Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 23, 2024 20:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 58 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kaasareiden synkkaus
ViestiLähetetty: La Huhti 15, 2006 18:36 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

ei ymmärrä :?

Eli Keihinin kaasarit ja LTD440.

Kun ei näy missään synkkaputkien paikkaa,
olin tosta vaan tuuppaamassa imukurkkuihin mutta
mutta...en löytänyt mitään missään minne olisin
ne tuupannut !
Auttakaa hyvät ihmiset :P

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 06:54 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Seuraa, mihin hanan alipaineletku menee toiseen kaasariin, samanlainen lähtö pitäisi löytyä myös toisesta kaasarista, siinä niiden pitäisi olla.
Muut merkit käyttivät ruuveja imukanavissa, jotka ruuvattiin pois ja niiden tilalle ruuvattiin piiut, joihin mitareiden letkut työnnettiin.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 07:57 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Tossa on juttua kaasareiden synkkaamisesta, läppäakselin yläpuolella on avattu tulppa ja kuvassa näkyy siihen liitetty alipainemittarin letku, josta kanava johtaa kaasuttimen kurkuissa juuri läppien eteen.
noissa kuvissa on kyllä 400:sen keihin versiot.
http://kz400.com/RepairpicturesFrameset.html

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 09:29 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 22:25
Viestit: 206
Paikkakunta: pieksämmäki
kattelin tuolta niitä kerholaisten pyöriä.. on muuten minun silmään varsin hyvin sopiva pyörä.. oikein mainio!!
vois ehkö jopa harkita tollasta seuraavaks...

_________________
ei oo myytävänä,not sell.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 14:24 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

siellähän ne holet näyttää luuraavan :P

Ja sitten lisää...kuis tai lähinnä
mistä se itse säätö tapahtuu
Ulkoisesti ei näy muuta kuin ilmaruuvit...ja tietty
onkos noissa erillistä seosruuvia ?

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 15:38 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Seos/ilmaruuvi tai mikäsenytonkaan, sijaitsee tuon aikaisemman kuvan mukaan läppäakselin alapuolella, sen perussäätö on muistaakseni 1+1/4 kierrosta auki.
Synkat olen toistaiseksi tehnyt silmämääräisesti ja mahdollisimman tarkasti ns. pöydällä, kun kaasarit on vielä paikoilleen asentamatta, hyvin tuntuu twini kiertävän näilläkin konsteilla pienen harjoittelun tuloksena, ehkä aikanaan tulee tarpeelliseksi myös tarkempi säätö alipainemittareilla.

Vielä kuva säätöruuvista josta läpät saadaan synkattua.
SÄÄTÖRUUVI+MEKANISMI :o :o

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 16:35 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
ästee kirjoitti:
kattelin tuolta niitä kerholaisten pyöriä.. on muuten minun silmään varsin hyvin sopiva pyörä.. oikein mainio!!
vois ehkö jopa harkita tollasta seuraavaks...


...ei, ei sitten yhtään 440 LTD-mallia osunut silmääni kerholaisten pyöriä tarkastellessani KuwaKawalkaadia :'' , alcolukko Pc:lle tai apuuva tarviin nyt :oops: :oops:

Topicci käsittelee Mr: Kaanin LTD 440 mallia, ehkä näemme tulevaisuudessa tämänkin helmen KuwaKawalkaadissa :)

Ps. no olihan se 440:kin yhessä linkissä esitekuvana, no menköön nyt sit tääkin..

Tässäkö on se oikea,
440
kaunotar :P :P

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 17:40 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Jaahas jaahas...
vai tuosta se säädetään.

Lähinnä hain molemmille omaa säätöruuvia.

En oikeen tajua että kun yhdestä ruuvaa niin se
vaikuttaa kahteen kaasariin eriaikaisesti :?
...tai niin minä sen tajuun eli ilmeisesti en :''

Tota erillistä seosruuvia en kyllä havainnut
kun eilen pelit oli pöydällä.
Taidan ottaa huomenna uusix kun ei sen kummoisempi
homma ole

T: Kaani

ps. kaunotar ja kaunotar...siinä mielessä kyllä
että on alkuperäisessä kuosissaan


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 17:40 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 22:25
Viestit: 206
Paikkakunta: pieksämmäki
http://kz400.com/RepairpicturesFrameset.html

täältä minä niitä kahtelin....en tuolta etusivulta.....

