Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 19:32

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pari linkkiä
ViestiLähetetty: Ke Maalis 01, 2023 19:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
Mukavaa kevään alkua kaikille ohessa pari kawa linkkiä iltalukemiseksi.

https://oldbikebarn.com/blogs/blog/steady-as-he-goes-the-history-of-eddie-lawson?utm_source=Klaviyo&utm_medium=campaign&utm_campaign=2.28.2023%20Blog%20Email%20-%20Racing%20Legends%3A%20Eddie%20Lawson&_kx=cju8bkKliNybgFyzfvNUDrSH480klqu0-dzTrQRsc123RB3FH2ciWwcY4bl10fEO.YtvvEc

https://oldbikebarn.com/blogs/blog/tagged/kawasaki

Aika paljon muutakin lukemista muista merkeistäkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pari linkkiä
ViestiLähetetty: La Maalis 04, 2023 09:14 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä. MuKawaa tarinaa Eddiestä. Jonkinlaista aasinsiltaa käyttääkseni, muKawalta tuntunee myös jäsen Empusta, kun hän muistaa hehkutella tuota ex-Taisto, ex-Jurvan Kynäilijä, ex-Hansci Lime Greeniä tuolla Finnish Vintage Kawa-somessa. Onhan se, kuten moneen kertaan on jo tullut mainittua, big, green and brutal. Joskus muistaisin kuulleeni näitä isoja R:iä maahamme saapuneen 11 kpl. Kymmenen Lime Greeniä ja yksi sinertävä Stardusr Silver Tuo Empun ketjuun liitetty kromatulla telineellä varustettu lie se sama, joka oli Ilveksessä -97. Yksi 90-luvun lopulla bongattu oli hetkisen Rosteri-Arskan hallinnassa, vaan missähän menee nykyään se? Riihimäen suunnilla oli yksi, samoin tässä Vantaalla. Salon seutuvilla majaillee yksi, eli ei välttämättä olisi poissuljettu ajatus, josko kaikki 11 olisivat vielä hengissä?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä La Maalis 04, 2023 18:12, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pari linkkiä
ViestiLähetetty: La Maalis 04, 2023 12:36 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
11kpl yhdellä Stardust Silver -yksilöllä vahvistettuna, seisoi allekirjoittaneenkin "Iso R - Suomi-kanta" (word) -kansiossa jokunen vuosi sitten. Kunnes joku saatanan pöpö iski tuhoten muutaman vuoden valokuvavarastot ja lähes kaikki Koneelle tallennetut asiakirjat. Siis aikana, jolloin kaikkinainen varmuuskopiointi oli vasta "vielä joku päivä/kunhan ehditään" -listalla. Nyttemin asiaintila on edennyt, mutta auttamattoman myöhässä :jojo:
:monitor:

Kun asiaa näin jälkeenpäi muistelee, väittäisin kyseessä olleen ehkä yksi kattavimmista ELR-tiedostopläjäyksistä
ever tässä maassa. Tai no, ainakin tekstiä - osa faktaa! - oli kertynyt jonniinverran jo. Kaikkinaiset muisteluyritykset on kaatuneet yhä pahemmin rakoilevaan muistiparkaan - liekö kyseessä sitten ikääntymisen tuoma luonnollinen (?) dementoituminen, vaiko eräs Taudin ilmenemismuoto, ei voi tietää. Eikä edes suuremmin jaksa kiinnostaa. Uituttaa toki vähän mutta that's it.

Sevverran tuosta sinisestä yksilöstä muistelen mainitun jotta olisi ollut jossaivvaiheesa Klubin jäsen Era P:n omistuksessa (uutena?). Aikajana täsmäisi kerran Suonenjoki-Pieksämäki -välillä yhyttämääni mustattuun yksilöön (kolarivaurion jäljiltä? silloin jäi juttu vajavaiseksi matkan jatkamistarpeesta johtuen), taittiin elää viime vuosituhannen puolta vielä. Lienen ollut Vanhalla Sotaratsulla (Z1000A1) liikkeellä tuolloin. Vuosien jälkeen tapasin kaverin Imatranajoissa (muisti ja tunnisti!), jolloin yleisessä hälinässä, moottorien pärinässä ja paukkeessa vaihdettiin yhteystietoja. Arvatkaa, onko tallessa?! Vihje: Mainittuun asiakirjakansioon olin toki tallentanut tiedossaolevat ELR-omistajat... :tuota:

Jäsen AV:n mainitsema 'Riihimäen ELR' on muuten nykyään Imatran tienoilla - tai ainakin oli, huhuja myynti-ilmo-havainnoista on kuulunut. Tämän yksilön rekisteritunnus muuten on/oli AV-xxx Ja mulla oli ed. omistajalta ostettu pyörän LimeGreen -väritetty kypärä, joka ei ollut uudelle omistajalle kelvannut sopimattomuussyistä. Mainittu ex-omistaja muuten katui kauppojaan jo hakiessani mainitun AGV:n pari viikkua myynnin jälkeen. Tietysti Lime Greenillä. Puukkoa haavaan! :aatu:

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pari linkkiä
ViestiLähetetty: La Maalis 04, 2023 18:04 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, taas on ollut kone viisaampi kuin ihminen ja aiheuttanut köyhän vahingon huomattavalle miehelle.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pari linkkiä
ViestiLähetetty: Su Maalis 05, 2023 09:44 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä, erittäin harmillista noitten tietojen katoaminen. Muuten, olen kesällä -91 nähnyt tuon Stardust Silver-yksilön oikein kädestä pitäen, oli tankkaamassa nykyisellä Eläintarhan Nesteellä. Itse tankkasin Seiskanelosen Taunusta, joten eivät minunkaan asiani aivan huonosti olleet. Jos ei silloista Honda CB 900 F2-alhoa lasketa. H2 tuli vasta seuraavana talvena Klubia sulostuttamaan. Mutta senhän te jo tiesittekin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com