Juu eli ekassa viestissä puitiin koneenvaihto hommeleita, nyt ois kone kiinni ja vedet saatu pysymään sisällä ja kytkin pelittää.
Sitte lähdetäänki puimaan Tehopuutosta/hyytymistä. Olen tässä lueskellu Aiheeseen liittyviä viestejä ja yksimielinen lopputulos on bensan puutos.
Kipinät on tallella.
VikaEli ajoon lähdettyä kulkee hienosti, kunnes jonkun matkan päässä kutosella alko hiipumaan / booaamaan, pienempää, ja vähitellen tekee saman tempun kunnes sammuu (ellei ihan rannekopelolla pidä vapaalla käynnissä). Ajatuksena että paikallaan sammuksissa kerää kaasariin bensaa riittävästi käydäkseen hetken kunnolla ja sitten puutos alkaa kukoistaa täydellisellä tehon häviöllä. Kurkkasin Kalvot, ne näyttää tältä
[img]
[IMG]http://img148.imageshack.us/img148/4315/26072010218.jpg[/img]noi kalvothan on aivan helv*tin kalliita, ainakin CMS:llä € 113.50 kpl... ei toivottu vikakohde...
MAGNEETTOEli miten herkkä kokkare on lataamisen suhteen jos magneettipinnat on halkeilleet jonkin verran? Työntämällä käymään, startilla ei. sähkövehkeitä en päälle laita niin pysyy käynnissä toistaiseksi. (Latausjännite tarpeeksi suuri puolille?) tottakai se pitää vaihtaa mutta kuitenkin, vika aika varmasti tässä?
Myös tankin painesysteemi alkoi pelittämään (olettaisin koska bensaa tirskui vaikka tankki ylösalaisin) kun sen avasi ja hieman vekslasi. Ja Suodattimen vaihdoin uuteen ja sen myös asensin oikeinpäin koska aikaisempi ei ollut, vika ei silti korjaantunut. Onko kalvot normaalin oloiset? reikiä niissä ei ollut.
Muuten en kerennyt tänään kaasarin rakenteeseen perehtymään. Joten vinkkejä mistä vikaa metsästämään?