Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 18:48

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Tammi 18, 2006 20:08 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
http://www.rvs-tec.com/
Mahtaiskohan toimia moottoripyörän koneessa ? Onkohan kukaan kokeillut moista ainetta pyörässään ? Märkäkytkin arveluttaa ainakin.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 18, 2006 23:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
-Atomienvaihtoreaktio....eikö liene aja saman asian,kun liimaa muutaman variksensulan lippikseen,nokeaa naaman mustaksi , ottaa pari tippakannua käsiin ja aloittaa hillittömän sadetanssin mopon ympärillä... Ei meinaan stefat kovetu senjälkeen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2006 00:51 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Huijausta, väitän minä! Tuskinpa moottorissa vallitsevat lämpötilat riittävät moiseen reaktioon. Vastaavia ihmeaineitahan on ollut aina - ja tulee aina olemaan. Yhteistä kaikille niille on se, että ne katoavat markkinoilta yhtä nopeasti kuin ne on sinne tulleetkin!

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2006 12:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 22:25
Viestit: 206
Paikkakunta: pieksämmäki
;D ;D MUAHAHAAA ;D ;D ;D ihan samaa sontaa kuin ne magneetit jokka laitettiin pensaltkuun kii ja ne vähentää 20% pensankulutusta!!!!! ;D ;D kaikkee sitä....kytkenkin zetasta päälle poimunopeuden ja heitän visiitin sulasten tähdisöön!!! :D

_________________
ei oo myytävänä,not sell.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2006 14:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 18:03
Viestit: 200
Paikkakunta: Helsinki
Onhan noita..

Noin kemialliselta kannalta... silikaattejahan on käytetty liukasteena kyllä että sikäli voisi toimia. Esim. joissain kiinteissä voitelurasvoissa.

Näissä ihme-lisäaineissa on monesti se, että ne parantavat jotain ominaisuutta - joskus paljonkin - mutta toisaalta joskus niistä tulee jotain isoja haittavaikutuksia. Tämä on sitten se syy, miksei öljy-yhtiöt käytä ko. tuotteita omissa öljyissään. Oishan se kumma jos öljy-yhtiöt mitkä käyttää satoja miljoonia tuotekehitykseen niin ne eivät tuollaisia keksi mutta joku pelle-peloton-firma keksii ja se sitten käy "kaikkien" öljyjen kanssa...

Kyllähän tossa puskurin testissä teki jotain eroa tuo aine. Tiedä sitten oliko tyhjäkäyntiä ja puristuksia "peukaloitu" 800km ajon aikana.

Mutta voi se jossain tapauksessa olla paikallaan - vanhaan autoon kenties. Ei missään tapauksessa moottoripyörään - paitsi ehkä kuivakytkimiseen.

Edittiä: silikaattejahan käytetään mm. jäähdytysnesteissä - vähentävät alumiinin syöpymistä muodostamalla suojakalvon alumiinin pintaan. Kääntöpuolena oli muistaakseni-mutu: saostumistaipumusta. Niin olisiko samaan saostumisriskiä sitten öljyn kanssa tiedä en.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2006 15:00 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Motoruppiahan kaupattiin samaan tarkoitukseen, siinä oli tefloni 'tehoaineena'. Ennen kusen koneeseen kuin laitan tuommoisia ihmeaineita. Kusi sentään on luonnontuote, kuten mineraaliöljykin :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2006 17:44 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Hei hei hei,nyt on kowa juttu. Naurattaa kaikkia!!!
Kusestapa muistui mieleen tapaus parinkymmenen vuoden takaa:
Mr X:n tallin räystään alla könötti Chevyn sex cylinder koneswapin jälkeen. No populaa kun poikkes tallilla muhkurakassien kans niin pitihän sitten poiketa pihalla. Yks hemmo sit keksi et täyttyiskös tuo kiulu kusemalla, täyttökorkki pois ja siitä sitten porukalla...
Tuostahan tuli perinne. Päivänä eräänä Mr Y osti koneen.
Purettuaan sen soitto Mr X:lle: Mitähän ihme talmaa se kone sisältää, haisee oudolle ja kädetkin on kummallisessa jankissa :mrgreen: ...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2006 19:04 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
KooJii kirjoitti:
Purettuaan sen soitto Mr X:lle: Mitähän ihme talmaa se kone sisältää, haisee oudolle ja kädetkin on kummallisessa jankissa :mrgreen: ...



