Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Kesä 28, 2024 07:19

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 58 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 25, 2006 07:18 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

juu alkuperäisellä varaosanumerolla tilasin ja
tämä on tulos...eipäs kait sitä muulla tavalla
tilausta voisi hoitaa :?

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 25, 2006 07:33 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Mahtoiko ne olla silti alkuperäisosia, oliko tehtaan pussissa? Tahtoo olla kun tilaa liikkeiden kautta että tulee tarvikeosaa vaikka alkuperäistä tilaakin. Jälleenmyyjät käyttävät jonkin verran tarvikeosavalmistajia juuri kaasariosissa, jotka ovat jonkun muun valmistamia kuin alkuperäisen on.
Huonoja kokemuksia on ainakin itsellä noista pyöräliikkeiden toimittamista osista.
Sumekon kautta taas tahtoo olla se paha vika hinnan lisäksi, ettei osaa ole juuri silloin hyllyssä, tulee jälkitoimituksena sitten kun tulee. Jos Hollannin päävarastossa on tulee yleensä 1-2 viikon päästä tilauksesta, jos siellä ei ole, sitten voi kestää pitempäänkin kun tekevät satsin Japanissa.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 25, 2006 07:37 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

eipä ollut kuin minigrip-pussissa johon oli
käsipelillä kirjoitettu varaosanumerot

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 25, 2006 18:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:33
Viestit: 67
Paikkakunta: tammisaari
Vaan tänään sain tilaamani tarvike imukurkut, en ole vielä asettanut paikoilleen vaan näkyy ainakin pituuden puolesta olevan 2.5 milliä alkuperäisiä lyhyemmät, että eroja löytyy, mutta niin myös hinnoissa.
Yhden alkuperäisen hinnalla sain neljä tarvike kurkkua.
Vaan sisäpuolelta näyttäis istuvan jouheasti kaasuttimeen ilman pykältämistä, huomaako ajossa 2.5 millin vaikutuksen on kokeilematta mutta uskoisin että kun kyseessä ei ole huippuviritetty kisapyörä, uudella tekniikalla, penkissä säädetyin arvoin niin kelvannee minulle. :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 25, 2006 18:26 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

kaasarit (taatusti puhtaat) jälleen paikallaan
ja sama vaiva, ei tahdo käydä tyhjäkäyntiä :shock:

Imukurkut hyvät, läppäakseli toimii, vaijeri
kunnossa... :?: :?: :?: :?:

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 25, 2006 18:42 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
Kaani kirjoitti:
Jaahas Coistinen, hyvä tieto

Nimittäin ei ollut muuta kuin seosruuvi ja jousi :!:
:evil: kun ei ole räjäytyskuvaa kaasareista
Eiks vaan toi 400:sen kaasari ole erimoinen ainakin ulkoisesti,
toiminnasta en sitten tiedä



seosruuvin o-rengas jää helposti sinne reikään ja antaa vaikutelman että sitä ei olisi...otahan ohut teräslankakoukku ja kaivele ,niin siellähän se o-rengas saattaa luurata. ne kolme pikku reikää siellä kanavan yläosassa on ns. siirtymäpiirin aukkoja ,mistä seos tulee ennenkuin pääsuutinpiiri alkaa toimia. katso että ovat auki. kierrosten päällejäänti ei voi johtua muusta kuin ilmavuodoista ,jos kaasuläppä ei hirtä auki ja palautuu normaalisti. joskus ainut keino on ollut viedä kaasarit ultraäänipesuun,nimittäin vuosien hapetumat ja kalkkeumat ei lähde millään liuottimilla.


Viimeksi muokannut lewis päivämäärä Ti Huhti 25, 2006 19:09, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 25, 2006 19:07 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Kaani:
Usein nää kaasarihommat on aika haasteellisia, vikakaan ei aina ole nähtävissä, jos koskaan. Oliko läppien synkronointi myös kohdallaan? Eikö seosruuvin kiertäminen vaikuta tyhjäkäyntiin lainkaan?

