Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 13:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 58 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Heinä 06, 2018 10:36 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Kaikki käyttämäni ryhmät Fb, WhatsApp jne.. on vaan hyvin toimivia niin niitä on mielekästä käyttää.
Nyttenkin olisi ollut pariin ketjuun tällä foorumilla asiaa mutta kun kuvan lataataaminen on niin saatanan hankalaa niin annoin olla!
Esim. meidän autoclubin nettisivustolla toimii kuvan lataaminen nopeasti ilman kikkailuja.. myös mobiilina.
Tää on hieman ajastaan jäänyt jälkeen siinä mielessä.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 26, 2018 10:23 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Coistinen:-Tää on hieman ajastaan jäänyt jälkeen

Itse oot jälkeen jäänyt... :mrgreen:
Tässä on ollut monenlaista tapahtumaa jokusen vuoden sisään ja siten myös
joutunut siwuraiteelle naamakirjaan... :yes:
Ja loistanut olen myöskin poissaololla tapahtumista...
Mutta Sysmän CBW:ssä tuli luwattua parantaa tapani ja täällä ollaan taas.

Eiköhän Riepu ja muut panna ralli päälle! :jump:

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 26, 2018 13:29 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Näin vanhan kansan karvakanteleena kiinnostaisikin saada seikkaperäinen selvitys, mitä mahdollisuuksia näiltä sivuilta puuttuu kaikkivoipaiseen fb:een verrattuna? Voi jaaritella, melkein mitä vaan itsensä munatakseen ja laittaa kuviakin, tämä ylivertainen tykkäämisnappi tosin uupuu. Yksi parhaista on kuitenkin se, että jos joku laittaa H1:n tai H2:n kuvan, ei täällä heti joku kommentoi "leskentekijä", noin niin kuin itsestään selvää asiaa. Ja kai tämäkin voidaan jonkinasteiseksi "ryhmäksi" lukea? Mutta uskokaa tai älkää, sen ymmärrän että ulkolaisiin harrastajaryhmiin fb:n kautta on helpompi olla yhteyksissä eli etuisuutensa siinäkin on.
Siksi toiseksi, itsesuojeluvaisto pelaa vielä sen verran, että jos fb-hahmoksi erehtyisin, tuskinpa näitä kahta r-kirjaimella alkavaa ryhmää voisin kommenteitta jättää, (kukin tykönään voi arvailla mitä ne ovat, niistä on sikäli viihdettä, (lähinnä kyllä sieltä karmaisevimmasta päästä), että juurikin niissä pätee se kuinka viisauden voi aina salata mutta aitoa tyhmyyttä ei voi peittää millään. Joskus vain kyllä ihan tuskastumiseen asti, onkohan niin että älliä ja kukkia ovat siellä jotkut vailla). Niissä kun on vain yksi oikea mielipide ja kylläpä tulisi bannia lujasti sekä äkkiä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Pe Heinä 27, 2018 07:09, muokattu yhteensä 4 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 26, 2018 13:45 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Ainoa mikä tulee mieleen Veli AaVeen kysymyksestä on miten osaan laittaa kuwan tekstini jatkeeksi?
Tosin tämäkin on ihan omaa tyhmyyttä koska en ole sywentynyt lukemaan ohjeita saati sitten
kysymään Raadolta. :yes:

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 26, 2018 13:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 22, 2006 23:01
Viestit: 596
Paikkakunta: Masku
No se kuvien lataaminen vois tosiaan olla helpompaa. Nykyään kuvat vilahtaa heti pilveen, enkä mä ainakaan osaa enää sieltä img-nappulalla tuohon tekstikenttään kuvia lisätä - tyhmä minä. Googlen kuvista sain sentään linkin muutama viikko sitten.
Tietty photobucketin tai dropboxin kautta img-nappula toiminee niinku ennenkin...

