Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 11:13

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: käynnissäpysymisen onkelma
ViestiLähetetty: Ti Touko 22, 2012 17:27 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 15:55
Viestit: 8
onkelmaan apuja kyselen
kawa ninja zx-6r-97 ensin meni bensapumpun rele,tein kahdesta tavallisesta releestä tomivan tilalle,sitten meni bensapumppu,alkoi tyhjäkäynnillä itsekseen sammua vähät väliä,nyt onkelma käy hyvin tyhjäkäyntiä piene koeajolenkillä alko yhtäkkiä niinkuin ois bensan saanissa onkelmia hetken kesti taas normaali,käytin tyhjäkäynnillä käy ja kukkuu okei,mutta kun kallistaa pyörää paikallaan meinaa sammua tyhjäkäynti ihan vinaali kun kallistaa enemän sammuu.onkelma nimi apuja kaivataan..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2012 09:22 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Eihän siin mitään "kaatosammutusta" ole? Eli olis moinen pökäle väärin asennetuu tai vähän liian herkkällä tuulella. Sehän vois tehä tollasta kiusaa.

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2012 12:26 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 15:55
Viestit: 8
epätoivosena kyselen edeleen ei ole kaatosammumista..vaihdoin oikean alkuperäsen suodattimen,oikeinpäin nuoli pumpulle,vaihdoin uudet letkut hanalta suodattimelle,suodattimelta pumpulle,pumpulta koneelle,uusi bilteman sähkötoiminen pumppu,purin releet pois,suoraan tappokytkimeltä ohjaus pumpulle,(releet jotenkin vie virtaa aika paljon,pumpultamuutaman kerran startannu akkku finaalissa pumppu ei jaksanut pumpata)kun suora ohjaus tulee tappokytkimen kautta pumppu työntää heti tavaraa kaasarille,pyörä suorassa tyhjäkäynti ok,hiukkasen seilaa,ehkä normaalia,kun kallistaa pyörää vastaikaseen suuntaan kun jalkatuki noin 50 ast alkaa tyhjäkäynti heiketä,kun pitää kauenmin kalellaan sammuu,toiseen suuntaan jalkatapille päin kallistus ei vaikuta mitenkään käy samalla tavalla kun suorassa,kiekkoja ottaa ok suorassa,molenmmin puolin kallistuneena,ainoastaan tyhäkäynti katoaa toisella puolella,uusittua osaa,pumpulle uusi johto,bensapumppu,uusi suodatin uudet bensaletkut,ilmansuodatin
pois jäi fuel assyy relay,mitähän mahtaa uusi rele maksaa,vaikka tomii se näinkin,merkilistä oli se että kun laiotin virtalukon takaa tulevat ohjaukset omille releille,jos jännite alhanen pumppu ei jaksanu työntää mitään,releet imasee aika lailla totta virtaskaa,,


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2012 22:21 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Miksi kaasaripelin pitäisi käydä paikallaan 50 asteen kallistuksella, huima kallistus? Vaikuttaako jo öljypumpun öljynsaantiinkin? (Ajossahan kallistus ei vaikuta samalla lailla, koska keskipakoisvoima pitää kuitenkin bensapinnat uimurikammiossa suoremmassa kuten myös öljytkin)

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 24, 2012 06:18 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 15:55
Viestit: 8
kyllä vaikuttaa ajossakin,kun kallistaa mutkassa ja suoristuu alkaa nikotelee kaasua pitää vääntää muuten tuntuu että sammuu,bensapuolelle vika vaikuttais olevan,saako liikaa vai liian vähän,hiljasella ajolla tuntuu jotenkin tukkoselta,kallistaessa ottaa kyllä kierroksia ok,yksi
vinkki oli tarkistaa tulpat,ja kaasarit kun pyörä sammunu kallistessa avata kaasarin pohjaroput ja kattoo onko ainetta,ensinmäinen kaasari kaasukahvan puolelta katsottessa näytti sammumisen jälkeen ottavan tavaraa sisään vaikka pumppu pois päältä ja virrat pois,muita vinkkejä,jos jollain vanha pyörä voisko kokeilla kallistaa samalla lailla ja katsoa hiljeeneekö käynti sen verran outo vika ettei uskalla lähtee ajamaan,ja vian hakeminen alkaa olla jo meikän tietämyksellä mahdotonta,ainaskin sähkövika ei ole,vaihtoehtona vielä toi bilteman pumppu työntääkö liikaa vai liian vähän,uus pumppu 200-300 välillä.itku pääsee


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 24, 2012 12:00 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Onkos tuossakin puolenkymmentä ilma/alipaineletkua ilmansuodatinkoteloon ja muutama vielä kaasareille. En tunne pyöräsi mallia ollenkaan mutta zzr 1200 ryki ja yski eikä kiertänyt yli 2000 rpm ennenkuin kaikki letkut oli tiiviisti oikeilla paikoillaan.
Niitäkin vois tarkistella.

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 24, 2012 13:05 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 15:55
Viestit: 8
ei ole letkuistakaan kiinni,eikä sähkövikakaan,alkaa näyttää siltä että kaasareissa jotain häikkää nyt alkaa olee ammattimiehen paikka,ei riitä tieto eikä taito,ilmeisesti kaasarilta menny neulat saa liikaa tai liian vähän..harmitaa just alko ajokelit,täytynee kateelisena katsella muita ja haaveilla lotto voitosta että sais uuden pyörän..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 31, 2012 19:26 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 15:55
Viestit: 8
noh niin ammatimies ratkas onkelman,hiekkaa kaasarissa,kaasarin neulat loppu,nyt käy ja kukkuu komeasti.vielä ongelmana toi koson mittari,kun toi lontoonkieliset ohjeet googlen käänätäjällä sanoo ihan miten sattuu,ei taho saada tota nopeusmittarin asetuksia menee oikein.sekä toi kiekka mittari ei oikeen pelitä,ihan kuin ois ohjeissa jotain tulkinnan varaa,tai sitten toi lontoo ei mee jakeluun..


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com