toisessa ketjussa:
Wesimies_77 kirjoitti:
:help:
Onko ihan tavanomaista, että millään säädäöillä ei tunnu saavan kulkua sujumaan!?!?!?!?
Neulaventtiilit on kaluttu rikkaimmasta laihimpaan, silti ei tunnu toimivan koko kierrosskaalalla. Tyhjäkäynnistä ei ota 12000 kierrosta vaan jää 7000-7500, kun hellittää kaasusta ni sitten nousee. Voisiko suuttimien vaihto olla seuraava veto? Mutta pienempäänkö vai isompaan?
Täs menee ikä ja terveys.... Pyörään on ( kawasaki zzr 600 -92) vaihdettu niin paljon osaa, kovalla rahalla , että
saa manata koko hankkeen ! Uusittu on virransäätäjästä cdipoxiin... Pystyykö ton poksin toteen jotenkin vialliseksi ? Muuta kuin vaihtamalla...
T: Wesimies_77
Ei kannata aloittaa samasta viasta aina uutta ketjua, jatka samaan vanhaan vastaamalla, silloin lukijallakin säilyy joku kuva siitä mitä on yritetty jo korjata ei tarvitse ihmetellä, eikä tule samoja neuvoja uudestaan.
Jos kulku paranee kun kaasua vähän hellittää (ajossa yleensä), taitaa olla laiha seos. Syitä:
- Bensahanan alipaineavaus ei toimi kunnolla ja bensapinnat lähtevät laskuun kohokammiossa kun letkusta ei tule riittävästi.
- Kaasuttimen kalvossa reikä (vai miten päin tämä sotkikaan seosta)
- Irtonaiset "viritys" POD-suodattimet sotkee seoksen täysin
- Pääsuutin tukossa
- bensatankin korkki ei päästä korvausilmaa
- ...?
Onko alkuperäinen ilmansuodatin käytössä?
Eihän kuitenkaan ole 25 kW:ksi kuristettu versio?
Tuon vuosimallin ongelmana taitaa olla venttiilien kuluminen? Ei kai tuo täyskaasulla paljon vaikuta, mutta onko puristukset ja ventiilinvälykset koska tarkastettu?