_________________
Ride and Let Ride...
Z1000 A2 1978


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 22, 2019 08:36 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Mielenkiintoisehkon huomion olen somesta tehnyt. On osto-ja myyntipalstoja niissä, aivan hylkiöidenkin luettavissa. Vaan onko nyt niin, että kauppoja voi tehdä vain f(b)iinimpi väestönosa? Nimittäin niistä melkeinpä poikkeuksetta puuttuvat sellaiset perinteiset yhteydenottometodit joilla rahvaskin saattaisi tarjottelijaan tai tarvitsijaan yhteyden saada. Tavaran sijaintipaikkakuntaakaan harvemmin ilmoitetaan, mutta yksi harvinaislaatuinen ilmoitus oli Vintage Kawa-somessa johon vanhan kansan karvakanteleella oli apuja tarjota,. Sillä oikeen toresta, oli puhelinnumero ja homma hoitui. Kertokaa oi somelaiset, mihin perustuvat nämä puutteellisuudet vai kuuluuko se some-etikettiin? Ja uskokaa tai älkää, somen ulkopuolellakin on elämää.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 22, 2019 10:58 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Olen parin viimeisen kuukauden aikana silmäillyt huvikseni tällä foorumilla olevien henkilöiden määrää. Ovat poikkeuksetta yli 20 henkilöä. Tätäkin kirjoittaessani sivuilla on 24 "vierasta" ja puolikas riepuRoopeajoneuvoyksikköä.

Se, ovatko kävijät omaa kaartiamme, joka ei vain viitsi kirjautua, vai oikeita vieraita, ei lienee tärkeää. Nämä sivut silti kiinnostavat.

Jos tässä ei muuta keksi, voisihan aina yrittää provosoida kunnon tappelun vanhaan malliin latureista, öljyistä, tuuliklaseista tai ketju-kardaanivedosta. Mikähän olisi sellainen julmetusti mielipiteitä herättävä asia? Sellainen, joka saisi yltiösosiaaliset fb-kawailijatkin kiihkoilemaan tänne?

AV:n usein käyttämää verbiä lainatakseni: pitäis toimeentua tekemään jotakin näiden sivujen puolesta. Vai mitä? Kun vaan toimeentuis.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 22, 2019 16:11 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Riepu on asian juuressa, nykyään vallalla joku reality muoti vallalla. Pitää olla koko ajanhermolla, mitä muut touhuaa ja sosiaalisen paineen alla ruokkivat systeemiä syöttämällä infoa omista touhuistaan, pelkona että jää jostain paitsi ja köörin ulkopuolelle. Hommahan johtaa oravanpyörään josta poislähtö voi aiheuttaa vieroitusoireita, näin olen havainnut lähipiiristäkin. En tiedä onko kukaan pelastunut.
Huumeeksi pitäisi moinen luokitella.

Ite olen pärjännyt vanhalla Nokian simpukkapuhelimella näihin päiviin, enkä ole siis altistunut sen kautta sosiaalisen median kurimukseen.
Töissä tekee oikein pahaa katsella kun kaikki tauot porukka vaan tuijottaa ruutujaan, osa jopa työaikanakin, ainakin nuorimmilla tuntuu älypuhelin olevan koko elämän keskipiste. Jatkuvaan niska kyyryssä ruutujaan tuijottajien päivänsä viettävien ensimmäiset sairaseläke nuorukaiset nähdään lähitulevaisuudessa, muistelevat sitten vanhoina että tuli nuorena sitä luuria tuijoteltua liikaa.

Ehkä lähitulevaisuudessa järjestetään survival leirejä, jossa ihmiset laitetaan johonkin autiolle saarella ilman kännyköitä tulemaan toimeen keskenään, tosin siinä vaiheessa pitää varmaan opetella puhumaan uudestaan, jotta pystyvät kommunikoimaan keskenään.

Siitä millä kerhosivuille saataisiin lisää kirjoittelijoita, muutos pitäisi lähteä jokaisesta itsestään.
Uhkailu, kiristys ja lahjonta toimii lapsille, mutta tepsisi kerholaisille, en tiedä.