;D ;D ;D ;D ;D :jump: :beer: :mrgreen:

Mun pari lapsuuden tuttua myi wiskiputelin kierrätetyllä sisällöllä "huonokuntoselle" setälle.... Pojille tuli aika kiirus, ois nääs pitäny kaupan kunniaks ottaa ryyppy :P

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2006 19:19 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Raato kirjoitti:
Huijausta, väitän minä! Tuskinpa moottorissa vallitsevat lämpötilat riittävät moiseen reaktioon. Vastaavia ihmeaineitahan on ollut aina - ja tulee aina olemaan. Yhteistä kaikille niille on se, että ne katoavat markkinoilta yhtä nopeasti kuin ne on sinne tulleetkin!


Näin varmaan onkin. Poppakonstit on poppakonsteja.
Eipä taida vieläkään olla ihmeaineen Shell X-100 voittanutta ! Tekee ihmeitä koneelle :)

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2006 19:33 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Eipä se Shellin X 100 mitään kuraa ole.
Parit kaverit ovat ajaneet mm.Historic Racee viritetyillä Voortin Kenteillä vuosikausia ja vannovat edelleen ko.liukasteen 20w-50 nimeen. Voiteluominaisuudet erinomaiset ja pysyy sisäpuolella 8) .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2006 22:09 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
No tuota X-100 20W-50 tässä on viimeiset vuodet tullut koneeseen kaadettua. Parhaiten se on toiminut muihin verrattuna Zetassa. Se rokkaa !

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 08:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 22:25
Viestit: 206
Paikkakunta: pieksämmäki
yhdyn etelliseen.. ekat öjyt kun vaihdoin zetojen sielunelämästä mitään tietämättömänä niin myytiin mulle sitten helewatan kalliit (jotain 30€) motorexin öölit.. likkaat kun perkele ja ohuet kans!! voitta uskoo sitä sirinää ja lirpatusta mikä koneesta kuulu!!! no seuraavan kerran olin jo täällä vieraillut ja viisaana miehenä x-100:set pannuun ja katso? kone vaikeni!!.. .. mikä ihmeen kytkinlisäaine?? ei niitä ennenkää ollu ja hyvin pitää!!

_________________
ei oo myytävänä,not sell.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 10:36 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Niinhän se on, että ompelukoneisiin sopivat ompelukoneöljyt, mutta maansiirtokoneet vaativat järeämpää tavaraa :D

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 10:54 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Aikoinaan tuli käytettyä pitkään Penzoilin 20W-50, sen saatavuuden ja hintapyynin noustua pilviin, sitten kokeilun kautta X-100 vastaavaa linimenttiä ja pelihän toimi sillä vielä paremmin, jos mahdollista. Vaihteiston ja kytkimen toiminta parani huomattavasti.
Tuntuu noilla muilla pyöräfoorumeilla taas suhtautuvan X-100 ögeliin kuin syöpään, eihän se autoöljy nyt pyörässä paremmin toimi, no se on heidän häpeänsä.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 11:46 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
X-100 myös ränssillä kaadellaan koneisiin, on Shelli vielä tossa lähellä :)
(Niimpä taitaa olla Goosellakin lähiasemana)

Delvaccia käytin myös jonkun vuoden autoissa ja prätkissä, eikä mitään ongelmaa ollut senkään kanssa. Sekaisin en kuitenkaan kaataisi, koska olen epäluuloista sorttia.

Loistavaa, että Kawoihin saa nykyäänkin jopa kahta hyvintoimivaa laatuöljyä!
JA VIELÄ HALAVALLA!!!
;D ;D

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 12:44 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
JIMJAK kirjoitti:
X-100 myös ränssillä kaadellaan koneisiin, on Shelli vielä tossa lähellä :)
(Niimpä taitaa olla Goosellakin lähiasemana)

Delvaccia käytin myös jonkun vuoden autoissa ja prätkissä, eikä mitään ongelmaa ollut senkään kanssa. Sekaisin en kuitenkaan kaataisi, koska olen epäluuloista sorttia.

