Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 23, 2024 21:12

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Kesä 05, 2006 17:33 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ma Kesä 05, 2006 17:16
Viestit: 16
Paikkakunta: Espoo
Mun KZ on rekisteröity alle 25 kw, kun siinä alunperin pitäis olla 30 kw. Miten noita tehoja yleensä tiputetaan? En löydä kaasareista mitään"prikkaa" tai pakokäyristä holkkeja. Kiertää 6:lla vain 7000/min joten ei varmaan paperilla kevennetty. Löytyiskö apuja?


Viimeksi muokannut jokenuu päivämäärä Ti Kesä 06, 2006 15:18, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 05, 2006 18:29 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
jos ei ole prikkaa(millä pienenetään kurkun poikkipinta-alaa ja on yleinen tapa kuristaa) imukurkun ja kannenvälissä,niin toinen vaihtoehto , että on porattu ylimääräinen reikä alipaineella nousevaan luistiin. tarkista luistit. tosin täytyy sitä ennen tietää montako reikää on orkkis luistissa ,ilmeisesti yksi alapäädyssä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 06, 2006 05:31 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ma Kesä 05, 2006 17:16
Viestit: 16
Paikkakunta: Espoo
Lisää vinkkejä jos löytyy, kiitos


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 19, 2006 02:21 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Tarkastitko jo ne luistit? Tota lewisin ehdottamaa tapaa veikkaisin itsekkin eka.

Toinen mahd. paikka on kaasareitten kannet. Joissain kun kuristus on tehty siten etta se holkki jonka ymparille jousi tulee kannessa on pidempi kuin kuristamattomassa. Talla estetaan luistia nousemasta "kattoon".

Toteaminen on helpompaa kun heinan teko, putsari veke ja koklaa sormella nouseeko luisti ylos asti vai ei.

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 20, 2006 15:20 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ma Kesä 05, 2006 17:16
Viestit: 16
Paikkakunta: Espoo
Jep, kurkkaampa luistit uudelleen. Kiitoksia :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 21, 2006 15:50 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ma Kesä 05, 2006 17:16
Viestit: 16
Paikkakunta: Espoo
Nyt oli luisti kourassa, liikerata ok. Vaan löytyipä luistin pohjasta pari reikää. Valopäänä pällistelin luistin sivua enkä pohjaa niinkuin lewis kirjotti :oops:

Eli nyt pitäis saada tietää luistin reikien oikea lukumäärä, oisko jollain tietoo? Eli Keihinin kaasarit ja KZ/LTD440.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 22, 2006 14:02 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Ma Kesä 05, 2006 17:16
Viestit: 16
Paikkakunta: Espoo
Paljastu kaasarit saksan malleiksi, kurkun koko 4 milliä pienempi kuin tavallisesti. Eli rauhoitettu kaasareilla, se siitä sitten :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 22, 2006 23:08 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
No jopas... mut hyva etta selvis sentaan.

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com