Ehkä kerhosivujen muutos päivitys voisi hetken tuoda mielenkiintoa lisää. Onhan etusivun kuosi kieltämättä vanhahtava. Se kun yleensä toimii sisäänheittäjänä sisältöön ja foorumille.
Jos siihen saataisiin tuoreempi ilme, voisi mielenkiinto säilyä paremmin.

Alan Gurut, onko sellainen mahdollista, osaisitte ehkä paremmin sanoa.

UGH !

El PreZ1dente

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 25, 2019 21:18 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Mahdollista sivujen päivitys olisi, mutta ainakiin muinulla ei ole hommaan suurempaa intoa.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 29, 2019 10:20 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Minkäköhän verran täällä on oikesti aktiivilukijoita, kun ainakin sivun mukaan "paikalla" olijoita on usein aika reilusti (5 minuutin aikana käyneitä), mutta osa varmaan erilaisia botteja ja osalla ehkä sessio jäänyt jotenkin auki tms? Mutta osa ehkä ihan oikeita ihmisiäkin, ja ainakin luku vaihtui, jossain kohtaa lisääntyi yhdellä ja nyt kirjoittamisen loppuessa oli kaksi poistunut.

Tänään 29.10.2019 noin kello 10:00:
"Yhteensä 25 käyttäjää paikalla :: 1 rekisteröitynyttä, ei yhtään piilotettua ja 24 vierailijaa"

Mihin tuota nyt vertaa, jos vertaa jäseneksi liittyneisiin niin luku kuulostaa varsin isoltakin, mutta foorumiin rekisteröityneisiinkin verrattuna taitaa olla ihan normaali määrä (ottaen huomioon että tuolta ei ole taidettu poistaa eri syistä poistuneita käyttäjiä), jos vertaan joihonkin muihin foorumeihin. Mutta olisi tosiaan kiva saada lisää kirjoittajia - esimerkiksi talviprojekteista ja kunnostuksista pieniä kertomuksia tai kommentteja, mieluusti kuvineenkin (vaikka se vaatii hieman askartelua, niin onnistuu se jotenkin vaikka kännykälläkin).

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 29, 2019 16:45 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä ja kylläpä kyllä kyllä, lauleskeli entinen valekirjailijaksikin tituleerattu entinen työtoverini aikoinaan. Voisin nimittäin kuvitella, että projekteja meneillään on, mutta eipä niistä juurikaan lukea saa. Joten ollaanpa ystävällisiä ja annetaan kuulua niistä. Ei näitten sivujen elävöittämisestä kai mitään harmiakaan kai ole.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 29, 2019 20:08 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Ei ole foorumin voittanutta. Täällä pysyn niinkauan kuin mahdollista.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 30, 2019 10:32 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
oojala kirjoitti:
Minkäköhän verran täällä on oikesti aktiivilukijoita, kun ainakin sivun mukaan "paikalla" olijoita on usein aika reilusti...

Liekö osa samanlaisia kuin minä: lähestulkoon joka päivä käyn katsomassa josko jotakin uutta olisi mutta en kirjaa itseäni sisään kuin ani harvoin.

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 30, 2019 11:17 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Julli kirjoitti:
Liekö osa samanlaisia kuin minä: lähestulkoon joka päivä käyn katsomassa josko jotakin uutta olisi mutta en kirjaa itseäni sisään kuin ani harvoin.
Näin se tuppaa menemään ainaki mulla. Uskoisin usiammallakin...?

AV kirjoitti:
Joo kyllä... ...voisin nimittäin kuvitella, että projekteja meneillään on, mutta eipä niistä juurikaan lukea saa. Joten ollaanpa ystävällisiä ja annetaan kuulua niistä. Ei näitten sivujen elävöittämisestä kai mitään harmiakaan kai ole.
Joo kyllä. Rojekteja ON meneillään. Viimeksi meneili Taleban II -rojekti uudelle paikalle Tallin rojektipuolella, kun sinne tuli uusi asukki (joku pitkänoukka-HD) ja piti vähän tiivistää. Ja nyt menee helpostikin pari työpäivää tilan "järkeistämiseen" (???), ennenko pääsee varsinaisen asian kimppuun. Mutta onhan tässä piiiiiiiiiiiitkä talvi aikaa...