Loistavaa, että Kawoihin saa nykyäänkin jopa kahta hyvintoimivaa laatuöljyä!
JA VIELÄ HALAVALLA!!!
;D ;D


Vaan eipä enään ole Nurmijärvellä Shelliä, vaihtoi joku viikko sitten Seon kyltit katolleen, kele! :''
Monilla Shelleillä löytyy X-100:taa, mutta sitä ohuempaa versiota, 10W-30 muistaakseni. Tuota lirumpaa en ole Kawoihin laittanut, se voisi olla keväisin ja syksyisin parempi vaihtoehto, mene ja tiedä.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 15:16 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Tänne Foorumiin voisi vääntää otsikon "Kawakuski suosittelee". Tämän öljynkin voisi laittaa suosituksiin niin pitkäksi aikaa, kun joku sen syrjäyttää. Suositukset olisivat tietenkin vain suosituksia ja jokaisen omalla vastuulla! Löytyisikö muuta suositeltavaa? Suositeltava tuote tai asia pitää olla Foorumissa laajasti hyväksi todettu.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 15:47 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
Mosanmasa kirjoitti:
Tänne Foorumiin voisi vääntää otsikon "Kawakuski suosittelee". Tämän öljynkin voisi laittaa suosituksiin niin pitkäksi aikaa, kun joku sen syrjäyttää. Suositukset olisivat tietenkin vain suosituksia ja jokaisen omalla vastuulla! Löytyisikö muuta suositeltavaa? Suositeltava tuote tai asia pitää olla Foorumissa laajasti hyväksi todettu.


Tossa on kyllä ideaa. Toisaalta nää öljy-laturi-rungon kestävyys-tuuliklasi -aiheet on aina yhtä hauskoja :P Kunnon debatti pitää veret liikkeellä ja mielen virkeenä.

Sinne vois sitte laittaa myös hyvien kavereiden eli asiantuntijoiden ja tekijöiden nimiä. Tietty heidän luvallaan.

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 17:40 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tässä raatomaiset suositukset / kokemukset:
- öljynä Neste Turbo LXE 15W40, joka on Delvacia vastaava ja löytyy melkein kaikilta Neste-liikenneasemilta
- keskari-Kawan laturiratkaisu on kestävämpi kuin Z1-pohjaisten
- rungo-ongelmia tiedän olleen kahdessa GT750:ssa, jotka kummatkin löytyvät meikäläisen tallista. Maailmalta ei kantautunut tietoja, että muilla olisi ollut samanlaisia ongelmia
- tuuliklasi on hyödyllinen varuste - varsinkin aikaisin keväällä ja myöhään syksyllä ja muulloinkin viileällä kelillä

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Viimeksi muokannut Raato päivämäärä Pe Tammi 20, 2006 18:22, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 17:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Vanhaan pyörään laitan 20w50 kesäaikaan ihan hyvää.
10w30 on enempi sellasta kun vehe on myös talvi käytössä.
Ens kesänä koitan Kendal 20w 50 ihan perus mineraaliöljyä, ilman
mitään kytkinlisämömmöjä. Ei X-100 huono öljy ollut, viimekesän käytin.
Vaan kaikkii pitää kokeilla.

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 19:31 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
X 100 20w-50 minäkin suunnittelin kun Jaskan hommasin mut nää paikalliset isotpojat vei mut kainaloista ostaan castrol 20w-50 jotain punasta...
Saikohan ne siitä provikat :? ...

Nesteen tuotteita en laita edes myyntipeliin...
Käykö Raato kurkkuun :mrgreen: ...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 19:35 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Mobil Delvacia alan käyttämään kun saa 20 litran päniköissä edullisesti. GT:ssä X-100 ei jostain kumman syystä pysynyt vaan hulahti tonnin ajelun jälkeen kannen välistä. Sitä ennen mopililla kesti pitkään... outoa.. :?

