Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 10:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 09:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
JIMJAK kirjoitti:
Noniin, kun öljyt onkin kaluttu loppuun niin sitte renkaat poikki ja pinoon:

Pirelli MT/Route 66: kestää melekin keväästä syksyyn. Annan XXXX tähteä

Bridgestone Battlax: sai vaihdella jo juhannuksena, pito Ok. XX tähteä

Michelin Mäkädäm: kova ja sateella lipsuva, eikä kestä kuitenkaan sen paremmin ku Routekaan. XX tähteä

Ja mitäs niitä olikaan.. Jaloviina XXX tähteä! :P

:D

Samat kokemukset. Mäkädämille antaisin kyllä miinus pisteitä. Irtoo tiestä
kun vähän hättäsemmin heittää pienempää, eli moottorijarruttaa :P
Ölpeistä viellä sen vertaa, että luin vanhan voitelutestin.
En oo arvannu ennen kirjoittaa, kun on noit X-100:n nimeen vannojia.
Vaan TM- testissä oli X-100 toiseksi huonoin voiteluarvoiltaan. Castrol GTX oli
huonoin. Nuo testit ei minnuu henk. kohtasesti hetkauta, luulen että
erot on melko marginaaliset.
Kaverilla on Porchessa rapiat 350 hp ajellu Kendalilla 4 kesää. Se on taas
mun syy, miks minä aattelin kokeilla kendaalia. Saan tota öljyä myös
nettohintaan :wink:

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 10:12 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Noi Kaarnan veljekset Lappeenrannasta ( http://www.tepalmetmotorsport.fi/ ) rakentelee Porcheja (911 750hv ja Taunus +500hv) ja muitakin yli tehokkaita pelejä ja totesivat saman asian Kendall tuotteista ja vanhempi vellos Kimmo sano et luotto loppu kun alakerran laakerit paukku silläkin liian useasti :?

Eihän noita tiedä tosiaan onko huono zäkä vai mikä ja meillähän on hiukan matalammin viritellyt vehkeet alla :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 10:24 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Ei kai kaupan hyllystä niin huonoa öljyä enää edes saa, mitä Kawan laatuluokitus vaatii ?
Ennen X-100 tuli koitettua Kawassa vähän kaikkia öljyjä, puolisynteettistä Shell Quattroa, mineraali Penzzoil auto ja pyöräöljyä (joka tuli markkinoille vasta myöhemmin) , mineraali valvolineä, synteettistä Castrolia (toimi kaikkein huonommin muihin verrattuna) ja joitakin muita, kunnes jonkun kehumana kokeilin X-100 ja yllätyksekseni se toimi parhaiten muihin verrattuna. Vaihteiston ja kytkimen toiminta kuumana oli suurin ero muihin öljyihin, toiminta oli pehmeätä. Koneen mekaaniset äänet pienemmät ja käynti tasaisempaa. Nopeammin tuo kyllä likaantuu, mutta se on kai sen homma. Vaihtovälinä filsun kanssa 3000-5000 km. Edes tuolla 5000 km matkalla öljyn pinta ei edes putoa ylärajalta, siis hyvin pysyy sisälläkin.

Renkaissa olen käyttänyt pitkään Avon Roadrunneria takana ja edessä Avonin Venom-X. Noihin olen ollut tyytyväinen ja takanakin kesto on ollut 15k km luokkaa.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 10:55 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 792
Paikkakunta: Helsinki
Avonin nimiin vannoo myös suht paljon GTR:llä ajava kaverikin. Väitti kestoa liki tuplaksi muihin kokeilemiinsa merkkeihin. Itsellä ei Z1:n kanssa vielä kokemusta ole ehtinyt kertyä kuin noin 7000 km. Alla jotain pöyreää ja mustaa ja ovat kaiketi kestäneet kun en ole huomannut vaihtotarvetta (täytyy kai tarkastaa). ;D

Koneessa tietenkin X100 sehän on aika halpaakin- elämä on-. ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 11:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Jim Goose kirjoitti:
jiikoo kirjoitti:
Vesrah! Made in Japan! Eikö mihinkään enää voi luottaa! :''