Jos kaasareita ultrapestään, niin kannattaa poistaa pesun ajaksi läppäakseliden päiden ympärillä olevat huopatiivisteet, jos sellaiset on olemassa, ultrapesun jälkeen ne on muuten tästä maailmasta pois.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 26, 2006 05:24 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

o-renkaat ja hilppeet on nyt paikallaan ( hain oikein
"kaupasta" sopivat kun ei ammattilaiset saaneet oikeita)

Pesin tosiaan itse kaasarit ultraäänellä (Wurthin
metallipesuaine) ja tosiaan Coistinen että jos/kun oli ne
huopatiivisteet niin niin...illalla täytyy tsekata

Seosta alan itsekin epäilemään mutta täytyis saada
Colrtune-tulppa niin sais oikeen mageesti kohalleen.
Jäi homma vielä eilen illalla vähän kesken

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 26, 2006 13:26 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Tutkailin räjäytyskuvaa 440:sen kaasareista (toiv. oikea kaasari tälläkertaa :wink: ) siinä kuvassa ei näkynyt huopatiivisteitä.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 26, 2006 19:09 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

eipä ollut ei.

Muutin seosruuvin kieppejä 1 3/4 :sta 1:een ja edelleen
tyhjäkäynti ontuu ja mustaa tulpat :P

Bensapintakin ok...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 27, 2006 06:24 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Itse vaihdoin -78 Z 1000 uudet kaasarit vanhojen tilalle, kun ei enää saannut vanhoja millään enään tikkiin lukuisista yrityksistä huolimatta. Niillä rupes peli rokkaamaan ihan eri lailla. Joutokäynti piirin rikkaana käyminen oli mullakin vikana.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 27, 2006 17:55 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

tänään taas testailua :P

Kiersin puoli rundia kiinnipäin eli oli auki
1/2 rundia, ei vaikutusta

Tankki pois, kannusta löpöö ja ColorTune
apuun ja kiersi minne tahansa niin ei
käynti ei muuttunut eikä liioin kipinätulpan
väri...ei haisuakaan sinisestä :P

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 04, 2006 14:58 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 15, 2006 12:48
Viestit: 13
Paikkakunta: Helsinki
Mitäs mieltä, kuinka pian venojen säädön jälkeen noi kaasarit pitää synkata ja seokset paremminvirtaavan ilmanputsarin johdosta säätää? Kun kaikkialla tuntuu olevan niin pirullinen ruuhka ja lupailivat aikoja johkin kuun lopulle. Pyörä alkaa olla kasassa ja seisonta päättyy huomenna, ja kauhiasti tekis mieli päästä kokeileen. Voinko tehdä jotain pahaakin damagee koneelle, jos se ei aivan oo säädöissä (periaatteessa pitäs olla, kun kaasareita en avannu)?

Vaihtoehtoisesti, onko kenelläkään Tampereen lähimaastossa vehkeitä näihin hommiin? Ammattitaitokaan ei oo pahitteeks. Korvaus tulee olemaan ei ruhtinaallinen, mutta avokätinen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 04, 2006 19:15 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
kokki kirjoitti:
Mitäs mieltä, kuinka pian venojen säädön jälkeen noi kaasarit pitää synkata ja seokset paremminvirtaavan ilmanputsarin johdosta säätää? Kun kaikkialla tuntuu olevan niin pirullinen ruuhka ja lupailivat aikoja johkin kuun lopulle. Pyörä alkaa olla kasassa ja seisonta päättyy huomenna, ja kauhiasti tekis mieli päästä kokeileen. Voinko tehdä jotain pahaakin damagee koneelle, jos se ei aivan oo säädöissä (periaatteessa pitäs olla, kun kaasareita en avannu)?

Vaihtoehtoisesti, onko kenelläkään Tampereen lähimaastossa vehkeitä näihin hommiin? Ammattitaitokaan ei oo pahitteeks. Korvaus tulee olemaan ei ruhtinaallinen, mutta avokätinen!