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 18, 2023 21:54 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Näin alemman yhteiskuntaluokan edustajana, eli ei-somekansalaisena olen seuraillut kun tuolla Vintage Kawa-somessa ollaan hieroskelevinaan ZXR-kaupustelua, (varsin mallikelpoisen näköinen yksilö, mutta minäkö tällä selällä, lähestulkoon vanhuuseläkeläinen), niij'jotta kun hintaneuvottelut käydään yv:nä, niin somen ulkopuolisilleko ei myydä tai ei ole tarjolla ensinkään? Monasti olen tätä ihmetellyt, etenkin kun puhelinnumeroa ei tietenkään mahduta laittamaan. Sanoisin, että metkaksi on mennyt, mutta tämänkin tapauksen seuraaminen vain vahvistaa entisestään tätä jäsen Mr Walkerilta kuulemani viisauden paikkansapitävyyttä sekä päätöstäni pysyä erillään koko kapitalistisesta hapatuksesta. Ettäpä näin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 19, 2023 14:38 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
AV kirjoitti:
Joo kyllä. Näin alemman yhteiskuntaluokan edustajana, eli ei-somekansalaisena olen seuraillut kun tuolla Vintage Kawa-somessa ollaan hieroskelevinaan ZXR-kaupustelua, (varsin mallikelpoisen näköinen yksilö, mutta minäkö tällä selällä, lähestulkoon vanhuuseläkeläinen), niij'jotta kun hintaneuvottelut käydään yv:nä, niin somen ulkopuolisilleko ei myydä tai ei ole tarjolla ensinkään? Monasti olen tätä ihmetellyt, etenkin kun puhelinnumeroa ei tietenkään mahduta laittamaan. Sanoisin, että metkaksi on mennyt, mutta tämänkin tapauksen seuraaminen vain vahvistaa entisestään tätä jäsen Mr Walkerilta kuulemani viisauden paikkansapitävyyttä sekä päätöstäni pysyä erillään koko kapitalistisesta hapatuksesta. Ettäpä näin.

Joo kyllä, eiks ollu retee liivi kans jollakin? :toks:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 19, 2023 18:29 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, johan nyt toki oli joku laadukkaasti tikunnut reteen, (tuo hämeenlinnalainen termi lie ollut käytössä jo ainakin 60 vuotta, jos ei kauemminkin), liivin, mutta sielläpäinhän tunnetusti homma käy. Pitääkin somekyylän lähteä vilkaisemaan, onko ZXR-kaupustelussa ollut eilisen kaltainen häikäisevä retoriikkanäytös...
Näytti olevan poistettu se viihde, no voi voi sentään...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Syys 13, 2023 18:18 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, somekyylä on pistänyt merkille, ettei ole kerhon pihein, (vaikka syntymäkodista onkin vain n. 6 km Laihian rajalle), jäsen Koostin olisi syytä muistaa käydä tankkaamassakin. Etenkin näin keskiviikkoisin kun 98 on taas ihanan kallista. Sano.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 14, 2023 11:48 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
AV kirjoitti:
Joo kyllä, somekyylä on pistänyt merkille, ettei ole kerhon pihein, (vaikka syntymäkodista onkin vain n. 6 km Laihian rajalle), jäsen Koostin olisi syytä muistaa käydä tankkaamassakin. Etenkin näin keskiviikkoisin kun 98 on taas ihanan kallista. Sano.

Joo kyllä. Sytkäpuolen vika oli, noin minuutti käynnistyksestä (kylmänä) sytytystulpat kyykkäsi.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Syys 14, 2023 16:01 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, jaha. Nyv'vain sitte (Nippon)Denso-kaupoolle ja vähä vikevää. Vai onko käyty jo?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Syys 15, 2023 11:17 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
AV kirjoitti:
Joo kyllä, jaha. Nyv'vain sitte (Nippon)Denso-kaupoolle ja vähä vikevää. Vai onko käyty jo?

Joo kyllä!