Jos se tiivari satsi on samanikäinen kuin koko pyörä, ne kumi osat on jo valmiiksi vanhoja. Kumiosilla on tietty säilytysaika, jonka jälkeen ne pitäisi poistaa myynnistä (kai ne menee kovaan hintaan rompetoreille uuden veroisina)

Onhan kordareillakin viimenen käyttöpäivä ;D

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 11:33 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Jarru kirjoitti:
Onhan kordareillakin viimenen käyttöpäivä ;D


Senhän näkee 9 kk käyttöön oton jälkeen, vesraheilla hieman aikaisemmin ;D

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 12:21 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Mjoo.. vesrahin satsi tilattu silloin Raadon kanssa klasmolta, miten kauan sitten siellä maannut hyllyssä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 12:28 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
luulen,että yksinkertaisesti n.s tarvikesarjat käyttää halpoja kumilaatuja
esim.nitriiliä joka alkaa kovettua lämpöjen noustessa 120 ylöspäin senhän huomaa kun on kesän ajellut ,niin tarvikesarjojen o-renkaan ovat litistyneet jas taas orkkisosat on ihan kimmoisia ja muotonsa säilyttäneet.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 13:33 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
No niin saatiin aihealue "Kawakuskit suosittaa" Foorumiin. Hyviä suositeltavia juttuja ovat öljyt, renkaat, tiivisteet, ajovarusteet, jne. Kertokaa kokemuksistanne.

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 15:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 22:25
Viestit: 206
Paikkakunta: pieksämmäki
lewis kirjoitti:
luulen,että yksinkertaisesti n.s tarvikesarjat käyttää halpoja kumilaatuja
esim.nitriiliä joka alkaa kovettua lämpöjen noustessa 120 ylöspäin senhän huomaa kun on kesän ajellut ,niin tarvikesarjojen o-renkaan ovat litistyneet jas taas orkkisosat on ihan kimmoisia ja muotonsa säilyttäneet.


mites onko nää o- rinkulat ihan stanu tavaraa?? eikun ajattelin et jos niitä ostais ihan irtokappaleina niin tietää mitä saa

_________________
ei oo myytävänä,not sell.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 21, 2006 16:06 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Varmaan noi alkuperiset on jotain erikoisempaa kamaa mutta kun valitsee vitonisen niin kyllä kestää lämpöä 200 astetta ja ei vanhene kuin nitriili kumi!

Testatiin nitriili ja viton ja laitettiin talveksi ikkunalaudalle, kewäällä nitriili oli kun korppua ja vitonin olisin laittanut vaikka samoin tein moottoriin.

Miulla taitaa olla yksi sarja vielä myymättä noita Z1000.en O-renkaita vitonisena jäljellä mutta tilaan varmaan keväällä firmalle lisää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 22, 2006 12:31 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
O-renkaita kanstsii kysellä myös diesel-korjaamoilta, ne on meinaan tehty kestämään vähän kovempia paineita.
Eikä ole juurikaan sen kalliimpia kuin piilteeman gumminauhatkaan.

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 22, 2006 12:47 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
yks hyvä matsku on silikoni. kestää kuumuutta yli 200 celsiusta ja kemikaaleja. sitä saa levynä millin välein Etolasta tosin hinta on aika reipas: 4mm levy 1.2 neliometriä n.400 euroa! mutta sitä voi ostaa siivuina esim. 10cm ja siitä sit reikämeisteillä askartelis sopivia rinkuloita...kukahan kokeilis ekana? :oops:


Viimeksi muokannut lewis päivämäärä Su Tammi 22, 2006 14:09, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 22, 2006 12:55 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Jos valmiit O-renkaat maksaa noin 3€/kpl niin en rupeis ite tekemään ja hakemaan etolan erkiltä aihiota :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 22, 2006 13:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
JAMPPERI kirjoitti:
Jos valmiit O-renkaat maksaa noin 3€/kpl niin en rupeis ite tekemään ja hakemaan etolan erkiltä aihiota :roll:

Silikoonista 3 €/kpl ?

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com