Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 03:39

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 103mm vauhtipyörä?
ViestiLähetetty: Ke Touko 12, 2010 12:01 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
Tilasin GPz750 staattorin Electrexiltä, en muista pitikö sen oleman vaparin vai turbon. Kiinnitys näyttäis olevan saman kokoinen kuin turbossa, mutta staattorin halkaisija on 102mm, turbossa tais olla 105mm, vaparissa luokkaa ~95mm. Mikäköhän tuo mahtaa olla ja mistä löytyis GPz kartiolla käypänen vauhtipyörä? Millin ilmarako noissa näyttää olevan, eli vauhtipyörän sisähalkaisijan pitäis olla 103mm. Oliskohan tuo joku 1100 staattori?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 103mm vauhtipyörä?
ViestiLähetetty: Ke Touko 12, 2010 15:50 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Jos on GPZ1100 (tai Z-1000? tms. yms.) ja Electrexin tuote, niin se pitäisi pystyä tunnistamaan siitä, että johdoissa on kuminen D-muotoinen tiivistekappale (kylpyyn kun kerran pääsee näissä malleissa)

Millejä en muista, mutta kellarista löytyisi? vanha osa joka on korvattu Electrex G3:lla (GPZ1100UT)

Pikagoogletus kertoo että joku muukin myy Turboon samaa kuin GPZ1100:een, Olisiko sitten vain välys 1,5 mm, eikä 0,5 mm (ei mitään muistikuvaa omasta...)
Tai onko kampiakseli tms. vaihtunut jossain välissä? (silloin ei tiedä kartiostakaan, muistaakseni kartiossa/roottorissa on jotain vaihtoehtoja vaikka olisikin sama staattori)

Lainaa:
Stator für Kawasaki GPZ 750 + 1100, Z 100/1100/1300
Bestell-Nr.: stator_1003-0009 (Fabrikat/Marke/Typ: Kawasaki GPZ 750 Turbo (ZX750E), Bj. 84-87; Z 1000H1 Injection (KZT00H), Bj. 80; Z 1000J (KZT00J), Bj. 81-82; Z 1000 LTD (KZT00K), Bj. 81-83; Z 1000 Police (KZT00P), Bj. 82-96; Z 1000R (KZT00R/ KZT00R2), Bj. 82-83; GPZ 1100B (KZT10B), Bj. 81-82; GPZ 1100 Uni Trak (ZXT10A), Bj. 83-85; Z 1100ST (KZT10A), Bj. 81-83; Z 1300 DFI (ZGT30A), Bj. 84-89 ; Abmessung: außen Ø: 102 mm; innen Ø: 38 mm; Eisenkerndicke: 20 mm; Spulendicke: 28 mm)


Stator für Kawasaki
GPZ 750 Turbo (ZX750E), Bj. 84-87
Z 1000H1 Injection (KZT00H), Bj. 80
Z 1000J (KZT00J), Bj. 81-82
Z 1000 LTD (KZT00K), Bj. 81-83
Z 1000 Police (KZT00P), Bj. 82-96
Z 1000R (KZT00R/ KZT00R2), Bj. 82-83
GPZ 1100B (KZT10B), Bj. 81-82
GPZ 1100 Uni Trak (ZXT10A), Bj. 83-85
Z 1100ST (KZT10A), Bj. 81-83
Z 1300 DFI (ZGT30A), Bj. 84-89

Abmessungen:
Außendurchmesser: 102 mm
Innendurchmesser: 38 mm
Eisenkerndicke: 20 mm
Spulendicke: 28 mm

ja useampikin myy samaa kokoa:
http://www.motorparts.nl/index.php?main ... ts_id=5331

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 103mm vauhtipyörä?
ViestiLähetetty: To Touko 13, 2010 12:41 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 11:53
Viestit: 138
A1 ja E1 750 koneissa on sama kartio (näitä siis mulla) ja vanhemmissa KZ koneissa pienempi kartio. Toi staattori on G4, kyllä sitä Ninja / Turbo sopivana kaupataan.

http://www.electrexworld.co.uk/g01-generator-878-0.html

Kummastuttaa vain kun halkaisija on reilusti pienempi ja näytti ohuemmaltakin kuin turbon staattori. Nyt on kiinni turbon laturi ja tuntuu virtaa piisaavan paremmin kun vaparin laturilla.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com