Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 13:19

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Touko 11, 2011 09:08 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 11:55
Viestit: 22
Omasta GPZ900R:stä näyttäisi laturin jännitteensäädin olevan rikki. Ei ole kauheaa intoa maksaa +75 € uudesta, kun koko vehkeessä on yksi transistori. Selailin netistä ja löysin korvaavan transistorin koodin jota saa esim. Partcolta hintaan 2,50 €!

Onko kukaan koskaan itse kolvannut uutta transistoria jännitteensäätimeen?

Uusi jännitteensäädin 'parannettua mallia' maksaa 64 €. Se näyttää olevan pelkästään tavallinen regulaattori johon on kolvattu pari johtoa ja koko höskö kiinnitetty metalliliuskaan. Löysin vastaavanlaisen ratkaisun brittiläiseltä MGB-harrastajien sivustolta!

Kommentteja, vihjeitä....

Jouko


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 11, 2011 18:59 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 14, 2006 21:03
Viestit: 56
Paikkakunta: Tuusula
Millä tavalla nuo eroaa vanhempien autojen vastaavista?
Niillähän ei ole hintaa kun kympin tai pari.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 11, 2011 20:28 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 11:55
Viestit: 22
No eipä kai muuten kuin ettei autonosa sovi. Gpz900r:ssä jännitteensäädin sijaitsee laturin päätykopan alla eikä piuhojen päässä kivasti jossain rungossa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com