Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 13:58

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Tammi 29, 2014 09:59 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Jahas, täytyy muistin virkistykseksi lukaista mainio Tulikko...the Trilogia uudelleen läpi, jahka pukintuoma T. Kyrön "Kunkku" (joka ei vastoin odotuksia kerrokaan Z1:stä, H2:sta eikä Eddie Lawsonista...) on kahlattu. Ja tuoreimmat Harraste MP, Mobilisti ja Ratsastaja&Ohjastaja vielä välikevennöksiksi.

Mainittakoon, että sinänsä mainiona kirjoittajana arvostamani Kyrön teoksen lukemista on iltalukemisen ominaisuudessa hidastanut toistuva nukahtelu. Jonka en missään vaiheessa muista vaivanneen the Trilogiaa luettaessa...

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 21, 2014 19:02 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 16:45
Viestit: 76
Tuli luettua viimeisin Viitalan Ilimam´ muuta Kawalla kirja ja hyvä oli. Mukavasti menöö aikajaksottain asiat eteenpäin. Lisää orotellessa. Suosittelen luettavaksi ja lahajaksi.
Terveisin Ari.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Marras 06, 2014 14:06 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas, hetkellisen tohinan jälkeen on Kawa-sivuilla yleisesti ottaen taas melko hiljaista, joten täytynee tvitata jokin selfie tämän asian ympäriltä.
Joo, vähän yli viisi vuotta on kulunut ensimmäisen "Kawalla"-jaarittelun ilmestymisen jälkeen. Niin se aika rientää kun on lystiä ja olisi kai aika tehdä jonkinlainen yhteenveto koko trilokiasta, halusitte tai ette. (Ei, enempää ei ole tulossa kansan makua pilaamaan, en minä siksi täällä jorise enkä varoittele.) Kannattiko tämä trilokian teko? No, jatkuvaa pienen rahan puutetta siitä ei ole ollut paikkaamaan, mutta vähitellen alkaa näyttää siltä, ettei se munilleenkaan mennyt. Mitä olen nyt kommentteja kuullut, mielestäni parhaat kiitokset ovat olleet ainakin, että moni on löytänyt erinäisistä sattumuksista ja eritoten koheltamisesta vähän itseäänkin sekä se, kun joku ilmaisi kyseessä olevan kotimaisen (törkeä)kirjallisuuden "Näkemiin vaan, muru!". Siis tavallista elämää eikä ainuttakaan ylivertaista sankaritekoa. Julkisen median lausunnoista mieltälämmittävin oli Moto1-lehdessä Pauli Ylikosken toteamus siitä ensimmäisestä Kokko-treffen-retkestämme Tapsan kanssa kesällä -78, "..mitään tuollaista ei saa enää koskaan kokea..". Eipä saakaan ja hieman surullista on se. Jostain päin on sitten kuulunut mainintoja tylsyydestä, sen allekirjoitan, kielikuvien luomisessa sekä tarinankerronnan värittämisessä olisi ollut vielä paljon tekemistä. Tavallaan onneksi ei siis mitään mestarillista ole tullut saaneeksi aikaan, tuskinpa tämän enempää julkisuudessa viihtynyt olisin, jo ykkösosan julkaisutilaisuus Haltialassa pelotti niin perhanasti. Pääasia että todelliset alan miehet ovat trilokian löytäneet. Oikein huonoksi trilokiaa ei vielä kukaan ole tullut sanomaan, ainakaan päin naamaa eli siis ihmiskunnalla on vielä käytöstapoja sekä hienotunteisuutta. Ja monestakin myyntitapahtumasta on jäänyt mieleen, kuinka on tullut uusia ihmisiä sekä menneisyydenkin hahmoja taas vuosien jälkeen tavattua, ei ole tuntunut ollenkaan pahalta se. Eikäpä ole harmittanut sekään, kun minulle täysin tuntemattomat henkilöt ovat tavatessaan kuulteni ja minua tuskin (onneksi) edes tunnistaen hymynkare suupielessään kysyneet toisiltaan: "Tulikko Kawalla?". Sellainenkin tapaus on kohdalleni sattunut puolenkymmentä kertaa.

Kirjoittaisinko jotain toisin jos elettäisiin vielä kesää 2009? Kyllä varmaankin, mutta taas toisaalta, ehkä ykkösosan viehätys perustuukin sen rujouteen. Kakkososaan olisi vielä sivullisesti tarinaa mahtunut, mutta kun en oikein osannut sitä tekovaiheessa arvioida, tuijottelin vain ruudun alareunassa näkyvien käytettyjen merkkien lukumäärää. Ja oli jokin selittämätön kiire saada se myyntiin, kysyntää kun tuntui olevan. Kolmososaa en ole vaivautunut enää kokonaan lukemaan, sitä tuli riittämiin kirjoitusvaiheessa pyöriteltyä, mutta selvästikin, (tai sitten kuvittelen), moni siinä mainituksi tullut hahmo ei ole ollut ainakaan silmiinpistävästi sanoinkuvaamattoman pahoillaan vaikka sivuilleen varsin tunnistettavasti on päätynytkin.