_________________
ei oo myytävänä,not sell.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 17:46 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Kyseessä on keinuvipu eli kun ruuvaa niin toinen läppä menee kiinni ja toinen auki. Säätö löytyy joka kaasarivälistä eli 4-pyttysessä on 3 ruuvia. Säätö siis tapahtuu niin, että haetaan balanssi kahden kaasuttimen välillä eli jos toinen on -2 ja toinen +3 niin eroa on 5 ja se säädetään nollille.

Optimiarvoa ei ole vaan balanssin jälkeen kaikkia käännetään tyhjäkäyntiruuvista oikeaan arvoon. Twinissä tämä on helppoa kun on vain yksi säädettävä kohta. Nelikossa säädetään ensin 1-2 väli, sitten 3-4 -väli ja lopuksi keskeltä näiden parien välistä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 18:51 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Moro jiikoo,

eiks vaan se oo niin että tähän vois
sanoo sen tavallisen "no niinhän se tietty olikin"

Tajuu helposti kun sen joku pukee sanoiksi :roll:

T: Kaani

ps. voisin kernaasti ostaa joltakulta manuskan
jos löytyy/liikenee !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 17, 2006 01:36 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
jiikoo kirjoitti:
Kyseessä on keinuvipu eli kun ruuvaa niin toinen läppä menee kiinni ja toinen auki. Säätö löytyy joka kaasarivälistä eli 4-pyttysessä on 3 ruuvia. Säätö siis tapahtuu niin, että haetaan balanssi kahden kaasuttimen välillä eli jos toinen on -2 ja toinen +3 niin eroa on 5 ja se säädetään nollille.

Optimiarvoa ei ole vaan balanssin jälkeen kaikkia käännetään tyhjäkäyntiruuvista oikeaan arvoon. Twinissä tämä on helppoa kun on vain yksi säädettävä kohta. Nelikossa säädetään ensin 1-2 väli, sitten 3-4 -väli ja lopuksi keskeltä näiden parien välistä.

Pikkaisen olen Jiikoon kanssa eri mieltä: kun ruuvaa niin toinen läppä pysyy paikallaan ja vain toinen liikkuu. Nelikossa säätäisin ensin 3-4 välin, sitten 3-2 välin ja sitten 1-2 välin - kaasuvaijerihan liikuttaa suoraan 3. kaasarin läppää ja 2. ja 4. on kytketty siihen säätöruuvilla säädettävällä liitoksella, 1. on puolestaan kytketty 2. läppään.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 17, 2006 08:39 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Ltd 440:sen manuaalia myy suomessa ainakin ALFAMER, ja hintaa opuksella on 31 kyöstiä. :yes:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 17, 2006 10:48 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

katoin just synkan ja oli tosi hyvin balanssissa
mutta kierrokset jää pahasti laahaamaan :?

Ei oikein tahdo käydä tyhjäkäyntiä tasaisesti.
Toisinaan käy ihan ok mutta kun antaa vähän
hanaa saattaa jäädä kierrokset huutamaan päälle
ja ei oikeen tahdo laskea "omin päin"

Hitaassa ajossa käynti nytkähtelee tasaisella kaasutuksella
mutta sitten kun on enempi vauhtia niin tasaantuu.

Ehkäpä sytytysprobleemaa ?

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 17, 2006 14:42 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Ilmavaivalta tuo kuullostaisi. Horii ylimääräistä ilmaa joko kaasarin kumikurkun välistä tai kaasareiden läppäakselin välistä. Koita käydessä vaivan ollessa päällä, ruiskia kukkasumuttimella vettä ko. kohteisiin ja katso onko vaikutusta.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 17, 2006 19:30 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2622
Paikkakunta: Hattula
Tai sumuttaa eetteriä (startti pilottiwa) kaasarin ja pytyn liitoksiin, ja käynti muuttuu iloisesti jos on imuvuotowa. Voihan ne gummitkin olla murtuneet...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 18, 2006 18:14 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Mooorock,

ei starttipilotti havainnollistanut mitään
eriskummallista eli käyntiääni ei muuttunut ollenkaan.

