Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 23:57

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Viritystä?
ViestiLähetetty: La Touko 23, 2009 08:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Touko 31, 2008 08:17
Viestit: 118
Paikkakunta: savonlinna
Pyörässä on kiinni Micron Carbon täys tehoputkisto, Syttypyörä vaihettu...Dynojetit on pöydällä toistaseks. Minkälaista tehonlisäystä putkella ja ajotuksella voi ootella...millä kierrosalueella hyötyä tulee, löytyskö jostain jotain käyriä asiasta vaikkapa?

_________________
Kun tekköö ite nii suap semmosen ku tulloo :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä?
ViestiLähetetty: La Touko 23, 2009 18:11 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 15, 2006 16:19
Viestit: 236
Paikkakunta: Raisio
pete78 kirjoitti:
Pyörässä on kiinni Micron Carbon täys tehoputkisto, Syttypyörä vaihettu...Dynojetit on pöydällä toistaseks. Minkälaista tehonlisäystä putkella ja ajotuksella voi ootella...millä kierrosalueella hyötyä tulee, löytyskö jostain jotain käyriä asiasta vaikkapa?




Vie hyvä mies se pyörä tehopenkkiin säätävät ja saat niitä käyriä
voi olla että tehojakin löytyy :toks:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä?
ViestiLähetetty: Su Touko 24, 2009 20:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Touko 31, 2008 08:17
Viestit: 118
Paikkakunta: savonlinna
ei ole ihan niin tärkeä asia, mopo kulkee ihan hyvin ilman niitä käyriäkin :)
Kiinnostaa asiaa vaan noin yleisesti ottaen...ei sen kummemmin

_________________
Kun tekköö ite nii suap semmosen ku tulloo :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä?
ViestiLähetetty: Pe Heinä 24, 2009 20:15 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 09, 2009 20:07
Viestit: 15
Eipä noilla virityksillä älyttömiä tehoja tarvii odotella..Ja viritys tulokset riippuu ihan säätäjästä ja
ovat aikalailla pyöräkohtasia, miten sitä tehoa saa lisää..
Ja hyvä olis penkissä käyttää pyörä, jos kerta koko putkisto vaihettu..
Saa edes seokset kohdilleen..

_________________
Kawasaki zr-7 vm 2001
Ic m49 vm 1956
Honda cb350 k4 vm 1973


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä?
ViestiLähetetty: Pe Heinä 24, 2009 21:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
Onnistunut kotiviritys :
teho ei ole laskenut enempää kuin max. 30% :ritsa:
Ja yleisesti: jos noista putkiswapeista ym. kikkailuista haluaa kovemman äänen lisäksi jonkun lisähevosen, on syytä käyttää vehjes penkissä säädettävänä.
Jo pelkkä avarampi putkisto aiheuttaa sen, että kone käy alkuperäisillä asetuksilla auttamatta laihalla, ja silloin ei se teho ainakaan kasva....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä?
ViestiLähetetty: Su Elo 02, 2009 19:22 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Erilaiset viritystoimet seoksiin koskematta voivat hieman lisätä tehoa, mutta yleensä siinä samalla seokset silloin menee laihalle, ja korkeat pistelämmöt voivat rikkoa mäntiä/venttiileitä sekä irrottaa alumiinikannesta materiaalia.

Nyrkkisääntö, jos moottorin virtaukset paranevat, myös polttoainetta pitää virrata enemmän, jotta saadaan tehoa, ja seokset pysyy kohdallaan.
Kaasarikoneissa täytyy suuttimet hakea kohdalleen uudestaan, ja ruiskukoneissa vanha konsti on joko huijata lämpötila-anturia tai nostaa bensanpainetta, mutta ruiskussa kunnolla toimivan koneen saa yleensä vain, jos ruiskun ohjelmaa päästään muuttamaan, tai sitten laitetaan joku Powercommanderi tms. väliin.

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com