Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Heinä 02, 2024 15:05

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Etupää GPZ 1100
ViestiLähetetty: Ma Elo 27, 2007 17:46 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 12:31
Viestit: 616
Paikkakunta: Eura
Mikäs uudenpienmallien etupää sopii suoraan tohon -83 gpetziin :? Ois aikomus vaihtaa etupää sekä takahaarukka
8) 8)

_________________
Kawasnaakeli sen olla pitäääää!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 27, 2007 18:14 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Otat alkuperäisestä rälläkällä ja prässäämällä ala T-kappaleesta emäputken(kuningaspultin) ja liität johonkin liki samanpituiseen nykykeulaan, johon sorvaat liki samankokoisen reijän ja kylmä/kuuma prässäät emäputken kiinni. Ei tartte alkaa muuttelemaan alkuperäisiä laakeripesiä ja laakeriskooleja ollenkaan. Ohjaustoppareita voi joutua muuttelemaan, ettei lyö putkia tankille. Toi etupäälle.
Takapää vaatii kanssa hieman modifiointia, mikäli pelataan alkuperäisellä akselikoolla ja haarukkaleveyksillä. Ketjulinja tulee uuden takavanteen mukaan. Työläämpi mutta mahdollinen. Ei liene mieltä käyttää alkuperäistä vannetta ja uutta haarukkaa ristiin.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 27, 2007 18:27 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 18:45
Viestit: 213
Paikkakunta: Jyväskylä
Tällaisella modilla saa 6mm ketjua sivuun ja ketjua kepoisemmaksi

Eli tästä:
Kuva

Tähän:
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 27, 2007 18:29 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 18:45
Viestit: 213
Paikkakunta: Jyväskylä
Ps. mulla olis vanhemman mallin zzr1100:n keula ilman toista liukuputkee joutavana.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 27, 2007 19:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1232
Paikkakunta: Turku
Tuolla on jokunen keula- ja takapäävaihdon kokenut yksilö, Ei sielläkään kukaan ole tainnut ihan suoraan saada mitään sopimaan,

http://www.gpz1100ut.de/
Ainakin "Meine GPZ" alta löytyy Rahmen und Fahrwerk sekä GDS Gabelbrücke (GDS osiosta löytyy katkeraa kommenttia kun ostettu uusi osa ei sopinutkaan, muuten gds tekisi T-kappaleita, jolla pitäisi saada zx-9r usd keula sopimaan gds-1100-ut, mutta ei sitten ilmeisesti toimikkaan)

Sinne on hiukka vaikea linkittää sivuston rakenteen takia, mutta tuolla on vaikka taulukkoa eri kokoisista usd-keuloista
http://www.gpz1100ut.de/TD%20USD%20Gabel.htm
ja sama swingeistä
http://www.gpz1100ut.de/TD%20Schwingen.htm

Osiossa Tipps und Technik on kanssa hyödyllisiä neuvoja mm. piirustukset joiden mukaan voi tehdä anti-dive systeemiin korvaavan kannen, joka ei kuitenkaan tee keulasta yhtäpuuta

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com