Joskus haaveilen teettäväni juhlapainoksen, kymmenen kappaletta kutakin kovakantisena, mutta kun tiedän mikä niille tulisi myyntihinnaksi, olen vielä toistaiseksi empiväinen asian suhteen. Kakkososan sivumääräähän olisi siinä yhteydessä helppo lisätä, vaan kun pehmeäkantisiakin vielä löytyy nurkista, (näin ihan vaan joulun lähestyessä vinkkinä), olen antanut asian olla suunnitteluasteella. Mihin se varmaan jääkin. Mitään uutta kirjoitusprojektia ei ole edes suunnitteilla, satunnaisia lehtijuttuja on tullut rustailtua viimeisen vuoden aikana, niitäkin onneksenne vähän. Ei voi kieltää, etteikö läppärin äärellä istuminen, (ja huom. siinä ei ole edes nettiyhteyttä!) vienyt ajasta aika paljon. Nyt on ollut enemmän aikaa keskittyä erinäisiin Kawoihin, mutta hidastapa tuntuu niittenkin nysvääminen olevan. Mutta joo, mitäpä tästä aiheesta ainakaan osaltani sen enempää. Kiitokset silti vielä kerran kaikille kirja-asiakkailleni, toivottavasti tuntuu siltä, että edes jotain vastinetta olette rahoillenne saaneet.

T. Jurvan Kynäilijä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Pe Marras 07, 2014 10:57, muokattu yhteensä 5 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Marras 06, 2014 15:45 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Kiitokset Heimoveli ihan itsellesi ainakin omasta ja Inarin kunnan puolesta. Olet tallettanut pysyvään muotoon hienoja muistoja ja ajankuvia harrastuksesta ennen haitekkiä, josta todella harva kuitenkaan kertoilee kirjallisessa muodossa jouhevasti ja motoristikielellä.

Se kehuista ja asiasta toiseen; kattelin telkusta jotain "Wheels of Finland" tai jotain sellaista ohjelmaa missä Jäpä kurvailee hooreellään ympäri suomee tapailemassa toisia hooreen omistajia. Odotin enemmän ohjelmalta, mutta kovin pinnalliseksi anti jäi, ehkä syystä että ohjelma oli pirun lyhyt?
Mutta.... Syvyyttä, perkele!

Sitä on Trilogiassa !
:yesyes:

Mukavata talven alkua ja adeventteja Kynäilijän perheeseen!
T/J

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Marras 06, 2014 16:44 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Hattu (tai kypärä) päästä, suurkiitos Antero. Tuo trilogia on ollut mukavaa luettavaa mutta niinkuin kaikissa hyvissä asioissa jää sellainen tunne että "jokos se loppui" eli voinemme kuitenkin elää toivossa jos joskus innostut jatkamaan sarjaa....


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Marras 30, 2015 06:36 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Se on kuulkaas joulukuu ja palautetaan mieliin että aina yhtä vaikeisiin joululahjaideoihin löytyy trilokiasta ainakin jonkinlaista helpotusta. Kukkarokin kevenee mukavasti. Semminkin kun postikin taas kulkee. Ja joo kyllä, tämä on tyrkyttämistä vähävaraisen taholta jos mikä, saattaa jotakuta jo kyllästyttääkin. P. 040-8448552 tai yv.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Joulu 04, 2015 12:57 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Onko tuolla aiemmin esitetty idea siitä kovakantisesta juhlapainoksesta kehittynyt? Jos asia etenee suoritusasteelle, niin - toki "senhetkinen varallisuustilanne"-varauksella - ilmoittautuu täältä ainakin yksi mahdollinen kiinnostuja! :toks:

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Joulu 07, 2015 06:17 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, kiitos muistutuksesta. Ei sitä unohdettu ole, moinen operaatio kyllä sinänsä onnistuisi, (rahalla) ja siinä samalla kakkoskirjaan voisi koettaa lisätä sen yhdenkin kadonneen "Kawalla"-tarinan. Muistelisin että kirjan hinnaksi muodostuisi suurin piirtein neljäkymppiä/kpl, mutta voin koettaa asiaa vielä vähän selvittää kustantajan kanssa, kunhan joulukiireensä ohi menevät. Toistaiseksi on tyytyminen pehmeäkantisiin...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Ma Joulu 07, 2015 13:39, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Joulu 07, 2015 13:14 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tässä myös yksi kovakantisesta juhlapainoksesta kiinnostunut.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Joulu 08, 2015 04:31 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Eiköhän meitä muitakin hiljaisia jäseniä kiinnosta tuo kovakantinen. :razz:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Joulu 08, 2015 09:46 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Joo... ei ole luettu mutta kovakantisena lukisin... Ei nuo pehmeät pysy käsissä.. :yesyes:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 19, 2016 07:00 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas, kuulkaas, eivät yksin isot laivat käänny hitaasti, näyttää se pätevän pieniinkin, kuten kustantajani. Mutta tosiaan, kyllä tähän Kowakantisuuteen on mahdollisuus. Vaikkakin ne tulevat olemaan samaa silkkoa sisältä kuin pehmeäkantisetkin, niin aivan odotetusti kalliimpia. Ainoastaan "Tottahan Kawalla!" saa pienen katkeransävyisen lisäyksen keväältä -88. Niin, pelin henkihän on sitten seuraava; Kowakantisia myydään vain TRILOKIAna, ei yksittäiskappaleina. Kustantajan ilmoituksen mukaan alle 20 kpl ei lähdetä edes painamaan, joten TÄMÄN KETJUN jatkoksi sitten pistäkäätten SITOVIA halukkuusilmoituksia, mielellään mahdollisimman pian tai viimeistään maaliskuun loppuun mennessä. (En tiedä onko se nyt mikään varsinainen kunniataulukko sitten, mutta näin se kuitenkin tapahtuu, pahoittelen jyrkkää styrankiuttani, mutta nyt ei vain enää pelkkä kiinnostus riitä). Eli ellei täältä löydy 20 kappaleelle Trilokiaa halukkuutta, niin homma rauennee. Toimitusaika tälle tulevain törkeäkirjallisuuden keräilyharvinaisuuksien premium-versiolle mennee huhti-toukokuun vaihteeseen, ilmoitan kyllä jos se muuttuu. Innokkaimmat somelaiset voivat tietysti hyvää sanomaa myös levittää, että halukkaiden on syytä mainioilla Kawa-sivuilla joskus vierailla.

Ja nyt se odotetuin sekä masentavin tieto; Kowakantis-Trilokian hinta on 120 euroa. (Pehmeäkantiset 90 euroa kaikki kerralla ostettuna.) Kokemuksieni mukaan Kawa-hahmolla on tähdellisempääkin rahanmenoa, mutta kun tätä asiaa on tiedusteltu arvovaltaisen jäsenistön taholta, niin tämä on lopputulema nyt. Niin että mietipä tarkkaan, ennen kuin sitoumuksesi tänne laitat.

Terv. Jurvan Kynäilijä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä To Helmi 25, 2016 07:32, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 22, 2016 09:36 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Laita työn alle vain.

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 22, 2016 10:57 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Ja mulle kans!

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 22, 2016 10:58 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Siteeraan edesmennyttä suurta tietokilpailutietäjää Esko Kivikoskea: "Kyllä!"

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 24, 2016 18:46 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 26, 2012 19:51
Viestit: 81
Paikkakunta: hyvinkää
Samoin tänne myös.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 25, 2016 06:38 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas, siimat alkavat pikkuhiljaa kiristyä, enää toistakymmentä sitoutunutta tarvitaan. Onhan se nyt paljon vähemmän kuin kaksikymmentä. Tuohon edelliseen tiedonantoon lisätäkseni, koskapa Kowakantis-trilokian hinta on noinkin reilu(n suuri), niin tähdennetään nyt vielä sitä että postikuluja ei peritä, jos lähetyslinjalle mennään.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 25, 2016 10:36 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Omavaltaisella päätöksellä - pyytämättä ja yllätyksenä - otin vapauden levittää Sanaa someenkin; FB:n Vintage-Kawaryhmällä ja Japsistarain FB-joukkiolla on nyt asia tiedossa. Eli lisä- tai 2. sidottu painos on väistämätön tosiasia! Onko nahkakansilla kans?

:lukea:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 25, 2016 11:02 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Rohkenen epäillä että olisi nahkakansilla. Eikö tämä ilmoittamani hinta ole jo riittävän korkea? Mutta kiitos jäsen Hanscille aktiivisuudesta ja vaivannäöstä, jälleen kerran. Vielä on miehiä...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 29, 2016 13:47 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Kovakansijonotuslistaan lisätään Naamakirjapuolelta ilmoittautunut Laila K. (=jäsen lale)

:heppa:


Viimeksi muokannut hansci päivämäärä Ma Maalis 07, 2016 11:06, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 29, 2016 19:35 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kovakantisuus kiinnostaisi, mutta taloussyyt pakottavat jättämään väliin :''

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Maalis 07, 2016 06:28 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Turun suunnalta tuli muuta kautta yksi Kowakantisuus-yhteydenotto ja tapauksen tuntien sen voi tänne hyvinkin lisätä, mutta ei vielä aiheuta lisätoimenpiteitä sekään.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 30, 2016 07:00 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas kuulkaas, maaliskuu se lähestyy loppuaan ja vielä pitkästi toistakymmentä sitovuusilmoitusta puuttuu, joten eipä taida tarvita kustantajaan olla yhteyksissä painokoneiden käynnistämisen merkeissä. Ei siinä mitään, pehmeäkantisilla mennään tästäkin eteenpäin ja säästyvätpä rahanne aina yhtä tarpeellisiin Kawa-hankintoihin. Case closed, mikäli ei kahden päivän aikana tapahdu jotain valtavaa rynnistystä. Kiitos mielenkiinnosta kaikille jotka hanketta eteenpäin ajoivat.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 30, 2016 08:39 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
"Henget puhuvat, mutta Kansa ei ymmärrä..." :(


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com