Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 10:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Tammi 09, 2011 12:34 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 15:33
Viestit: 219
Paikkakunta: Lahti
osaako kukaan suositella sopivaa firmaa pieniin koneistustöihin ja mielellään Lahden seutuvilla?
Kytkinkopan ikkuna vaatisi vähän sorvinta ja jyrsintä(tallinvaihdon takia ei niitä enään itsellä mahdollista tehdä) hommia. Kuten myöskin tuo turbon laippa.
Vai löytyykö kiinnostunutta tekijää täältä??

_________________
-12 sylinteriä kuuluu Ferrariin ja 6 Kawaan-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Tammi 09, 2011 16:33 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 21:07
Viestit: 21
Paikkakunta: LAHTI
Akselihiomo Paalanen tekee Kivimäentiellä tuollasia hommia, sekä Lahden Kansityö Mestarinkadulla.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Tammi 09, 2011 17:08 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 15:33
Viestit: 219
Paikkakunta: Lahti
Kiitos vinkistä. Tuolla Lahden kansityössä oon asioinutkin kerran ja hyvältä vaikutti. Onko kenelläkää tietoa mistä tuon "plexin" tuohon kykimen ikkunaan sais hommattua. Pitäs kestää vähän lämpöä ja paljon öljyä. Ruiskumallin sileämpi koppa on jo hyllyssä ja nyt ajattelin saada sille jotain aikaankin.

Vaikka kyllä tota hommaa olis jäljellä noissa vanteidenkin kiillotuksessa :yesyes:

_________________
-12 sylinteriä kuuluu Ferrariin ja 6 Kawaan-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 12, 2011 23:59 
Poissa

Liittynyt: To Syys 11, 2008 12:19
Viestit: 186
Paikkakunta: Pori
No engelsmannit on noita ikkunoita tehnyt uuninkestävistä lasiastioista, onks ne nyt pyrex-vuokia, tai sen sellaisia. Leikkuumenetelmistä ei mitn hajua.

_________________
Kawasaki Zephyr 1100 -94
Kawasaki ZXR 750 H2 -90
Kawasaki ZXR 750 H1 -89 (tosin ilman moottoria...)
Kawasaki Z1300 -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 25, 2011 12:43 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 15, 2010 21:32
Viestit: 18
Paikkakunta: KOUVOLA
En tiedä vieläkö lahdessa semmonen vanha ukko tekee koneistuksia, mutta n. 5v sitten kaveri sorvasi ralliautoni mäntiin urat männäntapin lukkorenkaille ja joitan muitakin sorvauksia silloin tehtiin...
Paja oli muistaakseni siinä Jämsään päin ajettaessa (onko se nyt 4 tie), tien vasemmalla puolella oleva "lato"...

Todellinen "vanhanliiton" ammattimies jolle oli erittäin vaikea saada osia, mutta kun lopulta otti työn alle, niin homma hoitui nopeasti ja erittäin laadukkaasti! Ko. herra oli koneenrakentajan luottosorvari, siksi sain omat osani myös sinne...

Ja itseasiassa juuri reilu viikko sitten kävin hakemassa kaverin ralli M3 bemarin iskarit simmityksestä lahdesta, kaverilla oli omakotitalon alakerrassa jos jonkin näköistä cnc konetta, ainakin mitä nopeasti ehdin vilkaisemaan... Tiedä sitten tekeekö muitakin hommia kuin iskari töitä, jotkut kelkan iskarit sillä käsissä silloinkin oli kun iskareita noudin lauantai iltana... Bigem iskareita tekee, eli www.bigem.fi on www osoite!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 25, 2011 15:41 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
jussih kirjoitti:
No engelsmannit on noita ikkunoita tehnyt uuninkestävistä lasiastioista, onks ne nyt pyrex-vuokia, tai sen sellaisia. Leikkuumenetelmistä ei mitn hajua.


Tuosta pulpahti mieleeni että lasiliikkeestä saa ainakin lämmönkestävää lasia ja leikkaavat sen kyllä oikean kokoiseksi/muotoiseksi. Jokin vuosi sitten hain mittojen mukaan takkaluukkujen lasit. Taisi olla eri paksuisiakin. Tuo kytkinkopan "ikkunaosiohan" on hieman kupera joten jos semmoinen pitää olla niin en tiedä saako just sellaista mutta tasolasia saa ainakin. Luulisi tuon kestävän öljyäkin. Hinta oli kyllä melko suolainen ikkunalasiin verrattuna...

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 25, 2011 16:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 15:33
Viestit: 219
Paikkakunta: Lahti
Materiaalit oli talilla odottamassa. Sain hankittua pintakarkaistua polykarbonaattia ja sen pitäisi kestää lämpöä että öljyä.

Nyt pitäis keksiä järkevä tapa kiinnittää ne toisiinsa ja tietenkin joku paikka koneistukseen. Varmaankin joutuu hieman hitsaileen kiinnikkeitä.

_________________
-12 sylinteriä kuuluu Ferrariin ja 6 Kawaan-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Helmi 26, 2011 21:03 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
Taitaa tuo polykarbonaatti olla kokonaiskestävyyden kannalta jees. Jos ei hirveästi ajomonolla potki niin ei karkaistuna naarmutukaan, lie.


Jos lasivaihtoehtoa vielä ajattelisi niin tuommoisesta -70 ja 80-luvuilla käytetystä teräsverkkovahvisteisesta ovi-/ikkunalasista saisi aikas röyheän ikkunan koppaan. Pysyisivät ainakin rojut pannussa kun puhallin alkaa kaiken kaikkisesti paineita nostella... Siis sikäli kun akkunan karmit vaan kestää... :boing:

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com