Jos on GPZ1100 (tai Z-1000? tms. yms.) ja Electrexin tuote, niin se pitäisi pystyä tunnistamaan siitä, että johdoissa on kuminen D-muotoinen tiivistekappale (kylpyyn kun kerran pääsee näissä malleissa)
Millejä en muista, mutta kellarista löytyisi? vanha osa joka on korvattu Electrex G3:lla (GPZ1100UT)
Pikagoogletus kertoo että joku muukin myy Turboon samaa kuin GPZ1100:een, Olisiko sitten vain välys 1,5 mm, eikä 0,5 mm (ei mitään muistikuvaa omasta...)
Tai onko kampiakseli tms. vaihtunut jossain välissä? (silloin ei tiedä kartiostakaan, muistaakseni kartiossa/roottorissa on jotain vaihtoehtoja vaikka olisikin sama staattori)
Lainaa:
Stator für Kawasaki GPZ 750 + 1100, Z 100/1100/1300
Bestell-Nr.: stator_1003-0009 (Fabrikat/Marke/Typ: Kawasaki GPZ 750 Turbo (ZX750E), Bj. 84-87; Z 1000H1 Injection (KZT00H), Bj. 80; Z 1000J (KZT00J), Bj. 81-82; Z 1000 LTD (KZT00K), Bj. 81-83; Z 1000 Police (KZT00P), Bj. 82-96; Z 1000R (KZT00R/ KZT00R2), Bj. 82-83; GPZ 1100B (KZT10B), Bj. 81-82; GPZ 1100 Uni Trak (ZXT10A), Bj. 83-85; Z 1100ST (KZT10A), Bj. 81-83; Z 1300 DFI (ZGT30A), Bj. 84-89 ; Abmessung: außen Ø: 102 mm; innen Ø: 38 mm; Eisenkerndicke: 20 mm; Spulendicke: 28 mm)
Stator für Kawasaki
GPZ 750 Turbo (ZX750E), Bj. 84-87
Z 1000H1 Injection (KZT00H), Bj. 80
Z 1000J (KZT00J), Bj. 81-82
Z 1000 LTD (KZT00K), Bj. 81-83
Z 1000 Police (KZT00P), Bj. 82-96
Z 1000R (KZT00R/ KZT00R2), Bj. 82-83
GPZ 1100B (KZT10B), Bj. 81-82
GPZ 1100 Uni Trak (ZXT10A), Bj. 83-85
Z 1100ST (KZT10A), Bj. 81-83
Z 1300 DFI (ZGT30A), Bj. 84-89
Abmessungen:
Außendurchmesser: 102 mm
Innendurchmesser: 38 mm
Eisenkerndicke: 20 mm
Spulendicke: 28 mm
ja useampikin myy samaa kokoa:
http://www.motorparts.nl/index.php?main ... ts_id=5331