Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 14:17

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: LTD
ViestiLähetetty: Ma Marras 22, 2010 16:36 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 13, 2009 21:48
Viestit: 6
Olen katsellut Kawasaki 750 LTD vm. 81 pyörää kesäksi. Olisko jollain tietoa mitä mun pitäisi erityisesti tarkastella ja millainen pyörä on. Löytyykö siihen vielä osia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: LTD
ViestiLähetetty: Ti Marras 23, 2010 16:48 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Koneen käyntiääni etenkin kylmänä kertoo jonkun verran kytkinkehän kuluneisuudesta. Jos pienellä joutokäynnillä kuuluu outoa klonkotusta syy on yleensä kytkinkehän kuluneista vaimennuskumeista :takoo: , ääni ei riko mitään, mutta särähtää korvaan. Monesti vikaa peitellään korkealla joutokäynnillä.
Muutenhan tuo kone on aika kestäväksi koettua tekniikkaa, kilometrit ja se kuinka huollettu peli on matkan varrella ollut, ratkaisee paljon.
Käy kokeilemassa useampiakin pyöriä, niin huomaat eroja :dokut: .
Pyörän pitäisi olla melko alkuperäisessä kuosissa, joidenkin osien saanti voi olla heikkoa ja ne voivat olla kalliita. Kulutusosia kyllä löytyy

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: LTD
ViestiLähetetty: Ti Marras 23, 2010 20:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Touko 10, 2006 10:35
Viestit: 82
Paikkakunta: RIKSU
Ihan utaleena: Onk kyseessä 2- vai 4-mukinen pata? Ku nuitahan oli vissiin sillä B-koneellakin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: LTD
ViestiLähetetty: Ti Marras 23, 2010 21:28 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Jos kyseessä nelimukinen peli, niin J.Goose kertoikin jo kaikkein oleellisimman, mutta tässä vähän tarkennusta.
Kytkimen kolina tyhjäkäynnillä ei ole vaarallista, kunhan se katoaa kun kierrokset nousevat tuonne 1300-1500 rpm:n tuntumaan. Toki kolinan saa väliaikaisesti loppumaan hankkimalla uuden kytkinkehän, mutta se ei juurikaan kannata, koska kolina palaa takaisin viimeistään muutaman kymppitonnin jälkeen. Sen kolinan kanssa on vain opittava elämään.
Koneen osia saa vielä yllättävän hyvin, koska Zephyr750:n kone on käytännössä sisuskaluiltaan sama kone ja jopa ZR-7:ssa on sangen pitkälti sama mylly. Lisäksi kone on todella kestävä eli ei sinne juuri osia tarvitse vaihdella.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: LTD
ViestiLähetetty: Ti Marras 23, 2010 23:21 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Raato kirjoitti:
Lisäksi kone on todella kestävä eli ei sinne juuri osia tarvitse vaihdella.

UGH !

Offia... Mites toi miun 550 (oisko se jätetty 750:stä vaan poraamalla pieneksi?) kun säädit Raato venttiilit ni miten se nokkaketju oli kuosissaan? :toks:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: LTD
ViestiLähetetty: Ke Marras 24, 2010 02:40 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kawa LTD kirjoitti:
Raato kirjoitti:
Lisäksi kone on todella kestävä eli ei sinne juuri osia tarvitse vaihdella.

UGH !

Offia... Mites toi miun 550 (oisko se jätetty 750:stä vaan poraamalla pieneksi?) kun säädit Raato venttiilit ni miten se nokkaketju oli kuosissaan? :toks:

Koska nokkaketjun kunto ei ole jäänyt mieleen, niin oletettavasti se on vielä kuosissaan. 550:n kone on saatu aikaan kaventamalla 650/750:n kone 2. ja 3. pytyn välistä - tästä johtuen 550:stä ei voi tehdä 750:aa yläkerran vaihdolla.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: LTD
ViestiLähetetty: Ke Marras 24, 2010 10:04 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Raato kirjoitti:
Koska nokkaketjun kunto ei ole jäänyt mieleen, niin oletettavasti se on vielä kuosissaan.

OK. Oli se kuulemma merkeissään... Hyvin käy, kukkuu, pärisee ja paukkuu.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: LTD
ViestiLähetetty: Ke Marras 24, 2010 16:07 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 13, 2009 21:48
Viestit: 6
Kiitoksia näistä tiedoista, se on nelikko joten vissiin kestävä ja luotettava peli.
Eikös kawoista yleensäkkin kuulu ääntä,toisin kuin monesta muusta merkistä mistä ei kuulu mitään ääntä, vaikka kuinka haluais.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: LTD
ViestiLähetetty: Ke Marras 24, 2010 21:35 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Joo. Jos Kawa kuulosta hontalta niin älä hel*etissä osta sitä. Se hajoo!

:mrgreen:

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 70 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com