Jos olet laittanut alkuperäiseen koteloon toisen filtterin ei uusintasäätö ole välttämätön jos peli toimii nykimättä läpi kierrosalueen. Jos olet erilliset filsut laittanut, joutuu säätämään uusiksi, muuttuu paljonkin.
Venansäädön jälkeen kaasarit voi synkata, jos tuntuu olevan pielessä, usein ei muutu mihinkään.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 05, 2006 08:36 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
4-satku sai äskettäin uudet kaasarit, muuten toimii hyvin mutta ajettaessa pintakaasulla esiintyy nykimistä, ehkä puhtiakaan ei ole tarpeeksi kun vertaa vanhoihin kaasareihin, joilla kaikki toimi muutenkin moitteettomasti. mistähän alkaisi vikaa etsimään... :?

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 05, 2006 08:43 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
tuliko samankokoiset suuttimet varsinkin pilot-jet.. kokeile avata seosruuvia kierros lisää jos ne on cv-kaasarit. lika tyhjäkäyntipiirissä aiheuttaa myös tuota.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 05, 2006 19:44 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

kun ei tunnu tuo ongelma ratkeavan niin lähdin tuota
ajoitusta tarkistamaan mutta on pakko lähteä kyselemään
kun en ole moista tehnyt, eli:

Kun yläpään nuolimerkin laitaa tiivistepinnan kanssa samaan linjaan
niin onko alapäässa oleva pieni heitto T-merkin ja punaisella ympyröidyn
merkin kanssa sallittava ?!

Sylinterin kannessa ei ollut varsinaista tiivistettä vaan jonkun sortin
silikooni.Mikähän olis siihen sopivainen mössö ja kuis paljon

Kuva

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 05:27 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kaani kirjoitti:
Morock,

kun ei tunnu tuo ongelma ratkeavan niin lähdin tuota
ajoitusta tarkistamaan mutta on pakko lähteä kyselemään
kun en ole moista tehnyt, eli:

Kun yläpään nuolimerkin laitaa tiivistepinnan kanssa samaan linjaan
niin onko alapäässa oleva pieni heitto T-merkin ja punaisella ympyröidyn
merkin kanssa sallittava ?!

Sylinterin kannessa ei ollut varsinaista tiivistettä vaan jonkun sortin
silikooni.Mikähän olis siihen sopivainen mössö ja kuis paljon


Näyttäisi olevan ihan ok - ainakin minun silmillä katsottuna.
Sopiva tiivistemömmö lienee moottorisilikoni mahd. niukasti annosteltuna.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 05:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Voisit viellä ehkä tarkistaa niin päin, etta laitat T-merkin kohilleen, ja katot paljonko ylämerkit heittää :oops:

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 10:05 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Merkkejä kohdistettaessa kannattaa pyörittää moottoria samaan suuntaan kuin mitä pyörimis suunta on käydessäkin, ja eikös olekin niin että tämäkin pata pyörii käydessään vastapäivään.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 11:48 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

mutta ei kait ainakaan hampaan vertaa pielessä oo...vai ??


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 11:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Kaani kirjoitti:
Morock,

mutta ei kait ainakaan hampaan vertaa pielessä oo...vai ??

Jos ton T- merkin laitat kohilleen, niin siitä saat varmuuden heittääkö hampaan, mitä en kyllä usko. Helppo kuitenkin tarkistaa. Ja kone pyörii sytkä päästä katottuna myötäpäivää. :P

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 11:57 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
Jarru kirjoitti:
Kaani kirjoitti:
Morock,

mutta ei kait ainakaan hampaan vertaa pielessä oo...vai ??

Jos ton T- merkin laitat kohilleen, niin siitä saat varmuuden heittääkö hampaan, mitä en kyllä usko. Helppo kuitenkin tarkistaa. Ja kone pyörii sytkä päästä katottuna myötäpäivää. :P



taitaa pyöriä kuitenkin vastapäivään,koska F-merkki tulee olla aina ennen T-merkkiä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 19:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
lewis kirjoitti:
Jarru kirjoitti:
Kaani kirjoitti:
Morock,

mutta ei kait ainakaan hampaan vertaa pielessä oo...vai ??

Jos ton T- merkin laitat kohilleen, niin siitä saat varmuuden heittääkö hampaan, mitä en kyllä usko. Helppo kuitenkin tarkistaa. Ja kone pyörii sytkä päästä katottuna myötäpäivää. :P



taitaa pyöriä kuitenkin vastapäivään,koska F-merkki tulee olla aina ennen T-merkkiä.


