Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Huhti 23, 2024 11:35

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kaasarin suuttimet?!
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 12:07 
Poissa

Liittynyt: To Touko 28, 2009 10:36
Viestit: 8
:help:

Onko ihan tavanomaista, että millään säädäöillä ei tunnu saavan kulkua sujumaan!?!?!?!? :cycle: Neulaventtiilit on kaluttu rikkaimmasta laihimpaan, silti ei tunnu toimivan koko kierrosskaalalla. Tyhjäkäynnistä ei ota 12000 kierrosta vaan jää 7000-7500, kun hellittää kaasusta ni sitten nousee. Voisiko suuttimien vaihto olla seuraava veto? Mutta pienempäänkö vai isompaan? :pappa: Täs menee ikä ja terveys.... Pyörään on ( kawasaki zzr 600 -92) vaihdettu niin paljon osaa, kovalla rahalla , että :manaa: saa manata koko hankkeen ! Uusittu on virransäätäjästä cdipoxiin... Pystyykö ton poksin toteen jotenkin vialliseksi ? Muuta kuin vaihtamalla...

T: Wesimies_77


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin suuttimet?!
ViestiLähetetty: To Kesä 25, 2009 22:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Touko 31, 2008 08:17
Viestit: 118
Paikkakunta: savonlinna
kyllä musta tuntuu että kaasarien vaihto voi olla aika lähellä, itellä autto vain se...yhden ajokauden taistelin erinäisten ongelmien parissa, kierrosten päälle jääminen tyhjäkäyntiongelmat yms...löysin nettimotosta erääsät kolaripyörästä talven aikana kaasarit ja kurkut yht: 170€...se oli siinä ja eikun keväällä ratalle...toiminu hyvin siitä eteenpäin.

Otappa yhteyttä MP-Pitstoppiin, näyttäs olevan ZZR 600:ia purettuna ainakii 90, 92, 93 ja 96 mallit ja näkyy olevan ysikymmpisen kaasarit 120€, tasi löytyä kurkutkin 30€

http://www.purkuosat.net/

_________________
Kun tekköö ite nii suap semmosen ku tulloo :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin suuttimet?!
ViestiLähetetty: Ma Kesä 29, 2009 22:48 
Poissa

Liittynyt: To Touko 28, 2009 10:36
Viestit: 8
Teree !

Joo, on ollu aika sohlausta... Näyttäs ainakin nyt toimivan oksti kun vaihto 140set pääsuuttimet
pienempiin... Tosin kunnon tetiajot on viä tekemättä... ! Minäpä käyn siittä huolimatta tutustumassa tuohon varaosa.nettiin..

Kiitos kaikille asioihini vastanneille !

hyvää kesää !

T: Wesimies_77


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin suuttimet?!
ViestiLähetetty: Ma Kesä 29, 2009 23:00 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Riippuen mistä suunnasta on kotoisin, on noita muitakin purkaamoja:
http://www.mpmaailma.com (Varsinai-Suomi, Salo, muuttanut hieman paikkaa)
http://www.motomaster.fi (Pohojanmaa, Kurikka)
...

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin suuttimet?!
ViestiLähetetty: Ke Heinä 01, 2009 08:31 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 20:41
Viestit: 334
Paikkakunta: kangasala
Tossa lisää purkaamoita:http://juubi.hlan.net/index.php?page=bike/MPpurkaamot

_________________
Kroppa on nelikymppisen,mutta mieli on kakskymppisen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin suuttimet?!
ViestiLähetetty: Ke Heinä 01, 2009 08:36 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
miki67 kirjoitti:

Ei kyllä ole lista ihan ajantasalla, koska Hyvinkään Kolaripyöräkeskus on ollut kiinni jo pari vuotta :''

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin suuttimet?!
ViestiLähetetty: Ke Heinä 01, 2009 12:53 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 20:41
Viestit: 334
Paikkakunta: kangasala
Raato kirjoitti:
miki67 kirjoitti:

Ei kyllä ole lista ihan ajantasalla, koska Hyvinkään Kolaripyöräkeskus on ollut kiinni jo pari vuotta :''

:shock: Onhan se pakko olla auki kun listakin on päiwitetty 30.3-09 :rotfl: :rotfl:

_________________
Kroppa on nelikymppisen,mutta mieli on kakskymppisen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin suuttimet?!
ViestiLähetetty: Ke Heinä 01, 2009 14:36 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
miki67 kirjoitti:
Raato kirjoitti:
miki67 kirjoitti:

Ei kyllä ole lista ihan ajantasalla, koska Hyvinkään Kolaripyöräkeskus on ollut kiinni jo pari vuotta :''

:shock: Onhan se pakko olla auki kun listakin on päiwitetty 30.3-09 :rotfl: :rotfl:

Sehän se todistaakin paljon - on tullut jokunen kerta revittyä ovea, että josko se ois auki, mutta kun ei...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin suuttimet?!
ViestiLähetetty: Ti Elo 04, 2009 20:24 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Wesimies_77 kirjoitti:
:help:

Onko ihan tavanomaista, että millään säädäöillä ei tunnu saavan kulkua sujumaan!?!?!?!? :cycle: Neulaventtiilit on kaluttu rikkaimmasta laihimpaan, silti ei tunnu toimivan koko kierrosskaalalla. Tyhjäkäynnistä ei ota 12000 kierrosta vaan jää 7000-7500, kun hellittää kaasusta ni sitten nousee. Voisiko suuttimien vaihto olla seuraava veto? Mutta pienempäänkö vai isompaan? :pappa: Täs menee ikä ja terveys.... Pyörään on ( kawasaki zzr 600 -92) vaihdettu niin paljon osaa, kovalla rahalla , että :manaa: saa manata koko hankkeen ! Uusittu on virransäätäjästä cdipoxiin... Pystyykö ton poksin toteen jotenkin vialliseksi ? Muuta kuin vaihtamalla...

T: Wesimies_77


Vaihdoit suuttimet pienempiin, mutta ongelma korjaantui??
Jokseenkin tuntuu oudolta, sillä tuo kertomasi kaasun hellittämisessä kierrosten nousu viittaisi kyllä laihaan seokseen (kun ilmantulo pienenee, suuremman liike-energian omaava polttoaine suihkuaa vielä hetken "vanhaan malliin" rikastaen silmänräpäykseksi seosta.

Kun kaasua avataan siihen asti että kaasuttimen pääpiiri alkaa olla vastuussa bensansyötöstä, neulan korkeus vaikuttaa noin 75% kaasun aukioloon asti. 75-100% välillä käytännössä pääsuutin on se, mikä vaikuttaa seokseen. Riippuu tosin hieman kaasarityypistä, esim. joissakin kaasareissa on lisäilmasuutin, jonka pienentäminen rikastaa yläpäätä, mutta se on käsittääkseni lähinnä autojen tuplakaasareissa.

Auttaisi selvittämään asiaa, jos tietäisi tarkasti ne asiat mitä moottorille on tehty, ilmanputsarista pakoputken päähän ja kaikki siltä väliltä.

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com