Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 17:14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Luovaa ongelmanratkaisua
ViestiLähetetty: Su Loka 24, 2010 15:51 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Mitä tehdä kun venttiiliremontin jälkeen venttiilivälys on väljä 0.40 mm 320-palalla? No, tietysti koneistetaan 0.20 mm paksuinen apupala ja lykätään se 320-palan alle! Tälläinen viritys löytyi löytyi Zephyr-Jaskan SRV:stä ja löytyi sieltä myös saniteettisilikonia mm. bansahanan ja tankin välistä ja nokkakopasta. Kyläsepät ovat näemmä aika luovia :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Luovaa ongelmanratkaisua
ViestiLähetetty: Su Loka 24, 2010 17:18 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Samoin kerran tuli Z1 900 venansäätöön, jossa oli yksi vena juuri kantamisen rajoilla ja palaa irroitellessa se oli liki milliseksi hiottu :shock: , samoin kupin reunat oli myös työstetty alemmas. Oli se varmaan jonkun aikaa pelittänyt \:)/ koneessa. Pistin suosiolla kannen koneistamolle :manaa: , jossa se saatiin seetirempan kautta säädyllisiin palakokoihin.
Eikös Raato aikoinaan ollut juttua jostain Z1 Kawasta, jossa nokkaketju oli niitattu pop-niitillä :fu: kasaan, juuri ennen myyntiä :axe2: ?

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Luovaa ongelmanratkaisua
ViestiLähetetty: Ma Loka 25, 2010 15:15 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Jim Goose kirjoitti:
Eikös Raato aikoinaan ollut juttua jostain Z1 Kawasta, jossa nokkaketju oli niitattu pop-niitillä :fu: kasaan, juuri ennen myyntiä :axe2: ?

Joo, ja samaisessa pelissä oli muistaakseni hitsattu pultinpätkä nokkaketjun kiristäjän päähän, kun säätövara ei muuten riittänyt :fingers:

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Luovaa ongelmanratkaisua
ViestiLähetetty: Ma Loka 25, 2010 20:31 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Huimin viritys mikä Z1 kawoissa on vastaan tullut oli kerran kaverilla joka osteli useita Z1 kawoja, silloin kun niitä sai vielä ulosheittohintaan.
Kaveri soitti että mikähän tässä mättää, kun hanan vipu ottaa kaasarin kanteen kiinni kääntäessä sitä ala-asennosta eteenpäin. Menin mielenkiinnosta tutkimaan :eitieda: ja aikani ihmeteltyäni vian syykin selvisi. Runkoa oli hitsattu jokaisesta neljästä suunnasta uusiksi mitä koneen suunnalta lähti :soso2: . Motti oli siis alkuperäistä asentoa taaempana senttitolkulla, jopa ilmansuodatin kotelon kauloja oli lyhennetty :hammer: , ettei mene rutulle.
Ilmeisesti mällipeli, joka on kaikessa hiljaisuudessa räpelletty (kuntoon)
Myyntiin se lähti kaverillakin sen jälkeen :banni:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com