Otin taas kaasarit irti ja aloin uudelleen immettelemään.

Enpä edelleenkään havainnut mitään poikkeavaa missään
mutta aloinpahan miettimään seuraavia:

- mitäs tarkoitusta varten ovat kaksi holea siinä
kalvon alla reunassa
- sitten kurkun yläsenämässä ne reiät...
yksi ilmeisesti ilmahole, toinen alipaine mutta mikkäs
ovat ne kolmion mallissa olevat kolme holea (läpän
reuna osuu kutakuinkin niiden kohdalle

Mistähän lähden vikaa etsimään seuraavaksi :?

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 18, 2006 18:29 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Läppävivustossa saattaa olla väljää ja moottorijarrulla jompikumpi läpistä avautuu hieman toista enemmän. Kulumavikaa, jota ei saa säätämällä pois, vain osia uusimalla (yleensä tyyriitä)

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 18, 2006 19:52 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Mun kawassa oli viime suvena sama vaiva, kierrokset ei tahtoneet laskea tyhjäkäynnille kun kaasukahvasta hellitti otteen.
Vaijerit vivustoineen toimi moitteettomasti, eli mikään ei jäänyt kantamaan, kumikurkut oli uusittu, kaasuttimet puhdistettu, ilmavuoto löytyi lopulta tyhjäkäynnin seosruuvin o-renkaan puuttumisen vuoksi!
Seosruuvi koostuu neljästä eri komponentista: seosruuvi, jousi, prikka, o-rengas, tässä järjestyksessä.
Tässä tapauksessa seosruuvia kierrettäessä ei oikeen ollut tyhjäkäyntiin parantavaa vaikutusta, korjauksen jälkeen seosruuvin kiertämiseen tyhjäkäynti reagoi ja moottorijarrutuskin palasi normaaliksi.
Kannataa ainakin tarkistaa tämäkin, ja myös kumikurkkujen kunto niitä käsissä taivuttelemalla saattaa paljastua halkeamia.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 18, 2006 20:07 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
coistinen kirjoitti:
Mun kawassa oli viime suvena sama vaiva, kierrokset ei tahtoneet laskea tyhjäkäynnille kun kaasukahvasta hellitti otteen.
Vaijerit vivustoineen toimi moitteettomasti, eli mikään ei jäänyt kantamaan, kumikurkut oli uusittu, kaasuttimet puhdistettu, ilmavuoto löytyi lopulta tyhjäkäynnin seosruuvin o-renkaan puuttumisen vuoksi!
Seosruuvi koostuu neljästä eri komponentista: seosruuvi, jousi, prikka, o-rengas, tässä järjestyksessä.
Tässä tapauksessa seosruuvia kierrettäessä ei oikeen ollut tyhjäkäyntiin parantavaa vaikutusta, korjauksen jälkeen seosruuvin kiertämiseen tyhjäkäynti reagoi ja moottorijarrutuskin palasi normaaliksi.
Kannataa ainakin tarkistaa tämäkin, ja myös kumikurkkujen kunto niitä käsissä taivuttelemalla saattaa paljastua halkeamia.


Jaahas Coistinen, hyvä tieto

Nimittäin ei ollut muuta kuin seosruuvi ja jousi :!:
:evil: kun ei ole räjäytyskuvaa kaasareista
Eiks vaan toi 400:sen kaasari ole erimoinen ainakin ulkoisesti,
toiminnasta en sitten tiedä

Itse ajattelin tuota seosruuvia pelkäksi ilmaruuviksi...vaiko
onko se sitä molempia :?

