Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 13:53

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: GPZ 1100 -83 modifiointia
ViestiLähetetty: Su Elo 02, 2009 14:14 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Tervehdys pitkästä aikaa.
Pyöräni on seissyt pari vuotta, ja ajattelin että jospa saisin vähän intoa taas mopoiluun tekemällä vähän modifikaatioita pyörääni.

Olenkin jo hankkinut "teini-aikaisen märän uneni", eli ZXR750 H1:n yläkatteen ja sovittanut sen paikalleen (jep, tiedän että muovista täällä ei erityisemmin pidetä, eli anteeksi se), sopii minusta erinomaisesti.

Tässä kohtaa tosin tulee ongelma, eli ohjaustankoa täytyy saada jonkin verran pudotettua alaspäin kyykympään malliin. Alkuperäisosien modifiointi siihen tarkoitukseen ei taida oikein olla järkevää, joten tietääkö kukaan, olisiko valmista palikkaa saatavissa tuohon tarkoitukseen? Olen toki valmistautunut tekemään itse sopivasta alumiininpalasta nuo itsekin, jos ei valmiina löydy.

Kaipaisin myös tietoja, jos joku on vaihtanut otsikon mukaiseen pyörään modernimman etuhaarukan pyörineen ja jarruineen, että mistä kyykystä sopii pienimmällä sovittamisella.

http://img245.imageshack.us/img245/9347/29072009409001.jpg

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 02, 2009 15:02 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Tässä vielä surkea kuvamodifikaatio, mikä helpottaa hieman ehkä näkemään konseptia, kun pyörä on jokseenkin samanvärinen:

http://img35.imageshack.us/img35/408/huonomodaus2.gif

Jokseenkin olen ollut aina ihan myyty näille "philishave"-valoille... Tässä tosin tietty valot vielä puuttuu, mutta reiät on :yesyes:

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 02, 2009 17:07 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
NesteHukka kirjoitti:
Tervehdys pitkästä aikaa.
Pyöräni on seissyt pari vuotta, ja ajattelin että jospa saisin vähän intoa taas mopoiluun tekemällä vähän modifikaatioita pyörääni.

Olenkin jo hankkinut "teini-aikaisen märän uneni", eli ZXR750 H1:n yläkatteen ja sovittanut sen paikalleen (jep, tiedän että muovista täällä ei erityisemmin pidetä, eli anteeksi se), sopii minusta erinomaisesti.

Tässä kohtaa tosin tulee ongelma, eli ohjaustankoa täytyy saada jonkin verran pudotettua alaspäin kyykympään malliin. Alkuperäisosien modifiointi siihen tarkoitukseen ei taida oikein olla järkevää, joten tietääkö kukaan, olisiko valmista palikkaa saatavissa tuohon tarkoitukseen? Olen toki valmistautunut tekemään itse sopivasta alumiininpalasta nuo itsekin, jos ei valmiina löydy.

Kaipaisin myös tietoja, jos joku on vaihtanut otsikon mukaiseen pyörään modernimman etuhaarukan pyörineen ja jarruineen, että mistä kyykystä sopii pienimmällä sovittamisella.

http://img245.imageshack.us/img245/9347/29072009409001.jpg

Todellakin tervehdys pitkästä aikaa, NesteHukka! Noista muovin vihaajista ei kannata välittää - pääasia on, että itse pitää pyörästään! Eli siitä vaan katetta kiinni, hyvä siitä tulee :jump:

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 02, 2009 17:36 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Joo, kuten tapanani on niin en paljon kainostele kertoa mitä on ja on ollut...
...Eli tuli burnout töissä josta seurauksena jäi ryyppy päälle ja sen seurauksena kenkää töistä tässä kun lama alkoi.

Koitan tässä parhaani mukaan kuntoutua, mutta onpahan aikaa tehdä nyt niitä asioita mitkä on jäänyt väsymykseltä tekemättä vuosien ajalta. Sitä tekemistä sitten riittääkin niin paljon, että välillä tulee nukuttua vain muutama tunti yössä ja sitten taas "sorvin ääreen" (usein kirjaimellisestikin).
Emäntä ei kyllä tykkää kun lavuaari on jatkuvasti musta :D

Kiintoisana sivuhuomautuksena, KorjaKumista ostamani ruiskun polttoaineletkut sitten olivat tänä keväänä jo ihan seulana!
Piti apuvirralla kokeilla pyörää käyntiin, niin bensaa lensi niinkuin puutarhasadettimesta!!

Ei todellakaan kyllä bensankestävää letkua, vaikka sellaista pyysin. Yksi letku on vielä pyörän ensiasennusosa, ja se on muuten kuin uusi, paitsi, että Kawasaki-teksti on hieman kulunut kyljestä ;)

...se ohjaustangon madaltaminen muuten on siitä syystä, että alkuperäisellä korkeudellaan ohjaustanko ei mahdu kääntymään tuossa katteessa.

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com