Osuva valinta
Itse hommailin omani jo -85, josta lähtien on tullut ajamalla kahdesti nollattua sen mittari, nykyään siinä on lasissa karvan alle 300000 km ajettua matkaa takana.
Sellainen väsymätön työjuhta se on ollut
ei kaunis, ei nopein aikalaistakaan, mutta luotettava, hyvä matkaratsu, kun hieman petraa etenkin takajousitusta, varsinkin 2 päällä
matkstaessa.
Yllättävän hyvä ajaa lähes kaikilla pinnoilla, Ahveniston radasta hiekkateihin asti, jossa peliä ohjataan kaasulla ei jarruilla. Käskyä pitää olla kun sitä kovemmin pieksee, vaatii määrätietoisen kuskin. Menee kuin höyryjuna jo vakiona. Kevyellä Wisecoinnilla saa puhtia lisää. Koneen alavääntö on muhkea.
Hieman varauksella suhtautuisin museokivillä olevaan, tahtoo olla hieman museolisää noissa pyynneissä pari tonnia verrattuna muutaman tonnin lähtöhinnalla oleviin peleihin.
Ei noiden vakuutusmaksut hirveitä ole ainakaan Ifillä, jossa vanhat pelit on saannut edullisesti pidettyä liikenteessä, ilman museostatusta
Osia saa etenkin koneeseen tosi hyvin, muissa osissa kannattaa kääntyä purkaamoiden puoleen.
Perusvikoja tai siis ominaisuuksia lienee laturin käämien kärvähtäminen, niitä menee välillä, lievä värinä koneessa 4500 rpm korvilla, toisia se häiritsee, toiset siitä nauttii
Monet matkustajatkin ovat kehuneet pelin aikuista kokoa, eikä kuskinkaan tarvi ajaa polvet hampaissa tätä pyörää.
Soppaa menee 5-7 litran korvilla vaijerin kireydestä riippuen.
Helppo ja vähähuoltoinen, luotettava peli. Kovaa ajoa..