Kotona ollaan!
Täytyy sanoa, että on ZRX mielenkiintoinen ajettava remontin
jälkeen. Raaka peli, joka kasvattaa sarvet päähän. Lähdin illalla
tulemaan ja ajelin yöllä Ruotsin läpi aamulautalle Tukholmaan.
Supikoirat ja peurat loikkivat pärinää pakoon. Valoteho oli todella
hyvä tarvikelampussa, mutta kahvanlämmittimiä jäin kaipaamaan...
No, eivät ne oikein tuommoiseen istu, kuten ei mukava penkkikään.
Tuo on vähän niin kuin vuoristorata: ei mukava, mutta erittäin hauska.
Tehtiin Köpiksessä penkitys juuri ennen lähtöä, ja käyrä kertoo
kaiken olennaisen. Vääntöä on ainakin riittävästi. Siis minulle.
Tuo siis irtoaa takapyörältä, kun annetaan viidennellä vaihteella
happea 115 tkm ajetulle vakio ZRX1200 vm. 2001 koneelle, johon on laitettu
K&N-vapaavirtaussuodattimet, Dyjojet stage 1 suutinsarja ja
SuperTrapp E.A.R. slipari.
Niin, ja pari hammasta isompi takaratas (selittää julman väännön heti alakierroksilta alkaen?).
En vielä ole käytännössä huomannut kuoppaa, joka on 5000 rpm kohdalla.
Seosmittauksen lukemat eivät ole luotettavia, koska anturi ei mennyt
kunnolla SuperTrapin läpi putkeen, vaan jäi puolitiehen.
Joku tietäväisempi voi kertoa, onko tuossa nyt sitten seokset kohdallaan,
vai pitäisikö vielä rikastaa jollain kierrosalueella...?