Nesteen nesteet on Hontassa=kotilo :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 20:16 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Kokemuksia Kendalin öljyistä. Vuosimallin 1972 Toyota Celica turbolla varustettuna ja noin 350hv tehoa otettuna söi alta aikayksikön alakerran laakerit, no poijaat vaihtoi laakerit ja kendalit koneeseen uudestaan 500km ja alakerran laakerit kaput jonka jälkeen taas uudet laakerit ja muistaakseni Shellin kamat sisään ja sit kesti muutaman tonnin kun pojat ruuvasivat koneesta 630hv pihalle eli siis kampiakseli lohkosta pihalle jarrupenkissä :)

Tämähän ei nyt Kawasakeihin liity mutta toi kendalin öljy, minulta loppui usko siihen :?

Aika ihme sattuma jos oli 2 settiä jollain lailla epäonnistuneita laakereita tai jokin muu sit mutta muuta sieltä ei löytynyt kummallakaan kertaa vikaa :?: :?: :?:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 20:19 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
[quote="KooJii"]X 100 20w-50 minäkin suunnittelin kun Jaskan hommasin mut nää paikalliset isotpojat vei mut kainaloista ostaan castrol 20w-50 jotain punasta...
Saikohan ne siitä provikat :? ...

Tota castrolia kokeilin itekkin mut ei loota toiminut sillai ku X-100 20W50.llä vaihteet takerteli ja vapaata ei meinannut löytyä mut X-100.lla rupes vapaakin löytymään paremmin!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 23:14 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
jiikoo kirjoitti:
Mobil Delvacia alan käyttämään kun saa 20 litran päniköissä edullisesti. GT:ssä X-100 ei jostain kumman syystä pysynyt vaan hulahti tonnin ajelun jälkeen kannen välistä. Sitä ennen mopililla kesti pitkään... outoa.. :?

Nesteen nesteet on Hontassa=kotilo :twisted:


Sulla ei O-renkaat kannessa kestäny öljymerkin vaihtoa. Vanhoissa isoissa Zetoissa ei ole mitään O-renkaita, vaan kuparirenkaat öljykanavassa.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 23:59 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Jim Goose kirjoitti:
jiikoo kirjoitti:
Mobil Delvacia alan käyttämään kun saa 20 litran päniköissä edullisesti. GT:ssä X-100 ei jostain kumman syystä pysynyt vaan hulahti tonnin ajelun jälkeen kannen välistä. Sitä ennen mopililla kesti pitkään... outoa.. :?

Nesteen nesteet on Hontassa=kotilo :twisted:


Sulla ei O-renkaat kannessa kestäny öljymerkin vaihtoa. Vanhoissa isoissa Zetoissa ei ole mitään O-renkaita, vaan kuparirenkaat öljykanavassa.

Sen siitä saa, kun käyttää tarvikeosia. Meikäläinen on nimittäin käyttänyt GeeTeissä Delvacia ja hyvin on sisällä pysynyt. Minä taas en laittaisi sitä punaista Castrolin litkua mihinkään vaikka aseella uhattaisiin!

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 00:00 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Vesrah! Made in Japan! Eikö mihinkään enää voi luottaa! :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 00:04 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
jiikoo kirjoitti:
Vesrah! Made in Japan! Eikö mihinkään enää voi luottaa! :''

No, ei näköjään voi! Vesrah on vain markkinointinimi eli todellinen valmistaja voi olla mikä tahansa - käyttänevät sitä alihankkijaa, joka tekee parhaan tarjouksen!

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 00:31 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Noniin, kun öljyt onkin kaluttu loppuun niin sitte renkaat poikki ja pinoon:

Pirelli MT/Route 66: kestää melekin keväästä syksyyn. Annan XXXX tähteä

Bridgestone Battlax: sai vaihdella jo juhannuksena, pito Ok. XX tähteä

Michelin Mäkädäm: kova ja sateella lipsuva, eikä kestä kuitenkaan sen paremmin ku Routekaan. XX tähteä

Ja mitäs niitä olikaan.. Jaloviina XXX tähteä! :P

:D

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 09:43 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
jiikoo kirjoitti:
Vesrah! Made in Japan! Eikö mihinkään enää voi luottaa! :''


Jos se tiivari satsi on samanikäinen kuin koko pyörä, ne kumi osat on jo valmiiksi vanhoja. Kumiosilla on tietty säilytysaika, jonka jälkeen ne pitäisi poistaa myynnistä (kai ne menee kovaan hintaan rompetoreille uuden veroisina)

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com