Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 12:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Kesä 13, 2009 03:34 
Poissa

Liittynyt: To Touko 28, 2009 10:36
Viestit: 8
Terve !

Kawan latausonkelma korjattu, virtasäätimen ja tulppien vaihdolla. Mutta edelleen pyörää vaivaa tehottomuus 6lla kun vääntää kaasua 100km/h ja lähtee kiihryttään ni 120-145km/h aluella alkaa hyytyyn. Kierrokset kyllä nousee mut sitten nekin laskee. Kaasarit on säädetty uusiksi koska ilmeni viime syksynä et yksi kaasari oli vallan pois käytöstä. Onko Kawa zzr 600, -92 niin kierros kone että edellämainittu on normaalia ja pitää kiihdyttää 4-5 vaihteen kautta kierrokset ylös jotta 6lla pääsee sit "hirmu lujaa" !?!?!?!?

T: Wesimies_77


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Kesä 13, 2009 07:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
EI NIIN KOVAA SAA AJAA! :pappa:

mutta ehdottaisin syyksi pulmaan bensapulaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 12:36 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
toisessa ketjussa:
Wesimies_77 kirjoitti:
:help:

Onko ihan tavanomaista, että millään säädäöillä ei tunnu saavan kulkua sujumaan!?!?!?!? :cycle: Neulaventtiilit on kaluttu rikkaimmasta laihimpaan, silti ei tunnu toimivan koko kierrosskaalalla. Tyhjäkäynnistä ei ota 12000 kierrosta vaan jää 7000-7500, kun hellittää kaasusta ni sitten nousee. Voisiko suuttimien vaihto olla seuraava veto? Mutta pienempäänkö vai isompaan? :pappa: Täs menee ikä ja terveys.... Pyörään on ( kawasaki zzr 600 -92) vaihdettu niin paljon osaa, kovalla rahalla , että :manaa: saa manata koko hankkeen ! Uusittu on virransäätäjästä cdipoxiin... Pystyykö ton poksin toteen jotenkin vialliseksi ? Muuta kuin vaihtamalla...

T: Wesimies_77

Ei kannata aloittaa samasta viasta aina uutta ketjua, jatka samaan vanhaan vastaamalla, silloin lukijallakin säilyy joku kuva siitä mitä on yritetty jo korjata ei tarvitse ihmetellä, eikä tule samoja neuvoja uudestaan.

Jos kulku paranee kun kaasua vähän hellittää (ajossa yleensä), taitaa olla laiha seos. Syitä:
- Bensahanan alipaineavaus ei toimi kunnolla ja bensapinnat lähtevät laskuun kohokammiossa kun letkusta ei tule riittävästi.
- Kaasuttimen kalvossa reikä (vai miten päin tämä sotkikaan seosta)
- Irtonaiset "viritys" POD-suodattimet sotkee seoksen täysin
- Pääsuutin tukossa
- bensatankin korkki ei päästä korvausilmaa
- ...?

Onko alkuperäinen ilmansuodatin käytössä?
Eihän kuitenkaan ole 25 kW:ksi kuristettu versio?

Tuon vuosimallin ongelmana taitaa olla venttiilien kuluminen? Ei kai tuo täyskaasulla paljon vaikuta, mutta onko puristukset ja ventiilinvälykset koska tarkastettu?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 13:13 
Poissa

Liittynyt: To Touko 28, 2009 10:36
Viestit: 8
Teree !

Kyseessä ei ole kuritettu peli. Ilmansuodatin on myös vaihdettu ! Ja mitä tulee venttileihin niin, edellinen omistaja "vannoi" säätäneensä ne, tai säädättäneensä ne ! N. 2v sitten... Pääsuuttuimet ei tunu olevan tukossa ja mutenkin kaikki ehjää... Tankin korkkin kun avaa käytön tai koelenkin jälkeen ei kuulu mitään "mossahdusta" eli sekin lienee kunnossa?! Kun säätää neulaventileitä niin eikös niitten jälkeen kuulu "kalibroida" pääsäädöt uudestaan ?!

Ps. Jep, opettelen sivuston käytön, ajattelen vain herätää huomita useammalla jutulla !

T: Wesimies_77


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 24, 2009 01:05 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Wesimies_77 kirjoitti:
Teree !

Kyseessä ei ole kuritettu peli. Ilmansuodatin on myös vaihdettu ! Ja mitä tulee venttileihin niin, edellinen omistaja "vannoi" säätäneensä ne, tai säädättäneensä ne ! N. 2v sitten... Pääsuuttuimet ei tunu olevan tukossa ja mutenkin kaikki ehjää... Tankin korkkin kun avaa käytön tai koelenkin jälkeen ei kuulu mitään "mossahdusta" eli sekin lienee kunnossa?! Kun säätää neulaventileitä niin eikös niitten jälkeen kuulu "kalibroida" pääsäädöt uudestaan ?!

Ps. Jep, opettelen sivuston käytön, ajattelen vain herätää huomita useammalla jutulla !

T: Wesimies_77

Venttiilit säädetty noin 2v sitten ... mutta paljonko mittariin on tullut kilsoja tuona aikana? Jotenkin alkaa tuntumaan, että järkevintä olisi turvautua ammattimaisen penkitysfirman palveluihin - vaikka se maksaakin rahaa, niin ongelmat yleensä ratkeavat suht' nopeasti.

Ps. Täällä ei kannata herätellä huomiota useammalla jutulla, koska täällä huomion saa helpomminkin - tämä kun ei ole mikään Suomi24:n tai .ORGin tasoinen roskalaatikko. Toivomuksena on siis, että samaa ongelmaa ei käsitellä useammassa ketjussa vaan yksi ketju riittää :ope:

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 07, 2009 20:35 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Olikos tuossa ram-air tyyppinen ilmanotto, eli että vauhdissa tulee ajoviimasta "ahtoa"?

Mitenkähän polttoaineensyöttöä rikastetaan noissa systeemeissä ram-airin toiminta-alueella?

Siinä voisi olla yksi mahdollinen vikakohde.
Muut vaihtoehdot siinä jo on mainittukin.

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com