Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 08:05

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: -81 GPz 1100- bensa-asiaa
ViestiLähetetty: Ke Heinä 01, 2009 11:51 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 23, 2009 20:32
Viestit: 5
Morjensta pöytään!

Eli jonkun sortin bensansyöttöhäiriö pyörässä meneilllään, kun sähköt toimii, sulakkeet toimii, kipinää tulee, tulpat rutikuivat, ruiskureleen vieressä sijaitsevassa "bensa-astiassa" pyörre käy startatessa, mutta pyörä ei vain starttaa. Ei startilla, eikä mäkistartilla. Aivan kuin bensatonta konetta yrittäisi käynnistää. Mikä olisi luonnollisin tapa lähteä selvittämään ongelman syytä? Aattelin kysyä asiaa ensin näin "alan ihmisiltä", ettei tulisi TAAS mentyä ensiksi perse edellä puuhun..

-j


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 01, 2009 19:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Jaa-a, vaikuttas siltä ette ruiskut ei lähe ruiskimaan. Kannattas varmaan eka mittaa että tuleeko suuttimille jöötiä ja jos näin on, niin sitte vaikka 1 ruiskusuuttimista irti ja kattoo tuleeko mitään ku starttaa.

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 01, 2009 22:46 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 20:41
Viestit: 334
Paikkakunta: kangasala
Sulakkeista sen werran kokemusta että kawerin mersuun asennetiin joskus stereot mikä on mulle ja kawerille simppeli juttu.tarkastimme kaikki piuhat ja sulakkeet et on OK. Mutta stereot ei waan inahtaneetkaan.Kaks tuntia tarkastelimme kyseiset asiat ja kaikki OK. Kaikki sulakkeet oli NS:lattasulakkeita ja kaikki silmällä kattoen ok. Mutta kun yhen sulakkeen waihto uuteen niin johan alko pelittään. Tästä aikaa N:4wuotta ja siitä opin että aina kokeilen jos tulee ongelmia niin waihdan uusia sulakkeita, koska on erittäin edullinen kokeilu.Otimme kyseisen sulakkeen erikois syyniin ja aukasimme jopa sitä wähän ja sitä ennen halogeenin walossa tutkimme niin kaikki siinä näytti olewan OK.SULAKE EDELLEEN TÄYS MYSTEERI :shock: :shock:

_________________
Kroppa on nelikymppisen,mutta mieli on kakskymppisen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 02, 2009 14:50 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Vaikka sulake on ehjä, niin saattaa olla hapanta liitoksissa ja sähkö ei kulje...

Näin oli mun kawassa ku aikoinaan käyntiin laitettiin 5 vuoden hiljaiselon jälkeen... Joka jumalan liitos ja sulake käytiin läpi. :kivi:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 02, 2009 17:11 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 20:41
Viestit: 334
Paikkakunta: kangasala
Tässä tapauksesa ei ollu hapanta waan kun toisella sulakkeella toimi ja toisella ei. :shock:

_________________
Kroppa on nelikymppisen,mutta mieli on kakskymppisen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 03, 2009 22:45 
Poissa

Liittynyt: La Tammi 03, 2009 14:04
Viestit: 23
Paikkakunta: Hyvinkää
No mun mielestä ehkä helpoin tapa testata sulake on summerilla. Siis jos on yhtään epävarma sen toiminnasta ja päälleppäin sulake näyttäisi olevan ehjä. Ei mee rahaakaan niihin uusiin sulakkeisiin, vaikka ei ne paljoa maksakkaan, mutta se vaiva käydä ostamassa..

_________________
ZX-9R/1994/B


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 02, 2009 19:27 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Eikös ton mallin ruiskukawassa ole se ilmaläppätyyppinen ilmamääräntunnistin??

Käsittääkseni sen toiminnan voi testata niin, että kun on virrat päällä kone sammuksissa, niin painaa kädellä sitä läppää, niin muistaakseni bensapumpun pitäisi silloin taas lähteä pyörimään, jos molemmat toimii.
Ilmanputsari siis pois ja sormin sitä läppää räpeltämään.

Ei tainnut olla tuossa ruiskuversiossa itsediagnostiikkaa??

Epilogi: wanhojen pyörien kanssa voi vika olla missätahansa.
Jojskus sitä tuntee itsensä niin tyhmäksi, kun taistelee jonkun vian kanssa kuukausia, ja sitten paljastuu että joku johto on yksinkertaisesti sopivasta paikasta irti!
Itsellä pyörässä oli sytytysongelmia ja vaikka mitä, ja kun tässä aloin sitä modifikaatioita varten purkamaan, niin paljastui, että virtalukolta oli yksi johto kokonaan irti!

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com