Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Huhti 26, 2024 18:57

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Touko 13, 2011 14:36 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Jepjepjeeeeppppp. Työuupumuksen vuoksi meinas harrastuksetkin kärsiä. Nyt tässä pari vuotta ollut työttömänä ja taas jaksaa vähän jo kiinnostaa nämä helpommin kaadettavat moottoriliikuntavälineet... :D

Taas ollaan siinä pisteessä, että pyörää rakennetaan sitten jo parhaana ajoaikana. Kävi nimittäin niin, että talvella kiinalaisvalmisteinen pressuteltta, joka talvisäilytystilan ja ropaustilan virkaa teki, romahti lumen painosta, rikkoen sitäsuntätä... Mutta onneksi huomattavasti vähemmän, mitä ajatuksissa pyöri siinävaiheessa, kun näki teltan maatamyöten pihalla ja hirvee kasa lunta päällä.
Just olin aikonut mennä poistaan lumia sen teltan katolta, niin myöhästyin parilla tunnilla...

No, nyt taas etsiskellään vähän osia Hukkapyörään. Varmaan en ole teidän kauhistukseksi kertonutkaan, että GPZ 1100@1200 -83 (unitrak) on muodonmuutoksien kourissa. Siitä tulee ZXR H1 1200 :D Tankki on suurin projekti muokkaamisen kannalta, ettei tarvitse muokata GPZ:n runkoputkia. Meinaan pitää kaikki osat pyörästä niin, että alkuperäisen ulkoasun palauttaminen on kuin vaatteiden vaihto. Bolt on.

Tankki on hitsattavana, ja se oli molemmin puolin kaaduttu (pakkelilohkeamat paljasti toisenkin puolen), niin kukaan ei pääse ainakaan syyttämään että priimaa osaa tärvätään rakenteluprojektiin :)

ZXR 750 H1 katteita on kahdet melkein kaikkia, mutta ei paljon lohduta, kun ne on samalta puolelta rikki kaikki ja irronneet palaset ei tietysti ole tallessa :(

Jos olisi jollakulla edes jotenkuten ehjää H1 alasivukatetta vasemmalle, ja vasemmalta puolelta ehjää yläkatetta (tai edes palasta mihin pleksi kiinnitetään), niin ei tartteisi niin hirveästi rehkiä tyhjästä nyhjäsemisen kans.

Vinkkejä otetaan vastaan myös siitä, mitkä vanteet sopii, jos haluaa maltillisesti leveämpää takarengasta ja vähän pienemmällä halkaisijalla olevaa eturengasta...

En tiedä mikä vanhasta sotanorsusta tulee... vähän uudemman näköinen sotanorsu??

...en tiedä että onko täällä käynyt Alfred Nussi, kun DFI boksia ei löydy mistään, mutta jos sen romun on joku vienyt, niin sitten kyllä tosi tarpeeseen meni. Olispa ainakin syy jatkaa melkein ohjelmointivalmista Megasquirt projektia, joka joskus jäi ajanpuutteenvuoksi kesken, kun ei ollut tullut oikein edes päätettyä, että mihin vehkeeseen se on tarkoitus laittaa :)

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 13, 2011 19:41 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 15, 2006 16:19
Viestit: 236
Paikkakunta: Raisio
NesteHukka kirjoitti:
Jepjepjeeeeppppp. Työuupumuksen vuoksi meinas harrastuksetkin kärsiä. Nyt tässä pari vuotta ollut työttömänä ja taas jaksaa vähän jo kiinnostaa nämä helpommin kaadettavat moottoriliikuntavälineet... :D

Taas ollaan siinä pisteessä, että pyörää rakennetaan sitten jo parhaana ajoaikana. Kävi nimittäin niin, että talvella kiinalaisvalmisteinen pressuteltta, joka talvisäilytystilan ja ropaustilan virkaa teki, romahti lumen painosta, rikkoen sitäsuntätä... Mutta onneksi huomattavasti vähemmän, mitä ajatuksissa pyöri siinävaiheessa, kun näki teltan maatamyöten pihalla ja hirvee kasa lunta päällä.
Just olin aikonut mennä poistaan lumia sen teltan katolta, niin myöhästyin parilla tunnilla...

