Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Huhti 26, 2024 18:21

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Kesä 05, 2012 13:16 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Nyt kaivataan näkemystä, tai jopa tietoa. Pitäisi saada alakolmiosta irti GPZ900R:n ohjausakseli ja vaihdettua se ZX-10:n (ZX1000B) kolmioon kiinni.

Kävin heittämässä koneistamolle alakolmiot akseleineen ja evästin, että yleensä vähänkin modernimmissa prätkissä lähtevät pois, kun painetaan alaspäin. Lupasivat katsoa kumpaan suuntaan lähtee ja koittaa, soittivat nyt takaisin ettei 10 tonnia ole piisannut, mitä tehdään?

Mahdollisuus on käyttää vaikka 70 tonnin prässiä jos niikseen on, mutta onko 900R:ssä jokin muu lukitus tuossa akselissa? Mistään en tälläistä tietoa löytänyt, vaikka Google viuhui ja korjaamokäsikirjatkin tuli luettua.

Pitäisikö vaan runtata lujemmin? Auttakaa miestä mäessä :kiipeaa:

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2012 10:20 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Mitäs materiaalia se alakolmio on? Mahtaisiko uskaltaa kaasupilleillä kuumentaa samalla kun pistää prässiin sen?
Jos on lämpösovitus tehty tehtaalla niin ei se ilman kuumaa varmaan lähde ennen kuin alakolmio hajoaa ympäriltä.
Ja jos on lukitetta välissä niin sekin kyllä liukenee kuumuuden vaikutuksesta.

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2012 13:02 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Eiköhän tuo alumiinia ole. Täytynee vinkata, että jos lämpö auttaisi. Koitan muistaa kertoa täällä, miten kävi. Onneksi tuo Gpz:n alakolmio on mulle täysin joutilas, että sitä voi käyttää koekappaleena kunhan akseli säilyy ehjänä.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2012 16:19 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 10, 2012 17:35
Viestit: 34
mulla oli 1100 gpz:ssa joku niitti vielä siellä mikä piti sitä akselia paikallaan


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 07, 2012 15:37 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
20 tonnia runttaamalla lähti. ZX-10:n akseli tosin kyykkäsi sitä poistaessa, mutta tuolle ei ollut onneksi itsellä käyttöä. Lämpöä ei tässä vissiin käytetty.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com