujaa. No sama se, paskaks män. Ihmeen paljon ehtii tapahtumaan puolessa sekunnissa :freak: Nyt kävi samoin entiselle miehelle joka naulas lautaa seinään ja löi huti jolloin naula kääntyi vinoon ja pää tuli laudan kyljestä ulos. Ukko kattoi tilannetta ja ihmetteli notta "ai sie tulit sieltä" :D

Hyvät oli kisat, ei voi kuin kiitella järjestäjiä mahtavista puitteista ja nöyrimmät anteeksipyytelyt vaan järjestäjille ja kilpakumppaneille ylimääräisestä tauosta, tuli tuota romua aika paljon radalle.


Ei sentään jaloille tullut nuo projektiilit? Jos kuvista oikein ymmärsin niin sieltäpuolelta tullut kurkkaamaan 8o

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: To Touko 19, 2011 04:25 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Piippuz kirjoitti:
Ei lienee ihan harvinaista kokeilla tuota lyhyttä suoranpätkää ja nyt kiinnostaisikin josko joku olisi vetänyt ihan eniten...
Omaa ZR-7:aa olen kellottanut vakiona 2001, vähän viri 2009 ja 2010.
Kone kuitenkin se 738 kuutioinen ilmakko, putki vaihdettu ja ilmansaantia sekä kaasareita ihmetelty.
Rattaat oli 16/40.
Tällä hetkellä ennätys 11,803 loppunopeudella 177,69kmh.
Vähän paremman loppunopeuden sain kun vaihdoin vitoselle pikkasen aikasemmin, mutta aika kärsi pari tuhannesosaa, 11,805 / 179,77kmh.

Ihme juttu kun ei Alastarolla viime viikonloppuna ollut uusien muoviluotien lisäksi kun pari vanhemman sukupolven laitetta.

Sain pari ekaa vetoa videolle ihan kohtuullisesti, jaksaiskohan joku vähän opastaa miten tiedostot sais parhaiten jakoon?


Entäs 200 metrin vetoja? Ihan vakiolla, tai no putki ja ilmanputsari, mutta kun kulunut kone oli jo silloin, niin vois sanoa että ihan vakiolla GPz 1100 -83:lla vetäsin 8 sekuntia sen 200 metriä ja loppunopeus kait 141. En tiedä onko se hyvä vai paha :D Tää joskus vuonna -96

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Ke Touko 25, 2011 13:23 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
NesteHukka kirjoitti:
Ei sentään jaloille tullut nuo projektiilit? Jos kuvista oikein ymmärsin niin sieltäpuolelta tullut kurkkaamaan 8o


Kyllähän se vähän tussahti mutta mitäs noista kun oli pitkävartiset bootsit + nahkapöksyt. Kyllä toi kanki lensi ihan irtipoikki asti ja muuta romua tietty pesuvadillinen perään. Koneesta näkyi oikein hyvin läpi, nykyään tuon moottorin pätkä on sahattu ehjästä osasta irti ja pultattu tallin seinään :mrgreen: Kannen kun vielä sais siihen päälle, ei kellään olisi niin huonoa että joutais sahata ykköspytyn irti?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: To Touko 26, 2011 22:20 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Smokie kirjoitti:
NesteHukka kirjoitti:
Ei sentään jaloille tullut nuo projektiilit? Jos kuvista oikein ymmärsin niin sieltäpuolelta tullut kurkkaamaan 8o


Kyllähän se vähän tussahti mutta mitäs noista kun oli pitkävartiset bootsit + nahkapöksyt. Kyllä toi kanki lensi ihan irtipoikki asti ja muuta romua tietty pesuvadillinen perään. Koneesta näkyi oikein hyvin läpi, nykyään tuon moottorin pätkä on sahattu ehjästä osasta irti ja pultattu tallin seinään :mrgreen: Kannen kun vielä sais siihen päälle, ei kellään olisi niin huonoa että joutais sahata ykköspytyn irti?


Kun katoin vielä noita kuvia, niin olisiko voinut käydä niin, että ensimmäisenä ei ole katkennut kiertokanki, vaan mäntä olisi mennyt poikki männäntapin kohdalta?? Jos männästä ei jää mitään evidenssiä, niin vaikeahan tuota on tietää, mutta yleensä kiertokanki ei kyllä katkea ilman että joko laakerileikkauma vääntää sitä pyörimissuunnassa, tai sitten siihen liitetty osa hajoaa.
Yhden poikki menneen männän olen nähnyt. Kruunu jäi ihmeen kaupalla ehjäksi, mutta kiertokanki hakkasi itsensä sekä sylinterin ja lohkon korjauskelvottomaksi.