No, nyt taas etsiskellään vähän osia Hukkapyörään. Varmaan en ole teidän kauhistukseksi kertonutkaan, että GPZ 1100@1200 -83 (unitrak) on muodonmuutoksien kourissa. Siitä tulee ZXR H1 1200 :D Tankki on suurin projekti muokkaamisen kannalta, ettei tarvitse muokata GPZ:n runkoputkia. Meinaan pitää kaikki osat pyörästä niin, että alkuperäisen ulkoasun palauttaminen on kuin vaatteiden vaihto. Bolt on.

Tankki on hitsattavana, ja se oli molemmin puolin kaaduttu (pakkelilohkeamat paljasti toisenkin puolen), niin kukaan ei pääse ainakaan syyttämään että priimaa osaa tärvätään rakenteluprojektiin :)

ZXR 750 H1 katteita on kahdet melkein kaikkia, mutta ei paljon lohduta, kun ne on samalta puolelta rikki kaikki ja irronneet palaset ei tietysti ole tallessa :(

Jos olisi jollakulla edes jotenkuten ehjää H1 alasivukatetta vasemmalle, ja vasemmalta puolelta ehjää yläkatetta (tai edes palasta mihin pleksi kiinnitetään), niin ei tartteisi niin hirveästi rehkiä tyhjästä nyhjäsemisen kans.

Vinkkejä otetaan vastaan myös siitä, mitkä vanteet sopii, jos haluaa maltillisesti leveämpää takarengasta ja vähän pienemmällä halkaisijalla olevaa eturengasta...

En tiedä mikä vanhasta sotanorsusta tulee... vähän uudemman näköinen sotanorsu??

...en tiedä että onko täällä käynyt Alfred Nussi, kun DFI boksia ei löydy mistään, mutta jos sen romun on joku vienyt, niin sitten kyllä tosi tarpeeseen meni. Olispa ainakin syy jatkaa melkein ohjelmointivalmista Megasquirt projektia, joka joskus jäi ajanpuutteenvuoksi kesken, kun ei ollut tullut oikein edes päätettyä, että mihin vehkeeseen se on tarkoitus laittaa :)
:toks:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 15, 2011 00:50 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Vikaa on juu korvien välissä ja vähän ulkopuolellakin :) Ei sen niin nokon nuukaa... :oujee:

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 25, 2011 21:24 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
kuulostaa kannatettavalta projektisuunnitelmalta. kyllä. mulla oli unitraktorissa kans zx-rr-visio aikanaan, jota muka aloin tekemäänkin, mutta lopulta into ja aika loppuivat. siis eräänlainen 2000-luvun alun moto-gp mallinen kuosi. toissaalta miksi piilottaa komea ilmakone. jos tekisi puolikatteellisen zxr h1 1200 mallin niin, että motti paistaisi esillä edes osittain. muuten voltaletkut ja tuplaumpiot etukatteeseen ja takakate myös tyylin mukaan, niin a vot.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 26, 2011 21:48 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
kawabata kirjoitti:
kuulostaa kannatettavalta projektisuunnitelmalta. kyllä. mulla oli unitraktorissa kans zx-rr-visio aikanaan, jota muka aloin tekemäänkin, mutta lopulta into ja aika loppuivat. siis eräänlainen 2000-luvun alun moto-gp mallinen kuosi. toissaalta miksi piilottaa komea ilmakone. jos tekisi puolikatteellisen zxr h1 1200 mallin niin, että motti paistaisi esillä edes osittain. muuten voltaletkut ja tuplaumpiot etukatteeseen ja takakate myös tyylin mukaan, niin a vot.


GPZ on sen verran isompi, että se ilmakone näkyy sieltä katteiden alta ihan riittävän hyvin, ja varsinkin kun luopuu mustasta väristä sylinteriryhmässä ja kannessa, eli köykämiini vaan kiiltämään. Makuja on monia, mutta olen aika innoissani jo nyt, kun pääsin sovittelemaan katteita modifioidun ZXR tankin kanssa. Katteet sopii just siten miten olen visioinut. Etusivukatteet jätän 80-luvun raaserimaisesti leveästi asennettuna, ettei mitään Hondamaista "kaikkipiiloon"-lookkia. Tällainenhan ZXR H1 oli, että on ne katteet mutta se on silti jotenkin avonainen.

Pyöreät tuplaumpiot eteen tietenkin. Takavalotkin koitan löytää jotkut sopivat pyöreät tuplat. Vilkkujen suhteen ajattelin jotakin hyvin näkyvää, mutta pisarapeilin muotoista. Tekis mieli kyllä pakoputki tehdä rosterista ja neljällä 45 asteen kulmassa ylöspäin sojottavalla änkkärillä. Ittetehtynä tietysti.

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com