Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 30, 2024 17:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Rivi-4 750 -84 sytkä
ViestiLähetetty: Ke Elo 30, 2006 20:11 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 20:06
Viestit: 6
Morienttes saken ystävät. Tutullani Ruåtsissa on sytkäongelma rivi-4 Kawassa. Kansivaihdon jälkeen ampuu putkissa, ehdotin puolanjohtojen vaihtamista keskenään ristiin, kun epäilin sytkän olevan 360 astetta "sivussa". Ongelmaksi tuli nyt, että alkoi paukkua kaasareissa. Eli sytty on n. 180 astetta poskellaan, ONKO?? Teknisesti kun en ko. kapistusta tunne, missä on säätömahdollisuus? Järjetön sytty on laitteessa tuossa, auttakee auttakee....

Ismo

Heh, heh, kaverin nimi on Sakke (saken ystävät)

_________________
Ei kuulu mulle...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 31, 2006 00:04 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 04:48
Viestit: 69
Paikkakunta: Oulu
ettei olis eripari nokat


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 31, 2006 05:37 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 20:06
Viestit: 6
Jaa axelit? No ne on käyvästä pyörästä vaihdettu sormeilematta, siis koko kansi.

Ismo

_________________
Ei kuulu mulle...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 31, 2006 05:49 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Haksu kirjoitti:
Jaa axelit? No ne on käyvästä pyörästä vaihdettu sormeilematta, siis koko kansi.

Ismo


Mutta kun nokkaketjun takia on nokat irroitettu niin tapahtuikohan vaihto keskenään...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 31, 2006 09:10 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 20:06
Viestit: 6
Kysytäämpä tota...

_________________
Ei kuulu mulle...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 31, 2006 12:16 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 20:06
Viestit: 6
No ei, kun siinä toisessa on kiekkamittarin käyttö.

Lisää ohjeita pliis.

Ismo

_________________
Ei kuulu mulle...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 31, 2006 20:17 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 04:48
Viestit: 69
Paikkakunta: Oulu
käskes tarkastaa vielä akseleiden merkinnät onko samat...siis siinä on kirjain ja numero esim L1,R1 jne...riipuen pyörän mallista..ne pitäis olla samat kummassaki pako ja imupuolen akselissa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 01, 2006 11:03 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 20:06
Viestit: 6
"Vika" löyty, kampura oli 360 deg. "pielessä". Ihme, ettei venat oo solmussa. Kaveri kerto, että merkit on kohdallaan alhaalla ja ylhäällä. Oireet viitas, et sytty TAI venat on 180 deg. pielessä. Korjaus tapahtu niin, et nokilta ketjupyörät irti ja kampuran päästä täys kierros. Ketjupyörät kiinni ja kokeilu KÄSIN kammenpäästä pyörittäen ilman tulppia, jos sattuis vena ja mäntä kohtaamaan. Ei kohdannu ja kaveri soitti illalla, että pelittää...
sen pituinen seh...

Ismo

_________________
Ei kuulu mulle...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 01, 2006 12:29 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Haksu kirjoitti:
"Vika" löyty, kampura oli 360 deg. "pielessä".

Ismo


Miten kampura VOI olla 360 astetta pielessä :?: :twisted: :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 01, 2006 13:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 10:04
Viestit: 330
Paikkakunta: Vantaa
Nelitahtisessa ihan helposti, kun koko "kiertoon" tarvitaan 720 deg...!!

_________________
Elämä etenee, ei aina hyväänsuuntaan, mutta etenee kuitenkin.
Ei riemulla rajaa...
Kawasaki ZG 1200
Kawasaki GPz 750 Turbo


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 01, 2006 15:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 08:00
Viestit: 37
Paikkakunta: Dzoukkila
Mutta jos kampuraa pyörittää 360°, eikös se ole tasan tarkkaan alkuperäisessä asemassa???

_________________
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 01, 2006 16:43 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 20:06
Viestit: 6
Joo o, mutta kaasunvaihtokalusto EI pyöriny tässä tapauksessa mukana (irroitettiin). Eli ajatushan oli, että ykkönen ylhäällä ja luukut kiinni. Näin olikin alkuperäisessä kokoonpanossa. Toisesta koneesta vaihdettiin kansi ja sen asennuksessa ei oltu kai niin tarkkana ja vaihtohetkellä ykkösessä oli poisto ja nelkussa puristus/työ.
Voihan tota lukua pienentää puoleen kun sanoo, että venttiiliajoitus oli "vain" 180 deg. pielessä :wink:
Ilman kantta ykkönen ja nelkku ovat ylhäällä yhtäaikaa ja täpinöissään ei kaveri kai kattonu mikä tahti ykösessä oli.

Ismo

_________________
Ei kuulu mulle...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 01, 2006 16:53 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Jos kansi ei ole paikoillaan niin on aivan sama mikä on jos #1 ja #4 on ylhäällä. Se kun on silloin aivan tahditon... :P Nokkien paikalleenlaitossa sitten määrätään tahti eli joko poistotahdin tai puristustahdin jälkeinen ykk.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 01, 2006 20:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Eli vielä vähän tarkentaen kipinä tulee myös vaihtotahdilla, joten vaikka vaihdat ykkösen ja nelosen, sekä kakkosen ja kolmosen tulpanjohdot ristiin niin sillä ei ole mitään merkitystä, joten silläkään ei ole mitään väliä onko moottori pyörähtänyt 360 astetta kannen vaihdon yhteydessä vai ei.

Virranjakajalla varustettu värkki on sitten toinen juttu ja siinä on mahdollisuus 360 asteen heittoon koska vaihtotahdilla kipinää ei tule.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com