...Mutmut... kun tuota kiertokangen kuvaa zoomaa, niin ei edes pappamallin Ladan maanantaikappaleesta löydy noin paskasti koneistettua veiviä. Miten voi olla mahdollista...

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Pe Touko 27, 2011 23:13 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Mäntä oli ihan virheetön pl. haljennut helma minkä tuo kiertokanki rikkoi, myös ryhmä halkes samaan rahaan. Ei ollut laakerivaurio, kampiakseli säilyi ehjänä, tai ainakin ilman naarmuja ja samaten männässä vaikutti olevan vaan pieksennän aiheuttamaa tuhoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: La Touko 28, 2011 02:51 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Smokie kirjoitti:
Mäntä oli ihan virheetön pl. haljennut helma minkä tuo kiertokanki rikkoi, myös ryhmä halkes samaan rahaan. Ei ollut laakerivaurio, kampiakseli säilyi ehjänä, tai ainakin ilman naarmuja ja samaten männässä vaikutti olevan vaan pieksennän aiheuttamaa tuhoa.


Oliskohan sit se "perinteinen" metallin väsyminen sen rikkonut?

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: La Touko 28, 2011 09:36 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Jotain sellaista joo, eipä tuo toisaalta mikään suuri ihme ollutkaan. Tuossa vaiheessa tehoa oli 202hp takarenkaalla ja kehitystyön aika esiintyi kaikkea kamalaa, nakutusta ja käyntihäiriöitä sun muuta. Samaten saattaa olla että olin vetänyt tuon kiertokangen alapään niin lujaan kiinni että pultti katkesi. No, mikä on menyttä on olutta, pitäis koota tuo pyörä uusiksi niin pääsisi taas rikkomaan sitä :yesyes:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Su Touko 29, 2011 03:59 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Smokie kirjoitti:
Jotain sellaista joo, eipä tuo toisaalta mikään suuri ihme ollutkaan. Tuossa vaiheessa tehoa oli 202hp takarenkaalla ja kehitystyön aika esiintyi kaikkea kamalaa, nakutusta ja käyntihäiriöitä sun muuta. Samaten saattaa olla että olin vetänyt tuon kiertokangen alapään niin lujaan kiinni että pultti katkesi. No, mikä on menyttä on olutta, pitäis koota tuo pyörä uusiksi niin pääsisi taas rikkomaan sitä :yesyes:


Heh, joo. Voi ollakin kk-pultti pettänyt, ei ole missään laitteessa harvinainen vika, ja kuva kyllä siitä kieliikin, mutta en tuota oikeastaan sitten ajatellut, kun veikkailit että tapahtumasarja alkoi yläpäästä. :) Paljonko oli warppia kellossa kun alkoi kilinät? (kierroksia siis... Toi on kai vähän mun paikkakunnan sanontoja)

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: Su Touko 29, 2011 07:59 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Muistaakseni 2-3 vaihto oli justiin meneillään, eli ei ihan tyhjäkäynnillä :yesyes: Kiihdyttelemässä siis olin tuolloin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varttimailia Kawalla
ViestiLähetetty: To Heinä 07, 2011 10:38 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Vaihteen missaus on kans kiva... Tolla wisecoidulla ja hengitystä parannetulla GPZ 1100:lla kerran lähdin suosikki motarinramppia ylös, nosti keulan ylös, kakkonen sisään, keula edelleen ylhäällä ja meni rajottajalle, kolmonen sisään... ups, ei mennytkään! kakkonen oli edelleen päällä ja kun kaasu oli siinävaiheessa jo pohjassa, niin jotenkin se pääsi rajottajaltakin karkuun. Vinkas siellä 11-12 tuhatta paikkeilla ja venttiilikoneistosta kuului jo pahaenteinen sirahdus, mutta asiaa tutkittua, ilmeisesti venttiili/mäntä kosketusta ei tapahtunut, mutta venanjouset jäivät toiseksi kierroksille, eli venat leijuivat ohikiitävän hetken. Keula tietysti tuli alas niinkun piekkarilla taivaalta pudotettu lekaharkko! Onneks ei tehnyt tankslapperia ja keula nyt muutenkin oli huollon tarpeessa, niin ei muuta vikaa, kun pysyy ajoasento oikeana ja etuputket suurinpiirtein suorina :P

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 73 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com