Täytyypä alkaa etsimään räjäytyskuvaa...niin tai sitten
varakaasaria millä testata

T: Kaani

ps. kumikurkut ja esim. kalvotkin oli hyvässä kunnossa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 18, 2006 21:17 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
CV eli alipainekaasareissa on seosruuvi joka vaikuttaa pienemmälle käännettäessä seoksen laihemmalle menoa, isommalle ruuvatessa seos menee rikkaammalle. Säätää siis bensaa suhteessa ilmaan.
VM eli suoravetoissa kaasareissa on ilmaruuvi, joka käyttäytyy toisinpäin. Kiinnipäin menee rikkaammalle ja aukipäin laihemmalle seokselle. Säätää siis ilmaa suhteessa bensaan.
Molemmissa on säätö kaasarikohtainen. Yleensä niille on annettu joku perusarvo, kuinka monta kierrosta pohjasta aukipäin kierrettynä. Mutta niitä voi joutua säätämään siitä suuntaan tai toiseen jonkin verran.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 21, 2006 10:33 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Jim Goose kirjoitti:
CV eli alipainekaasareissa on seosruuvi joka vaikuttaa pienemmälle käännettäessä seoksen laihemmalle menoa, isommalle ruuvatessa seos menee rikkaammalle. Säätää siis bensaa suhteessa ilmaan.


Aa-haa :roll: Seosruuvilla säädetäänkin siis bensan määrää, elikkäs kun o-rengas puuttui seosruuvin kärjestä niin juuri tässä kanavassa kulkevaan bensaan sekottui ylimääräistä ja kaikenlisäksi suodattamatonta ulkoilmaa kaasarin kyljestä, suoraan seosruuvin juuresta.

Eilen asensin käyttättömät orkkis-kaasrit, helposti käynnistyi ja hyvin tuntui toimivan siinä paikaallaan kun sitä hetken käyttelin.. mutta mitä helv.. :evil: kohokammion ja kaasarin rungon välistä tihkui bensaa, tarkastin ruuvien kireyden, ok.
Ilmeisesti tiivisteenä oleva o-rengas on vuosien saatossa littuuntunut niin että vuotaa heti alkuunsa, vai turpoaakohan se o-tiiviste bensan vaikutuksesta yhtään?, pitää nyt ootella hieman ennenkuin alkaa purkamaan.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 21, 2006 11:01 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1172
Paikkakunta: Imatra
Kannattaa odotella vaan, voi hyvin loppua vuoto kun tiiviste turpovaa!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 21, 2006 12:17 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
Muistaakseni jossain kohtaa ajassa olikos se ´81 vai ´82 toi seosruuvin toiminta muuttui päinvastaiseksi eli avaamalla lisätään ilman määrää. Clymerissä tämä mm. oli tyystin unohdettu ja yritin itse rempan jälkeen kaks vuotta sitte keväällä saada tolkkua siihen. Thomas Klasmolta kertoi son mulle, oli pikkasen laihalla kone. (Ainakin Z1000R:ässä, en tiedä tuon kyseisen mopottimen kaasareista)

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 23, 2006 16:49 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:33
Viestit: 67
Paikkakunta: tammisaari
Mistäs niitä seosruuvin pieniä prikkoja ja kumisia o-renkaita kannattais kysellä, ois tarvetta niille. :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 23, 2006 17:51 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

itse sain juuri ne prikat ja o-renkaat viime perjantaina,
tilasin Raision BikeWorldin kautta ja maksoi 12 egee eli
ei mikkään kauheen halvat mutta minkäs teet :evil:

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 24, 2006 15:38 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:33
Viestit: 67
Paikkakunta: tammisaari
Tilasin prikat ja o-renkaat Sumekolta, vaan ei ollut halpaa.
4 pientä prikkaa ja 4 pientä kumista o-rengasta ilman toimitus kuluja 33 eur. :'' Kova kilohinta, kullan arvoista tavaraa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 24, 2006 19:14 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

kasasin kaasarin tänään ja tuli ärräpäitä
kun o-rengas "pykälää"liian iso :evil:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 24, 2006 20:19 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kaani kirjoitti:
Morock,

kasasin kaasarin tänään ja tuli ärräpäitä
kun o-rengas "pykälää"liian iso :evil:

Eli tulleet o-renkaat eivät ole alkuperäisiä vaan kaasarin korjaussarjasta? Minäkin olen joskus saanut liian isot o-renkaat korjaussarjasta.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 25, 2006 07:13 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuossa se suurin ero alkuperäisen osan ja tarvikeosan välillä on. Maksaa enemmän mutta sopii paikoilleen. Hintaa sitä tulee sopimattomalle tarvikeosallekkin, kun sitä monta kertaa siihen laitetaan.
Rahat takaisin jos osa ei sovi.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 58 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com