Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 19:39

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Heinä 26, 2010 19:56 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 20, 2010 12:10
Viestit: 12
Juu eli ekassa viestissä puitiin koneenvaihto hommeleita, nyt ois kone kiinni ja vedet saatu pysymään sisällä ja kytkin pelittää.

Sitte lähdetäänki puimaan Tehopuutosta/hyytymistä. Olen tässä lueskellu Aiheeseen liittyviä viestejä ja yksimielinen lopputulos on bensan puutos.
Kipinät on tallella.

Vika
Eli ajoon lähdettyä kulkee hienosti, kunnes jonkun matkan päässä kutosella alko hiipumaan / booaamaan, pienempää, ja vähitellen tekee saman tempun kunnes sammuu (ellei ihan rannekopelolla pidä vapaalla käynnissä). Ajatuksena että paikallaan sammuksissa kerää kaasariin bensaa riittävästi käydäkseen hetken kunnolla ja sitten puutos alkaa kukoistaa täydellisellä tehon häviöllä. Kurkkasin Kalvot, ne näyttää tältä
[img][IMG]http://img148.imageshack.us/img148/4315/26072010218.jpg[/img]

noi kalvothan on aivan helv*tin kalliita, ainakin CMS:llä € 113.50 kpl... ei toivottu vikakohde... :uaa:

MAGNEETTO
Eli miten herkkä kokkare on lataamisen suhteen jos magneettipinnat on halkeilleet jonkin verran? Työntämällä käymään, startilla ei. sähkövehkeitä en päälle laita niin pysyy käynnissä toistaiseksi. (Latausjännite tarpeeksi suuri puolille?) tottakai se pitää vaihtaa mutta kuitenkin, vika aika varmasti tässä?


Myös tankin painesysteemi alkoi pelittämään (olettaisin koska bensaa tirskui vaikka tankki ylösalaisin) kun sen avasi ja hieman vekslasi. Ja Suodattimen vaihdoin uuteen ja sen myös asensin oikeinpäin koska aikaisempi ei ollut, vika ei silti korjaantunut. Onko kalvot normaalin oloiset? reikiä niissä ei ollut.
Muuten en kerennyt tänään kaasarin rakenteeseen perehtymään. Joten vinkkejä mistä vikaa metsästämään?


Viimeksi muokannut iranuut päivämäärä Ti Heinä 27, 2010 18:30, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 26, 2010 20:11 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
iranuut kirjoitti:
Myös tankin painesysteemi alkoi pelittämään (olettaisin koska bensaa tirskui vaikka tankki ylösalaisin) kun sen avasi ja hieman vekslasi. Ja Suodattimen vaihdoin uuteen ja sen myös asensin oikeinpäin koska aikaisempi ei ollut, vika ei silti korjaantunut.

Tämä riittää bensasuodattimeksi muut ylimääräiset ota pois... --> kliks

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 26, 2010 20:44 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kawa LTD kirjoitti:
Tämä riittää bensasuodattimeksi muut ylimääräiset ota pois...

Kawa LTD puhuu vähän, mutta asiaa. Autokäyttöön tehdyissä bensafilttereissä virtaus ei vaan yksinkertaisesti riitä ilman pumppua - ja pumpun asentaminen prätkään vaatii myös paineensäätimen, koska kaasareiden kohoventtiilit on suunniteltu toimimaan miltei paineettomassa ympäristössä.
Eihän nuo kaasarin kalvot ihan hyvältä näytä - tai ainakin sinne päin on rötväilty jostain syystä punaista silikonimassaa :mur: Ja sitten nuo ilmanputsarit: niillä saa heittää lähintä vesilintua, koska ne eivät ainakaan paranna toimintaa alipainekaasareiden kanssa - tilalle laadukkaat Piupercrossin vaahtomuoviputsarit.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 26, 2010 20:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 01, 2007 15:31
Viestit: 679
Paikkakunta: Kangasala
Raato kirjoitti:
Tämä riittää bensasuodattimeksi muut ylimääräiset ota pois...
Kokemusta on ...oireet aivan samat.. :pappa: ..tekisin kuten pojat sanoi se suodatin pois..... :P


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 26, 2010 21:24 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 20, 2010 12:10
Viestit: 12
woaah olempa hölmö.. Huomenna selviää siispä sekin. Kiitos avusta jo valmiiksi :razz:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 26, 2010 21:37 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Tsekkaa samalla se alipaine letku joka tulee hanalle. Halkeama/vuoto siinä ilmaletkussa tekee isoa hallaa käyntiin. Röpöttää ja nykii kun ei saa gasoa tankista ulos.

Jos alipaineletku on halki/rikki/vuotaa niin toimii ainoastaan PRI asennossa

(mikäli on alipainehana)

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 27, 2010 05:10 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 20, 2010 12:10
Viestit: 12
juu kyllä on ja kyllä se letku vähän kurjan oloinen kovamuovi letku oli eli vaihdan sen myös taatusti! Ja nuo suodattimet tosiaan olikin menossa vaihtoon koska eivät sovi edes kyseiseen kokoonpanoon saatikaan toimi kunnolla missään vehkeessä :takoo: kiitti paljon, painelen hallille suoraan töiden jälkeen :)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com