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 03, 2023 20:27 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, nytten on Japsisomessa vankkaa tietämystä. Ja minä kun olen aina ollut siinä harhaisessa käsityksessä että H2:n kampiakseli on 120-asteinen, mutta samallahan tuo nyt selvisi tämä jatkuva keskipytyn leipominen, jopa kiertokangenkin osalta. Jaa jotta siinäkö onkin 180-asteinen kampiakseli ja reunimmaiset kulkevat samaan tahtiin? Voi voi taas sentään kun omani korjautin 120-asteiseksi, olisinpa tuonkin tiennyt silloin 2009 kun sen Lapualle roudasin. Mutta näin sitä somea kyyläillen ihminen jalostuu yksilönä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Loka 04, 2023 22:54 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
90 astetta, viimeinen tarjous...

Mutta kumpi niistä keskisylintereistä sitten leipookaan?
https://www.youtube.com/watch?v=lE9oD0byfC8

No ehkei tuota Millyardin nelisylinteristä 1000:sta H2:sta lasketa, ja kun 3D hahmotuskin on heikkoa, niin tarttis nähdä visualisointi koneen pyörinnästä.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 06, 2023 01:55 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Miksipä ei voisi ajatella toisin?
Tehdä triplestä yksisylinterisen?
Keskisylinterillä tieten.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 06, 2023 14:52 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Mikäli joku haluaa päteä somessa kuten somekyylä täällä, Japsisomessa joku kaupittelee kromattua Tower-tavaratelinettä 009-stanssauksella ja Jämerin luettelo vuodelta 1978 kertoo sopivuutensa olevan vm -73-75 S1 250 sekä S2 350 Joskus väsäilin noista stanssauksista listan pussihousufoorumin vinkkipalstalle, vaan ei sitä enää siellä ole. Paperiversio listasta myös hukkunut on, jäsen Mr Walkerilla saattaa olla tallella se Ja se Kingin stanssaus on 008. Ettäpä näin.
Siksi toiseksi, liekö samassa somessa kuvan valkoinen H1 kilpailunumerolla samainen Henk Vinkin Kawa, jonka Tapio Sunell aikoinaan TM:ssa tyypitti? Kaikki sen jutun muistanevat, ohjaustanko ainakin näyttää kovin samalta.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 06, 2023 19:43 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
coistinen kirjoitti:
Miksipä ei voisi ajatella toisin?
Tehdä triplestä yksisylinterisen?
Keskisylinterillä tieten.

No niin, tuosta vasta tuli Mieleen, että onhan totta tosiaan H2:sta 180 asteen versiokin, kaksisylinterinen, eli coistisen kuvaileman inversio, keskisylinteri jätetty välistä pois (ja ei ollut sekään leiponut, mutta oli jäänyt sopivia kappaleita lohkojen sahailusta, eikä tainnut Tracykään edes leipoa kuppikakkuja Allenille)

https://www.youtube.com/watch?v=lu5q_3nwEhU

Tuosta voi tietysti olla montaa mieltä mikä se on, kun runko lienee S3:sta, mutta H2:sta lienee enin osa koneen palasista.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Loka 06, 2023 21:21 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. Mitähän mahtaneisivat nuo monet ns. Matka-Jaavan nimiin vannovat tuosta tuumata? Mutta sen verran olen selville saanut että Allenilla ei tunnu olevan tekemätöntä paikkaa. Paljonko lie kunniakkaalla syntymävuodellaan osuutta asiaan? No johan nyt toki näinkin ylhäisen syntyperän omaava aina keksii jonkin miestelynaiheen.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Loka 07, 2023 14:26 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
AV kirjoitti:
Paperiversio listasta myös hukkunut on, jäsen Mr Walkerilla saattaa olla tallella se.

Joo kyllä. Ja sen saa kun vain pyytää. Siitä on ollut paljon iloa rompepäivillä. Tosin se, että yleisin teline on 040, joka on Suzuki GT125:n ja Yamaha AS3:n teline, hiukan himmentää riemua.

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 58 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com