Jep, ja kiristin on etupuolella :oops: Silloin kun pitää kaikkia asioita ihan selvänä, niin oppii taas uutta :oops:

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 07, 2006 15:55 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock,

kuis muuten mahtanee olla kun mulla puuttui jo ostettaessa
ilmansuodattimen filsu, mahtaneeko tarvita jotta toi käynti
tasaantuis.Nyt kyllä tietty ei ainakaan filsu ahdista mutta
mutta... :?

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 08, 2006 06:42 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kaani kirjoitti:
Morock,

kuis muuten mahtanee olla kun mulla puuttui jo ostettaessa
ilmansuodattimen filsu, mahtaneeko tarvita jotta toi käynti
tasaantuis.Nyt kyllä tietty ei ainakaan filsu ahdista mutta
mutta... :?

T: Kaani

Varsinkin CV-kaasareissa tuo filsu on melko merkittävä osa, koska ilman sitä kaasarit ei oikein tahdo toimia riittävän alipaineen puutteen vuoksi. Ja ainakin seosta pitää rikastaa reilusti kautta linjan.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 25, 2006 20:47 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
coistinen kirjoitti:
4-satku sai äskettäin uudet kaasarit, muuten toimii hyvin mutta ajettaessa pintakaasulla esiintyy nykimistä, ehkä puhtiakaan ei ole tarpeeksi kun vertaa vanhoihin kaasareihin, joilla kaikki toimi muutenkin moitteettomasti. mistähän alkaisi vikaa etsimään... Vastaan itse itseäni toistaen


Taas oli 4-satkun kaasarit irti, osina ja tarkastelun alla... muistetaan vielä että kyseisessä tapauksessa on uudet muka valmiit "bolt-on" komponentit (kaasarit) ja kun tiedetään että aikaisemmin muissakin aiheissa täällä foorumin kayttäjät on kironneet alkuperäisosien sopivuutta niin tässä on jälleen kerran yhdet alkuperäisosana ostetut kokoonpanoltaan puutteelliset! Neulan ja sen lukitusruuvin välistä puuttui jousi ja tietysti molemmista. Asensin uudet jouset ja vaihdoin "Main Jet" ensiasennus zuuttimet 125:sta alkuperäistä vastaavaksi 110 kokoiseksi ja aikaisemmin mainitsemani käyntihäiriö on poissa, nuo jouset antavat neulalle noin millin jouston, noinkohan on että jousien puute olisi käyntihäiriön aiheuttaja, niin tai näin, toisena vaihtoehtona jäljelle jää tuo ylisuuri suutinkoko.
Kummallisia yllätyksiä sitä joskus löytyykin.



Kuva

Suuri kiitos keskusteluun osallistuneille, ongelmiin kantaa ottaminen motivoi yrittämään uudelleen ja uudelleen..

Kevennys lopuksi.. Mitä kawuri tekee raskaan päivän päätteeksi? No tietysti, zz.. zzz .. ;D ;D

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 24, 2006 11:13 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Morock, ongelma ratkaistu :)

Ihmettelyjen ja ihmettelyjen ja ihmettelyjen
jälkeen kaveri sanoi että oliskos nyt työn
tekijän vaihdon aika ja pakkohan se oli tunnustaa
ettei minun tietotaidolla homma edennyt enää
minnekään.
Pärrä frendille joka myös ihmetteli sitä aikansa
ja meni siinä pari viikkoa vikaa etsiessä mutta
sitten kaveri pirautti että tyhjäkäyntisuutin
raakasti liian iso...suutin kyllä orkkis 35:nen mutta
hole ainakin luokkaa 40-45 :!:
Eipä kyllä näkynyt mitään porausjälkiä mutta näin
se asia kuitenkin oli ?!
Enpäs varmastikaan itse ehkä olisi asiaa osannut epäillä
kun suutin päällisinpuolin tosi uuden ja muutenkin
puhtaan näköinen.

...että näin.

T: Kaani

ps. eilen tuli ajoa 200 km ja käy ja kukkuu loistavasti :)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 58 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com